Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePolap okamžik
02. 08. 2007
13
13
2317
Autor
sapro
Za ozvěnou ech
je vzdech jen prominutím ticha.
Vteřina dýchá do noci.
Ručičky hodin,
otroci času,
měří si chvilku po chvilce.
A věčnost doby jenom pro okrasu,
slečinka lehká v noční košilce,
nechává ticho v povětří.
Časem nás...
Bože!
13 názorů
ano ano - rozhodně by s ním neměl šetřit, dá se toho tolik udělat a tolik zažít - ještě pořád se na to těším :c) a Tobě díkes za příjemný zážitek při čtení :c)*
džej tý - OK mě se to líbí, jenže já už na tu osobní lyriku moc nejsem... ale má to myšlenku a dobře zpracovanou.
Jen na okraj : je pánem a jsem rád, že ještě asi nevíš, jak krutým.... já už jo
to je pak ale úplně divně formulovaný .. :-)
kdyby na nás nebo tak .. ale - dík moc za vysvětlení - omlouvám se, že jsem tě tak nařknul. btw - bůh žádnej čas nedává, tak je potom ten závěr úplně stejně hloupě dramatickej, jako mi přišel prve ..
oldjerry> žádnej člověk neni otrokem času - člověk ho využívá, jako třeba auto nebo propisku - člověk si ho vymyslel, aby si usnadnil život ( a narážky jako že nám ho jen komplikuje jsou mimo ). a úsměv - já jen jako že jsem se neubránil reakci ..
mi se to o ručičkách líbí - asi nejvíc, i když první dvě strofy jsou pěkný obě. třetí je jako že konečně nějakej ucopitelnej obraz a jako že líbivej a pak najednou takovej radikální závěr .. mno - nelíbí se mi to. pokud máš ňáký hříchy, srovnej si to v hlavě sám - ostatním probůh nic zlýho nepřej - hm ?
jj, taky mi tam ten prostředek o ručičkách neštimuje... ale to je věc vkusu.
kromě části z ručičkama, ta je pro mne takova ridka, kapicku. Jinak MOC hezka :) *
Otroci času nejsou ručičky, ale hlavičky (naše). To není výtka, jen jiný pohled...