Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePravda a.s.
11. 07. 2007
8
16
2419
Autor
jH
Tak kde má pravda sídlo?
Jakej má pravda základní kapitál?
Kdo má pravdu zapsanou na matrice?
Jak je na tom pravda s propagací?
A co celej marketing?
Je pravda dlouhodobě rentabilní?
Prodává se dobře na burze?
Dá se koupit její know-how?
Jaká je spokojenost zákazníků?
Mohl bych dostat aspoň letáček?
Nemáte?
Krachuje?
Mám jít radši naproti?
Lež říkáte?
Dejte mi aspoň vizitku...
16 názorů
NightStalker
12. 11. 2010
I já občas dumám, co je a existuje-li vůbec, fenomén zvaný pravda...
Koukal jsem na to, co všechno jsi přelouskal. Kdybys zařadil do své četby i čtyřdílnou sérii knih o Jiřím Sovákovi, z nichž tři psala Slávka Kopecká podle jeho vyprávění, čtvrtou již po jeho smrti podle vzpomínek jeho ženy, našel bys, právě asi v tom posledním dílu, báseň o pravdě od neznámého autora, která se našla v jeho pozůstalosti. Je sice ve vázaném verši, ale velmi poučná a pravdivá. Řekl bych, že nemá chybu! Někde ji mám doma opsanou, třeba se dostanu k tomu , abych Ti ji sem hodil třeba v poště. Bylo by zajímavé znát autora!;o)
hypertenze
09. 06. 2010Faust z Kamene
25. 05. 2010Faust z Kamene
24. 05. 2010
..marketing beru...Marx s kamarádem se ale docela sekli...jinak máš v textu vlastně pravdu..
mmm, moje šestnáctiletý básně...
tahle báseň/kritika pochází z období, kdy sem si dost pohrával s marxem, engelsem, guevarou. studoval sem hotelovku v Prdelbradech, byl největší anarchista pod sluncem, nenáviděl monetární politiku vykořisťující svět, konzum, marketing, kterej nám tlačí do hlav nesmyslný "pravdy", potřeby, nutnosti a bůhvíco ještě. protože, co pro nás vlastně je PRAVDOU, v tý naší "demokracii"...
tak nějak no :)