co teprf kolik jich unesl ten balkóón!
jen škoda, že na tu živou pyramidu nedošlo.. =(
a vlastně aj zvěře, ryb a ptactva :o)
eště furt su ohromená z toho kolik krásných mladých lidí se mi vešlo do bytu :o)
du na to... mám se bát? :o)
todle fkládání vodkazu na fotky byl ale porod!!! to si možná ani nezasloužíte, tuhlenctu péči, žejono..no.. ale tak když už jste si tak počkali (za což se teda vomluvuju, ale nemam za prdelí torpédko, no..), tak teda zízejte!
a nebuďte zklamaný, nebo mi nechoďte na kukadla
jo.. no..
a avíza na vás!
jen houšť!
pozor! může obsahovat oříšky
sem asi neposlala avi milému JiKu :o)
JiKo - tys vypadal nejzaujatější vlašťovkama - o něco víc jak masem určitě :oD
Rabbe, tak! každý ať pijavicuje tam kam patří - já možu všude, po tátovi su z čech, po mámě z valach, sama su z hané a po jednom z manželů eště aj od karibiku a po milencoch... no prostě všude :oD
jo! samá pijavice to tu byla! mám udělím zákaz návštěv na moravu!
:-))
Zlatým hřebenem večera bylo to maso :)))))))))))))))))))))))))))))
Ba néééé hihih.. a koukej ty fotky navalit na net někam sákra líná holko jedna!!! :)
se mi to s váma líbilo, chicht .. *studlíná*
tak vám teda pěkně děkuju =)))
áno áno,najlepší pes je mačka..
a teda mačky síce moc neoplývajú blchami-zato ale žerú čo ja viem,na príklad také..
papouchy?
p.s.:vŕtať v hlave je ľudské..
tak ako aj zblázniť sa je ľudské..
no...
sem ti papouchu poslala jedno zablešený avi eště ke mně - fajovi to furt vrtá hlavou :o)
a ano, pryč s kartágem... rozhodně!!!
alte, co ty momentky veselý?
hele - linux s "jsme/jsem" nemá nic společnýho, páč doma mám stará zlatá wokna, ale to neznamená, že byv (jak zde bylo správně podotknuto) pijavicí (spíš pivapicí) nemůžu tuto skutečnost neuvésti... NEMÁM RÁD LINUX!!! sakrapes nemáááááám!!@#$%^&*
ostatně soudím, že kartágo mělo by býti zničeno.
.-)
pijavic já mám sto tisíc, teda vlastně mořskej koník je má... a myslím že u Rabba ste byli pijavice vy :o)
copak, linux neumí gramatiku? :o)
jsme
ano, samozřejmě
jsme
tam patří
nenávidím linux!!!! :-)
pche!! a to nic není!! u Rabba na vulgáru jsem chytli ještě pijavice, héééč!!! :-))
já ne - ste si všecky odnesli, hamouni!!!
to s fotorepo je výhrůžka nebo slib? :o)
tys nefotil vlašťovky? tak to su zklamaná... aj dyž je pravda že lítaly proklatě rychle a nízko :o)
p.s.:hlásenie počká!
tak na to se fakt těším až tento tu kabaret bude mít nápis "tu je fajovo" :o)
zimnice se mě drží jak klíště - polehávám a pospávám celý den s menšíma přestávkama - hlášení bude časem :o)
ale zato aspoň nemám zimnicu,ale spoustu dolarů,(Bencrofte),takže keď budem ten blbé milionář,kúpim si tento tu kabaret..tak!!!
za seba môžem povedať,že je dosť nahovno,že mám voľno,ale vlastne nemám,pretože musím ísť do práce,takže z dôvodu pracovného voľna som sa nemohol zúčastniť onej dozaista mierumilovnej akcie..
tak zas nabudúce...
HOWGH!!!
za sebe možu říct že se pinknic vyvedl... sice mě následně sklátila zimnice a celej den klepu kosu pod peřinou /a navíc sama/ ale za to myslím nikdo z těch co tu byli nemože :o)
tak si představte, že jsem včera zkysla do sedmi v práci...pak už jsem neměla sílu nikam jezdit. Ach jo. Jak jste se měli? Doufám, že jste se pěkně bavili a že mi to vyjde příště.
já ničemu nerozumím a do ničeho nevidím /dostali ste mý blahopřání po icq, dochtore?/ - jen du poslat eště avi nějaký :o)
Viděl bych to tak, že kollaboranta chytnem, a přeučíme ho na kollportéra. Jeho život dostane smysl a my se nebudem muset hádat. Co vy na to?
noe: toš pakse ale chovej hrdě všude a nepotřásej si s kolaborantama rukou.
Eliška s nikým nekolaboruje!!! :o)
tak se měj teda, no... ahoj zas někdy (a tam už mi odpovídat nemusíš na to druhý avi :o)
a jedno lůzný kapitánský avi :o)
tak hele žádný hádky tady.. >=-(( nebo budu zlej
nesmím tomu říkat Leenaiparty, nebo mě Leenai uškrtíííí .. :-)
tak eště jěédnou:
pátek odpoledne 10.8 Leenaiparty v Řečkovicích, navečer přesun do Slatiny k papopušoj, tam papouchvulgarbeforeparty, přespolní přespat u papouše a v sobotu tradá na Vulgar do Nikolčic!!
