Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoční nálady
15. 07. 2007
8
22
5045
Autor
Milly
Nevím, jestli ještě jsem
a možná ne
Odešla jsem
už dávno
***
Sex a sláva
mi kupíruje uši
a někdy jsem
až nebezpečně žhavá
***
Nemysli si,
že Tě chci svíst
Jenom trochu
blízkosti
Jenom trochu
pro osamělýho Berana,
kterej tluče hlavou do zdi
***
a možná ne
Odešla jsem
už dávno
***
Sex a sláva
mi kupíruje uši
a někdy jsem
až nebezpečně žhavá
***
Nemysli si,
že Tě chci svíst
Jenom trochu
blízkosti
Jenom trochu
pro osamělýho Berana,
kterej tluče hlavou do zdi
***
22 názorů
nejni vubets zac..:-) a negdy jo.. le nastesti to taki dycky supem wodejde.. a basta fidli..:-)
kurna.. tohle je ale desne wosamely.. A k temu se neda vubets nits napsat.. pac je lepci tedkonc mlcet u tohohle dilka.. jak mit naky mouetti woptymystycky pindy.. mno..
smutnis ale vydatne.. chm
aha - tak takhle to je - ty jen nekoho rozesvedeš, ale on si to nakonec dorazí sám, to svedení, a než tam dorazí, ty už rozesvádíš někoho jinýho...
no tak já sem ještě nedoraženej - až dorazím - povim ti, kde jsem skončil
tedy jestli to nebude "předemnou mha za mnou mha - podej mi někdo nějakou ruku, netrefim zpátky!"
Já se jen ptám, jak se cítíš být sveden (jako vodní tok?) Ty..- a to může být zcela odlišné od mých závěrů přeci... .-)
kde netlukou slavíci
tluče Beran!
btw: já nevím, jestli si chtěla nebo ne, ale mě už si svedla (teď jed o to kam!)
*)
ruprecht: myslím, že to nebude tím... :-) Ale tak každýmu se líbí něco jinýho- to je jasný.........
sestricka.slunicko1
19. 07. 2007
Zvláštní.... (animovaný medvídek Pú usmívající se jen zřídka...- asi nacházíš příliš málo medu........)
Ale... v tom případě velká čest pro mne.. :-)