Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sešpinavý věci nachystaný k vyprání
Výběr: Print
24. 07. 2007
40
62
9098
Autor
sidonia
léto mi voní
voní mi frázemi
a ty fráze jsou plný oken
ze kterých se vykláníš
před každým mým dotekem
léto mi voní
upevněným zápěstím
usnutím
před šestou ranní
voní mi útěkem
protože léto je krutý!
když nad tatrou se blýská
je rozhořčený!
když hromy bijou jako divý
a mi je úzko
do dlaní se kryju když tuším
kolik lidí nad ránem se vzbudí
ale jen málokerý
budou uvnitř živí
voní mi frázemi
a ty fráze jsou plný oken
ze kterých se vykláníš
před každým mým dotekem
léto mi voní
upevněným zápěstím
usnutím
před šestou ranní
voní mi útěkem
protože léto je krutý!
když nad tatrou se blýská
je rozhořčený!
když hromy bijou jako divý
a mi je úzko
do dlaní se kryju když tuším
kolik lidí nad ránem se vzbudí
ale jen málokerý
budou uvnitř živí
62 názorů
Je fajn,že se neurážíte:).Tohle je taky pěkný-prolog a první 2 sloky(ty mi voní Hrabalem.Přiznám,že ostatní už mi tak nevoní-bez urážky(hymna už je jednou vymyšlená,krom toho se občas blýská i jinde:))
Je fajn,že se neurážíte:).Tohle je taky pěkný-prolog a první 2 sloky(ty mi voní Hrabalem.Přiznám,že ostatní už mi tak nevoní-bez urážky(hymna už je jednou vymyšlená,krom toho se občas blýská i jinde:))
jenze konec by nevynikl bez slov predtim!:)
no sachy nehraju, sem uz rikala.. je to mod vazn, dlouhe, hloubave.
"...a mi je úzko
do dlaní se kryju když tuším
kolik lidí nad ránem se vzbudí
ale jen málokerý
budou uvnitř živí..."
Ty koncovky jsou Tvou silnou stránkou... Hraješ šachy, Sidonie...??
Ginna Avro
11. 09. 2008hochstapler
31. 12. 2007
jajajaj! super!!! první věc, kterou od tebe čtu a je to moc pěkný!!! honem musím jít kouknout na další díla, protože se mi to vážně moc líbí:) *
Minim_Sladkyj
22. 10. 2007
Vílinko, sid mám v oblíbenejch, od tý mi nemusíš dávat avi.. ;-)), nicméně děkuju za něj....
Tohle..., hm..., nechytlo mě zatím moc- snad jen ten závěr
"kolik lidí nad ránem se vzbudí
ale jen málokerý
budou uvnitř živí"
něco jiného o své věci může říct autor, něco jiného o ní může napsat kritik...
jen mě mrzí, jak tady kritiky vypadají...a od redaktora tak nějak naivně čekám alespoň určitou úroveň...no nic, když to sid nevadí...:)
taky ti názor neberu:)
úsměv:)
baziliška+> btw - neopomeň, že sid ten výraz použila dřív než já ( jen tak že na to teď koukám pořádně .. :-) )
baziliška> ber to spíš jako zjednodušenou komunikaci mezi přáteli. Tvůj názor Ti ani v nejmenšim vyvracet nebudu a nutit svůj ještě spíš ne .. :-)
už nevim - na cosi sem reagoval... kúrňa... jo, že proto mi to přijde výborné - a ty o tym ještě řekneš, že je to pičovina, vole... tss...
jejejej, omyl.. to jak to jako myslis melo bejt romalemu.)
ale i tak diky....:))
no jak Ti voní léto...popsalas to věrně. Ještě mě napadlo k názvu - špinavé prádlo je vždycky, ale nachystat ho do prádelky je fuška...obdivuju Tě:*)
nepřijde mi to jako sračka...nebudu konkrétní, ale že jich tu je - a nechápu, proč nelze něco brát zároveň skoro vážně i s nadsázkou...přijde mi, že sid v tomhle případě kolísá, nadsázky je tam mnohem víc, právě proto to není hloupé...
hodnocení "sračka" je odrazem kritické úrovně hodnotitele - bohužel redaktora
nebudu Ti dávat tipy ze známosti - jen - na jednom semináři jsem poznal holku, co psala strašný sračky a až když to četla, bylo znát, že si dělá prdel .. ( úsměv ) - spíš tak jsem to myslel - že bych rád věděl, co myslíš vážně a co ne. jo - tohle je sračka .. :-)
proto se nerada seznamuju.. je to pak ovlivneny tim, ze se lidi znajou..:)
dik za nazor (je to sracka - byla sem zlita:) )
ten poslední veršík je jak od nějaký naivní patnáctky - to fakt - těšim se, že Tě poznám, že se mi třeba i Tvý věci budou líbit víc - tohle fakt ne-e - zbytečný drámo na mě ..
nějak se mi ti k tomu hledají blbě chytrý slova
asiže si to dobře vystačí samo o sobě *
léto mi voní
voní mi frázemi
a ty fráze jsou plný oken
ze kterých se vykláníš
před každým mým dotekem
*
sid tohle je skvělý
fakt
ale s tím dovětkem něco udělej,to jako fakt ne-e:))
střeva prvokova
24. 07. 2007
Aj slovenskú hymnu tuším.
Ale chcem povedať, že je to o túžbe, o nenaplnení, cítim však isté ľahtikárstvo a nespoľahlivosť.
Augustin_Šípek
24. 07. 2007
ten dovětek kurzívy je zbytečný...možná jsi to mohla dát do prologu, když už, jinak mi to nepříjde souvislý...ale i tak docela příjemné čtení:)