Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejak sem se utrhla z kolotoče
11. 07. 2007
13
34
1477
Autor
mademoiselle prvoque
nasedám s váháním
-není to klišé
snažím se máváním
zastřít strach z výšek
letím až nad stromy
zrozena k chůzi
nebýt té pohromy
dál vzývám múzy
34 názorů
mademoiselle prvoque
21. 04. 2008mademoiselle prvoque
24. 08. 2007
no přiznávám že kolotoče mohou být zákeřné. ale to at si zjistí každé dítě samo. špatná zkušenost taky zkušenost
mademoiselle prvoque
24. 08. 2007mademoiselle prvoque
24. 08. 2007
Nooo... pekne...dokonce velmi pekne...kdybych chtel vypichnout to nejlepsi, musel bych tu basen zkopnout celou ;)
pif paf*
mademoiselle prvoque
24. 07. 2007
Dobré, ale čakal som, ako letíš celá odtrhnutá a že čo to urobí s človekom akože veľkého.
Díky.
už_v_pyžamku
12. 07. 2007
...krasna citoslovce...jsem rad, hochu, ze nezapominas, ze zijeme v malem to, avsak prosperujicim irskem hospodarstvi....Zamek sice maly, ale ovci jak v Bunuelovi:)))))))))
šak sem šel do pelechu hned jak si mi napsal....ale sem nějak mimo dnes, bééé bééé buuu
vivat professores!!!!))))))))))))-----
Kubajs, ja te hnal vcera do pelechu, ale ne, ne, mlady pan chtel stale, aby Jean mu vymenil zitny chleb za psenicny nebo navopak...to je pak tezke vstavanicko, kdyz den nam dychne na vrata, mlospane!!)))))))))))
mademoiselle prvoque
12. 07. 2007
honzyku jsem zdrcen!! unaven a ospalý a ty na mne s takovým kalibrem!!!
...nektery komedianty maj i umyty tim lavorovym mydlem s fialkou, ze ano.? Ale vetsina, jak zde potvrzuji, odpovida spine.
imprimatur honzyk.
jojo, ale pak se vokazchalo,Kubajs, ze je to tvy dvojce nebo dokonce trojce, ty lhaku lhakovata, a budes taky peknej teda asi kradac, ze..........ANO????)))))))))))))))))
honzýku to není pravda!!! mně nikdy špatně nebylo a to sem byl na těch nejšílenějších!!! :D
mademoiselle prvoque
12. 07. 2007
...jezisi, to je nadhera, az honzykova rucka netrpelive se trese...do teto z lebky snesla se vzpominka na Matejskou a na kolotociky, jez tak honzyk ma rad....ale textik jeste vice jej rozparadil, o jeje, co s tim pociti.? Snad nejaky prudsi pohyb...:))))
K R A S A !!!!!!!!!!!!!!*************************
...sle kubajs nesmi na kolotocaky, se mu dela spatzne!!!...mi rikali u vchodu hned!!!)))