Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSalvador Dali
20. 05. 2001
1
0
1973
Autor
Henry_Cold
Nevíte prosímvás někdo kde by byl k vidění obraz od Salvadora Daliho na kterém jsou tři labutě a pod nimi tři sloni jako odraz ve vodní hladině? Stačil by odkaz na internetovou stránku a nebo místo kde by ho šlo spatřit. Pátral jsem po internetu ale marně. Už začínám mít pomalu dojem, že jsem měl nějakou halucinaci když jsem ho spatřil na stěně v jedné restauraci kam už se asi nikdy nedostanu protože je to stráááášně dááááááleko...
Henry_Cold
24. 05. 2001Henry_Cold
22. 05. 2001
Jo zhruba každej druhej študent má Pc jako Ftp server...no a na těhhle ftýpkách je spousta vobrázků vod kohokoli...atd...
fascinuje mě ,jak všichni hledáte na netu,a přitom stačí půjčit kdekoli v knihovně knížku o Dalim a tam ten obraz je -nevim,jak vy ostatni ale me připadá prohlížení obrazu takových formatů na netu dost degradující-už sama reprodukce jeho kvalitu snižuje,ale dívat se na to na obrazovce,muset rolovat,mít zkreslený barvy a palející oči mi přijde važne téměř úchylný
-nezlobte se na mě,ale právě u "písmáků" mě tenhle přístup dost překvapuje
človíčku!!!!!!!!!!!!!!
Ten obraz mi visí doma nad postelí.........!!!!!
Vážně :)) Mám radost, že fascinuje ještě někoho jiného, než jenom mě!
***!!!!
Chááá já ho máááámmmm.....jo a je k sehnání na eftýpkách kolejí pod Palačákem v Brně :-)))
Nevím jestli je tam to co hledáš, ale pár obrázků tam od něj je ...
http://thor.he.net/~stories/view-dali/paintings/index.html
coney_island_baby
20. 05. 2001Henry_Cold
20. 05. 2001Henry_Cold
20. 05. 2001
No, na reprodukci by stačila?? Viděl jsem na netu reprodukci za 830 doláčů. Na to bych asi já neměl...