Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevolowwwiny
24. 05. 2001
29
0
5028
Autor
Bacil
wwwážně
už mě dnes napadají
jen samé volowwwiny
e-sence kr@vin
jenže zmailená neplatí
mou duší profukuje
studený serverní vítr
pupeční šňůra je vlastně
pupeční síť
a mouchy na ní uškrcené
bezvládně wwwisí
síťoví pavouci na ně číhají
jako na tučný attachment
už mě dnes napadají
jen samé volowwwiny
e-sence kr@vin
jenže zmailená neplatí
mou duší profukuje
studený serverní vítr
pupeční šňůra je vlastně
pupeční síť
a mouchy na ní uškrcené
bezvládně wwwisí
síťoví pavouci na ně číhají
jako na tučný attachment
Slůůůníčko
16. 03. 2005hippiesanda
21. 11. 2004
Maty: Achjo, kdyby ses ozvala, mohli jsme se domluvit a třeba ses mohla stavit a popovídat... ono v nemocnici je spóóóóóóóusta bacilů a není vůbec snadné poznat toho pravého, když jsi ho nikdy neviděla, mnóóóóhem těžší než poznat Zlatovlásku mezi dvanácti pannami...
Yeziii, díky.
Monty_Python
24. 05. 2001Astalavista
24. 05. 2001SlečnaMezková
24. 05. 2001Ostrovidka
24. 05. 2001
Pripomin@ mi to matrix, i kdyz jsem ho nevidel :o) Bacil se sesyntezoval s PC ? Tak to uz k pocitacovym virum se pridal i poc. bacil. :o))))
Albi, a znáš píseň "Když se zamailuje kůň"? :-))
Díky všem, lidičkové, móc díky (tedy, nečekal bych, že zrovna tahle loňská ptákovina sklidí takový úspěch :-)) )
... když se zamailuje kůň, tam někde v pastvinách, láskou hlubokou jak tůň, tam někde v pastvinách, když se zamailuje kůň, koňskou láááááskou.... blbja zná, blbja si zpívá... :o))
Někdy potěší právě ptákoviny.Tak jsem dnes chodila po Pekařské,jestli jsi vyšel z budovy nemocnice,tak jsi potkal mé oči.Alespoň já se moc koukala,zda nějakého /b/Bacila neuvidím.
Tip.
Chachichííích@´! Je to prostě... prostě... pro... - - -proxy error!
:)))