A v nedělu .... děj se vůle boží.. :-))))
jerry .. =))))) a to já zas pojedu.. =))) a zas tak jako hodný kluky nefackuju pořád.. jen tak občas.. trošku.. a tebe bych vynechala teda, ze známosti, třeba..
shammann - tebe bych zrovna taky ráda viděla, po té době.. abych měla jistotu jesi vlastně ještě fakt jako žiješ, bo co.. =) a jak taky, no.. =)
Já nejezdím na žádné srazy, zejména na ty, co se konají na dvě hodiny 300 kilometrů daleko... dík za pozvání, lenice. Kdybych byl mladý a krásný poslal bych ti pusu, protože z takové dálky nelze obdržet facku....
že jo!:-))
se furt vohání Pelhřimovem, jak by to bylo spravedlivé pro obě strany...
nebruč, brouku, a přijeď taky ;) =)
jaký babí hop? cotojé?
ono horácký náměstí jako náměstí nevypadá... dyž pudete od zastávky, projdete nákupním střediskem s delvitou /kerá možná už bude billa/ a přejdete cestu - je tam několik 13. tiposchoďových paneláků - jeden je žlutej - projdete mezi nima a je před váma dětský hřiště hezký s pyramidou provazovou, houpačkama... za ním je travnatý hřiště s kovovejma průlezkama, /škola je od něj vlevo/ za ním další hřiště se stolama kamenejma na ping pong... o kus dál malý fotbalový hřiště a nakonec velký s trávníkem... :o)
Hanko dík, já to četla, mrkla bych, ale zrovna ten víkend budu něco mít, tak bohužel...
hmm hmm to jsou vtipky, cloveka by zmatli...Horacke namesti tam pisou, diky Leenai
http://www.mapy.cz/?query=Brno,%20Hor%C3%A1ck%C3%A9%20n%C3%A1m%C4%9Bst%C3%AD&portWidth=678&portHeight=521&zoom=15&mapType=ophoto¢erX=138090848¢erY=133004864#centerX=138089856@centerY=133003008@typ=ophoto@zoom=15@vizType=none@vizIds=none
debilní dlouhej odkaz.. ale tam to je, no
maracia.:
ten park je v Pejřimoujě
:-P :-))
avi eště, zapomněla sem na dadíkovou :o)
časové upřesnění už tam je. =) ale dyk martinez tady napsala postup ;) tak trochu.. =)
jo, vlastně všecym -> tak jako si to přečtěte ještě, abyste na to nezapomněli a dorazili včas, žádný opožďování
diky :-) holt teda budu muset mrknout na mapu. na casove upresneni si pockam.
park musíš hledat, říkala martinez, což ostatně taky budu dělat.. =) a v kolik? nojo.. lec dů it írly .. to tam připíšu
ahooj, v kolik hodin se tam potkame? A kde ten park presne je ;-)?
Se tu tantonc .. jako na avíza... abych měl na co pak nadávat :)
tomu se říká péci za pevnou cenu =)
no já uvidím, jak na tom bude nádobí, ale něco spíchnu
v případě nouze to udělám jak ty =))
dekuju za avi:o)))) ja jet, ale z praha neprivezt domaci moucnik z technickych duvodu...(moje levorukost a autobus) tak koupim neco na miste a naaranzuju to:o)
šiš, to střílení avízama mě neba.. =)
tak sem vás fšecky upsala ťáblu
avízuješ mne snad fajo jako pan(n)u? :oD
neržíkej tomu leenaiparty nebo ti ukousnu šošulku, papouše =)
k papoušoi se vlejde klíďo i 10 - 12 člověkůf (ospacákovaných) .. ba i víc
tak eště jěédnou:
pátek odpoledne 10.8 Leenaiparty v Řečkovicích, navečer přesun do Slatiny k papopušoj, tam papouchvulgarbeforeparty, přespolní přespat u papouše a v sobotu tradá na Vulgar do Nikolčic!!
A v nedělu .... děj se vůle boží.. :-))))
fajn fajn, krása.. hlavně z toho neudělejte druhou vulgar party.. =)) tady budou pícklata.. krom mě třeba taky eliška.. =))
ke mně /do řečkovic/ se vleze max přespolně neutrální jedno-dvojice - a se spacákem :o)
přespolní. teda..
ránu.. teda ..
no....!
jo!!!!!
A přespolná přespí u papouše a v sobotu ránu tradá na Vulgar!!!
a to já vám klidně aj zavolám - tomu kdo mi nabije kredit moc ráda :oD
jo, všichni vzpomínejte, hromadně.. šup šup..
děkuji za popis cesty ;)
jo a mobilní budu určitě, ale zavolat si mě musíte sami, nesponzoruju ;)))) (číslo třeba pošlu do zpráv)
Rabbe, však se taky táhnu z daleka, tak se nevymlouvej.. =)
prima - a vzpomínej kdo eště je v brně a chtěl by nás vidět - nebo my jeho :o)
noo..tak to by aj šlo,voľno mám..marti,o mobilnom zblúdilectve viem svoje..)
do řečkovic - šalinou jedničkou na konečnou, pak z kopce dolů na horácký náměstí a hledat park/hřiště před školou - a snad budem mobilní a zbloudilce budem navigovat :o)
do brnáá? fůůj, to je městóóó.. bakaný město.. :-)
Kdysi jsem byl na táboře a tam plakáty podobné formy a obsahu vylepovaly se velmi často...
rabb - to víš, se potáhnu do Nikolčic, bo jak, když nemůžu chlastat, co bych tam asi dělala? =) přijeď ty!
Dero - nojo nojo, my víme..
avi některým, o víc se kdyžtak postarejte, sím, sami
Podotýkám, že jsem ideálním člověkem na kontrolu integrity živoucí pyramidy - zevnitř.
Neodmítám!
tak dojeď na ten vulgááár nééé? :-)