Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLetní toulání...
15. 07. 2007
9
14
1707
Autor
Yentl
Tak veliké akáty
podél francouzské dálnice.
***
Krávy se pasou -
jakoby tam naše stany
vůbec nestály.
***
Nevnímá mě.
V klidu dál otrhává
lístky máty.
***
Cinkot cepínů -
ledovec na hoře se
ani nepohne.
***
Víno se vaří -
kus skořice naráží
do stěny ešusu.
***
Zase večer -
vodu v hrnku barví
lístky máty.
14 názorů
já se v haiku nevyznám.. ale navodilo asi, co mělo..
a skořice.. a máta.. !
vystizne , pravdive a ohromujici....byla jsem u toho a musim rict, ze me to opet vratilo do mist, ze kterych jsem se nerada vracela...ta mata je uzasna a na Perdido se taky neda zapomenout :-)...davam tip ....
Výborně! Dávám ti veliký tip! Nejvíc se mi líbí "Krávy se pasou", "Cinkot cepínů" a "Víno se vaří". Cesta tě osvobodila k vynikajícím dílkům.
Jo ach tak :o), tož děkuji za "překlad", úplně se stydím, že plavu v tak blízkém jazyce. Skalnímu lezení se nevěnuju, ale se sedákem a helmou se kamarádím, takže ferátky klidně jo :o). Ale teď ve Španělsku jsme chodili přechody, se stanem a jídlem na několik dní na zádech se moc lézt nedá (byť teda lana jsme taky potkali).
Poslední dva texty jsou zároveň dobrými haiku. *
Zbylé miniaturky voní Hispánií, Francií, jedna dokonce Alpami! Úsměv.
Ležím? Teď nebo když jsem hleděla na ty akáty? To jsem pololežela a poloseděla, prostě se kroutila za okýnkem v autě :o). A těch akátů tam bylo strašně moc, pořád nekončily... a já poprvé v životě viděla, že to může být tak vzrostlý a honosný strom.
Děkuji. Také mám Španělsko ráda, zdá se mi postižitelné, stále jen ochutnávám. Dnes jsem se vrátila domů, vybaluji... a myslím na to, že bych ráda zase balila.
ledovec osvěžil, víno se skořicí a máta zavoněly... španělsko miluju - za náladu *