Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDen, který víc než jiné patří mé matce
Výběr: Print
25. 07. 2007
23
19
1854
Autor
Pacer
Jo,
dostal jsem kytky
a alkohol a tak
ale tenhle den
patří mé matce
ne mně
to ona řekla
tvé jsou všechny další dny
a kdyby..nablízku mne máš
tak jí dnes
s láskou
hladím tvář
19 názorů
Marcela.K.
26. 02. 2010kouzelná_květinka
26. 07. 2007
Milí a krásné! Děkuji za návštěvy, za přání :)A to i těm neviditelným, jako Háber a Janek. Máti si tyhle řádky ve svém devátém deceniu nepřečtě, na net chodí velmi málo:). Některé věci píše člověk jen do koutků duše - nebo do tohoto anonymního prostředí - aby si více uvědomil, že starým lidem nejvíc chybí tekutiny a lidské pohlazení. Děkuji a přeji hezký den! J.
krásně napsané... TIP a přeji hodně štěstí a zdraví Tobě i mamince :-)))
buenavistasocialclub
25. 07. 2007
Já ho nedávám z princypu, ale proto, že vyznání mužů matkám je tak málo kdy ke čtení - a tohle je ještě slušně napsané snad jen je tam navíc sláskou hladím - no : já bych jistě nehladil ze vzteku. Ale to je tak zanedbatelné...
ó, to je krásné :) * Mnoho básní je o matkách, ale tahle, jakkoliv je prostinká, má něco navíc, něco moc navíc.
a všechno nejlepší!
Tohle je soukromé a nepublikovatelné, ale maminku určitě potěší. Všechny si tohle zaslouží slyšet, dokud je možnost jim to říct, i přes zvrácenou pseudo hrdost některých z nás(tohle přece chlapi neříkají, nebo ještě lépe ona ví že ji mám rád, je to přece moje matka)
Není to na tip ale dám ho, už z pryncipu