Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSupergirl (interpret: Reamonn)
01. 08. 2007
2
9
4964
Autor
Muamarek
x
Já jsem směl její bejt,dělá, že snad mě bere,já jsem směl její bejt, říká, že řídí svět,uvidíš v očích jas – mužů má jak vší,oči z perel, ó jak mě bere…Pak řekla prej, vždyť O.K., ztrácím se, tak se ptej,však jsem ta, co tě bere, ta, co tě bere, lotra,je jí hej, nezmodrá, prej nemá glejt na moudra,ale je, co mě bere, ta co mě bere zostra,no tak se měj, na konci nezní zvon…Když miluješ, tak jakej zvon,pak smála se, snad sťatá, že den zas bude zlej,strach odzvoní jak zvoní gongPak řekla prej, vždyť O.K., ztrácím se, tak se ptej,však jsem ta, co tě bere, ta, co tě bere, lotra,je jí hej, nezmodrá, prej nemá glejt na moudra,ale je, co mě bere, ta co mě bere zostra,řekla, buď zdráv, ztvrdla, že prej chce bejt bez fotra,to je tím, že mě bere, že bere mě jak postrach…Potom řve, že chce blejt, že jsem hroznej, hroznej šmejd,to je tím, že mě bere, že bere mě jak postrach…to znám, že mě bere, tak nepřebere…Vždyť umí sít i spálit cit,vždyť umí sít i spálit citznám, že mě bere, už nezabere…
x
9 názorů
ted asi pred pul mesicem jsem ji znova objevila!
a je uplne skvela..presne jak rekl romale..byl to desny hit tak v mych deseti letech;)
sestricka.slunicko1
01. 08. 2007
Hej - to je paráda, to jsem poslúchal v patnácti, a byl jsem z toho uplně hotový - týýjo, dal bych si to znovu...!