Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePaparazzi má zas práci
01. 08. 2007
4
10
2584
Autor
Zvrhlík
Nevěrníky fotím
fotky dávám chotím
prachy schrábnu za to
.
.
.
"Tak pojď na to zlato"
CVAK
fotky dávám chotím
prachy schrábnu za to
.
.
.
"Tak pojď na to zlato"
CVAK
10 názorů
Dyť jo. Z novin ho vyhodili, tak dělá fotografa soukromému očkovi. Už má zase práci. PS: Nevěrnou manželkou může být i celebrita, ne? :)
hm, ja vzdycky myslel, ze paparazzi foti tajne treba celebrity, ze foceni nevernych manzelek je prace detektivnich kancelari...
Jerry_Shit
08. 08. 2007
No, já v tom viděl spíš takového toho detektiva, kterého si najímají paničky, které u svých manželů tuší nevěru.
Kdyby to pak byla ONA, místo pátrání by se prostě s oním podezřelým vyspala sama. Což by jí ušetřilo spoustu práce.
Ale je fakt, že paparazzi není detektiv. Takže se to asi děje jen u mě v hlavě. Nebo... změnit název ;oP
Jako, že by někoho svedla a zároveň se s ním vyfotila a pak to zveřejnila a předstírala, že to zveřejnil někdo jiný? :)
Ono se to dá chápat dvěma způsoby (imho): 1) paparazzi fotí nevěrníka. 2) paparazzi je vyfocen při nevěře či s manželkou/přítelkyní/ovcí apod. zrovna, když říká tu větu v uvozovkách jiným paparazzim či šmírákem apod.
Báseň by pro mě získala kýžený rozměr, byla-li by ona paparazzi ONA a přímá řeč patřila jí.
Ovšem zvrhlík místo zvrhlice by v tomto případě musel napsat "choťům" a tím by celé kouzlo pominulo.