Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekolik břehů mají oceány...
Výběr: Print
28. 07. 2007
25
59
2889
Autor
martinez
xSTŘÍPKY vln a rozbitých hvězdpadají do našich stop v písku
i když zlehka našlapujemejak chodíme po pobřeží
- hledáme STŘEPY lastur pro štěstí
Kroky, dech, slova, sny- nic není jen moje a jen tvoje...
ne, z jizev pod kůží vůbec nemáme strach
a něco v nás se směje:
Tak tohle je ta láska?
Chodíme kolem sebe opatrnězlehka našlapujeme
a skoro ani nedýcháme....................nemluvíme........................nevzpomínámeabychom se nezraňovaline - abychom nebyli zraňováni
Poslepu tápemezavřeli jsme očiaby nám v nich neuvízly...
přesto nás do krve zraňujíSTŘEPINY vybuchlé bomby
a něco ve mně se vysmívá:
„Tak tohle prý byla láska...“x
59 názorů
díky - a do brněnskýho klubu si už nakoukla? u mne na stránce "okolo brna..." :o)
malinka_hvezdinka
25. 08. 2007
ty musíš mít ale divný období, sestřenko... já myslela že přijedeš vesele jen vesele domů a ty takhle...
:o)
malinka_hvezdinka
25. 08. 2007
dyk si eště nepřečet co tu je, tak nenuť maroda převracet byt vzhůru nohama :o)
no skrývám včil většinu - sem někam ty starý sešity založila a nemožu je najít :o)
a dík
dospělá už sem sice trochu byla... ale asi stejně nikdy nebudu dost :o)
tak příště teda, no...
Pár střípků...:o)
no nevim, tohle mě teda tak moc nenadchlo čéče, přijde mi to trochu obyčejné...a působí to na mě tak nedospěle (což teda já asi nemůžu soudit, ale prostě to tak působí no!!)...tak příště zas...:)
supizmus - a mně to zrovna tady přijde významově tak jednoznačný... ale většinou si to asi myslí každej, že je úplně jasný co vlastně napsal... a většinou si rozumí beze zbytku jen on sám :o)
a naopak často se mi stává že sou si lidi 100% jistí že vědí o čem sem psala - a najednou se vyrojí 5 různejch jistot ale netrefí se žádná :o)
slova sou kouzelný... díky
Štírka, děkuju :o)
hodně hluboké. myslím že nikdo krom tebe asi úplně nepochopí význam každého slova, každé věty...
myslím že by mělo mít ale esi nejsou všecky už vysbíraný... mý středozemní je mělo, aj karibik... a jiný už neznám :o)
a dík
...to jde si po peří? :o)
no já to znám, co se škádlívá to se rádo mívá... jenže tohle už bylo ticho, ne hašteření... :o)
díky za návštěvu, spoluobčane :o)
jdu ukládat malou - esi neusnu, napíšu ti to do zprávy esi seš zvědavej :o)
ne, to okno bylo moje od srpna 1991 do června 1992... pak už sem bydlela od moře dál... a ta pláž byla fakt pod tím mým oknem... a o jednu z těch palem se mnou nabourali, ale ta dotyčná je mimo obraz :o)
jéé to je super!
díky díky
díky mám moc rád konkrétní ukázky
v různých situacích
hlavně v těch mile vzrušujících
pozitivním slova smyslu :-))
ale tohle je rozhodně moc pozitivní!
a navíc se mi moc líbí ten název
la costa del azahar /pobřeží pomerančového květu/
to má
tak báječný zvuk!
s tím oknem.. :-),
nejsi náhodou u středozemního nebo jo? na dovolené?
měj se zatím půvabně
zdraví smíšek:-)
no vidíš, Smíšku, asi ju dám do volných veršů - já ju trochu graficky upravila, předtím byla taková mimo :o)
bylo to středozemní moře, la costa del azahar /pobřeží pomerančového květu/ - tohle je ta pláž a skoro jak ode mne z okna:
tedy nevím
jak je mimo-
rozhodně mimo
nepřipadá mi
je svěží
jako dnešní
avšak kapka nostalgie
míchá barvy
nádherný lesk
odraz světel
od střípků
od krásy
jen vědět-
jaké moře
rodí vlny inspirace...
líbí se mi
/sm/
no prostě móóóře, no :o)
díky, šílenče... a aj vám dvěma, sestřííí a Snoopy
sestricka.slunicko1
28. 07. 2007
jejda vy ste byli pilní dyž sem spala! děkuju moc! všem za všechny slova... aj hvězdičky :o)
Obyčejný_chlap1
28. 07. 2007
no jo.. mas pravdu..
prijde mi uplne stejna jako tamta...
pocitove bych je nerozeznala:)
Marcela.K.
28. 07. 2007
a veď ak ich máš viac takýchto,šup sem s nimi..nie naraz,samozrejme..by sme sa premlsali..ako maestro Kopecký onoho času prehlásil: v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství:o)
fajo - sidonia mi ju připomněla dnes nějakým komentářem, tož vytáhla... díky za několikanásobný ó :o)
óóóó..a po 16tich rokoch si ju vytiahla na svetlo božie,marti?
téééééééda..
fakt výborná!
:o)
*!
milý Ó, to že se ti něco líbí a něco ne přece není drzost - já jen přípodotek: jiný časy, jiný po/city, jiná nálada, jiná já... :o)
tahle je psaná asi před 16 lety... za oknem pláž a za ní modrý nekonečno odshora až dolů, hvězdy a ve vzduchu slaná voda co mi ji vánek nosil až do pokoje... :o)
...já se omlouvám za drzost...ale tahle mi připadá výrazně lepší než několik předcházejících...
perfektní...