Mělo být: "s úsměvem čtu si něžné řádky"...
Jinak jsem taky nenapravitelný snílek a když je mi smutno, zazpívám si, abych se cítil líp! I když bez darů lásky je to všechno už tak nějak klišé.:(
Snad nevadí, že jsem si tu zas na malinkou chvilku otevřel svůj krám s básněmi...Už to nebývá tak často, spíše ho, stejně jako v jisté písni, častěji zavírám, abych i já spíše léta spal a a chvílemi si zase nechával zdát o tom, co není už víc, než konečně přijde i ten nekonečný sen...:-)
Dobré a ještě lepší jitro
přeji sestřičce.sluníčku,
lásku, co není jen "in vitro"
ukryta v něžném slovíčku..
S śměvem čtu si něžné řádky
a uvnitř hned se cítím líp,
navrátit zase chtěl bych zpátky
randíčka v stínu vonných lip.
Žel, neslýchám již nikdy ráno:
Jak jsi se vyspal, miláčku?
Lůžko nechávám rozestláno
a vstávám tempem slimáčků...
Říkám si: Přej, bude Ti přáno!
S úsměvem vstříc dni vycházím,
smířen s tím, že mi není přáno,
získat zpět, co mi bylo vším...
♥Vidím, že ta Tvá písmenka už taky něco pamatují, ale bylo milé si je přečíst a na chvilku se zasnít, Kamilko! :-)
delfínku, vložila jsem hudbu do kritik, jen se podívej pod svá slova.....,napiš, zda-li...
Bylo by krásné prohlédnout si i to video a posoudit, jak ladí s Tvým komentářem /jistě skvěle jako vždy!/, jenže tu mám jen hlášku: "Toto video zahrnuje obsah autora UMG. Video není dostupné."
Takže si mohu jen představovat..;o(
Moc Ti děkuji,Pulcíku,za Tvou milou návštěvu...dobré ráno:o)
probouzet se blíž slunci =) moc hezké *t
Oslovila mě velmi... a překvapilo, že je to jen snění... Možná tím, že je to snění, může oslovit mnohé... (a nejen jednoho...)
krásný den pro Tebe,kunko:o)
..já nemohu uvěřit..,děkuji moc,Printe-
Víš, je radost tě číst...
Takže to já děkuju*
:o)),děkuji za návštěvu moc...Printe
Děkuji moc,Sarinko a příjemnou neděli :o)
Ďakujem ti za krásne ráno, sestričko, tak ľahulinko sa to číta a pieseň pekne počúva... :)
moc Ti děkuji:o)a hezký víkend přeji...
Hmm, smát se vráskami ve tváři. Inspirující postřeh.
Ano, ano, když listuji galerii tváří v té své, knize živých, některým, vesměs zřídka, vrásky postavily na onu stranu - dotažení radosti perokresbou.
Za ten vizuální podnět dík, tedy po zásluze
-t-
na tváři pár veselých vrásek
a ústa od pamlsků sladká prichuti ust jsou nejkrasnejsi
cítit vůni fíků a fialek zároveň chtěla byhc to někdy ucítit:)
a kytarové sólo bez vzlyků
zní poeticky...hlavne nevzlykat ja radsi poeticke tony:o)*
Hesiona: Já vím,že je to skromné,ale moc děkuji:o)
Ty jsi skutečně básník :o)
Díky za tu krásu.
jsem ráda a moc děkuji,milá vesuvanko:o)
Moc děkuji,krásný den:o) Muamarku...
dobre to k tomu sedi, posloucha se to pekne a zaslouzi si to tipaka :-))
a2a2:trpím asi až patologickým sněním..:o)
a2a2:ano,já také napsala měkké,tak jsem to cítila jako hudebník...Máš pravdu,touha...,jsi geniální,já to vím,děkuji..
sestřičko, píše se trylky, za chybu se omlouvám, je to zajímavé slovo, svým hudebním podvědomím přímo vybízí k měkkému "i."
Jinak zamilovanost či touha po ní jsou pocity ve své emocionalitě hodně podobné, možná ta touha je ještě silnější.
Robinia:Ano,Jaruško,děkuji moc:o)
a2a2:velice si vážím toho,co jsi napsal a moc Ti za to děkuji,ale bohužel,nejsem zamilovaná,jen jsem se snažila "vyvolat" příjemný pocit...,nějak mne to rozesmutnilo...
A prosím,píšeš trilky s měkkým "i",já to také tak napsala prvně a pak opravila na tvrdé"y",co je správně?Děkuji a dobré ráno:o)
Zní jako šťastná vzpomínka...
Ach sestřičko.sluníčko.jedničko,
tato báseň má všechny přednosti osobní básničky a všechny neřesti básničky pro širší publikum. A poněvadž mi dozajita nepatří, pak se o to obtížněji dotýká mého srdce.
Tedy myslím si, že když píšu pro konkrétního člověka a myslím-li jen na něj, pak samozřejmě jsem zamilovaný až po uši a nevidím vlevo, vpravo.
Neplatí to ovšem vždy. Skuteční básníci také často píší osobně adresné verše, ale zřejmě jakási zralost a zkušenost jim dopřává rybí oko, a tedy myslí jaksi i na obecnější stravitelnost.
Tato básnička je zamilovaným popisem okamžiku, má hodně omšelých obrázků - je vlastně celá z nich poskládaná a hlavně neříká nic o tom, co z tohoto zamilovaného pohledu vyplývá, či může vyplývat. Například nějaké očekávání nebo i obava. Člověku je vlastní, že když je hodně šťastný, v nitru se zdráhá uvěřit, že ho tolik štěstí potkalo.
Když v básni používáme převážně hodně prostá slova a metafory, které spíše reflektuji všední odstíny života, pak třeba jeden z veršů, ve kterém se objeví nějaké to patetické slovo či slova, najednou více vynikne a současně bude uvěřitelnější.
Řekl bych, že jsi na tom asi velmi dobře, tak nač mluvit o zlatě a trilcích, když jsi jich plna.
eleja: ano,medové to je a já med moc ráda,víš..děkuji i tak
i Tobě neoOpico krásný večer a děkuji za návštěvu:o)
je to hezke, ale nejak presprilis medove.
stenos:to jsem moc ráda,děkuji:o))
jarouch:Ty jsi hodný,děkuji:o)
stejně dobrá jako vždycky :) *
moc děkuji:o)a hezký den přeji...
píseň je krásná
dílko přijemné*