Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seI don´t feel like ...
03. 08. 2007
11
33
3215
Autor
bajron
chcem ti povedať
že na chvíľu mám všetko
vo vrecku
dvadsať korún
osem cigariet
a aj keď je to len pár hodín
ľúbim ťa
po chvíli
to už nebude náhoda
ani šťastie
nebodaj osud
skepsa
všetky moje darčeky
boli vopred
rozbalené
a ty máš červené
okuliare a
hnedé oči
čo ak budem
šťastný
že na chvíľu mám všetko
vo vrecku
dvadsať korún
osem cigariet
a aj keď je to len pár hodín
ľúbim ťa
po chvíli
to už nebude náhoda
ani šťastie
nebodaj osud
skepsa
všetky moje darčeky
boli vopred
rozbalené
a ty máš červené
okuliare a
hnedé oči
čo ak budem
šťastný
33 názorů
zvlastne:)ak by som napisal teraz nieco take by som to najskor vyhodil...dik!
Usmáty_autor
12. 12. 2007
vdaka za nazor!
to dobocenie to bol taky zamer...teda ak myslime na to iste:)
po -lubim ta- sa mi to pacilo... potom to uz trosicku odbocilo od pociatocneho stylu, aspon u mna...
první půlka se mi líbí, druhou moc nechápu - přijde mi nějaká roztěkaná - obrazy jak korále a žádná nit a závěr mě nepřekvapuje, i když mi moc nedává smysl .. mno - moudrej z toho fakt nejsem .. :-)
halcon: vdaka!neviem kto alebo co shalom(som predsa nevzdelany clovek)ale aj tak vdaka!
crawling:no nenapadlo ma to co sa toho prologu tyka...nebuduce porozmyslam nad tym a daco vymyslim-mozno dam aj na tvoje rady!:)vdaka!
CrawlingChaos
04. 08. 2007
vitaj v klube:)...aj ked teda 21rocny dlho sam? no neviem, neviem, ci ti verim...;o))
tak ja obvzlast...kedze clovek si po dlhej dobe zvykne nato ze je sam a funguje inak...a ked pride nahla zmena tak sa boji aj ekd to moze byt k lepsiemu...teda ako ja:)
aha, dik za vysvetlenie...samu by ma to nenapadlo s tymi okuliarmi, iba ten tvoj strach som podvedome tusila...
zvlastne, ze sa obcas stastia bojime...nie?
asi ne no :)
nevadí, piš jak jsi zvyklý, máš svůj styl a není třeba ho výrazně měnit myslím
hai_mal:heh dakujem no neviem cim som si to zasluzil ked moje darceky boli vsetky uz otvorene:)))
ale vazne:neviem no...si zober ze to precitalo 16 ludi a zaujalo to 3 zeny(co ma tesi a este viac ze dve su redaktorky) takze neviem ci by si takato miniatura ujala...
vo vrecku
dvadsať korún
osem cigariet
-
ale v tom případě je to přímo nabité poetickými obrazy a jen tohle by vydalo za skvělou miniaturu,
možná bys nad tím měl uvažovat :)
martinez:jj to sa mi paci!tak nejak som myslel ten text hore...:)
hai_mal:jj je:)))
jo, skoro plná krabička vypadá líp než skoro prázdná
ikdyž množství je stejné :)
Takže ono to dílo je ještě navíc psychologicky rafinované...aha !
:))
v každý radosti bývá aspoň zrníčko strachu... že o ňu příjdeme dřív než nás omrzí... :o)
hele, mám citát! nebo mudrosloví pro mořskýho koníka! :o)
katka77:tie okuliare a oci nadväzuju na ten darcek-akoze ona je ten darcek...chcel som dat miesto okuliari maslu ale aj tak no...poseldne verse tam musia byt lebo sa bojim...
martinez:no to kvoli tebe som dal kritiku:)kedze som si na teba vecer spomenul:)no o radosti to hej ale so strachom...
hai_mal: no ved ani nieje:)osem cigariet...hm zalezi ci si kupujes desiatky(ako ja)-a tam je osem cigariet takmer plna krabicka:)ked kupujes 20tky tak tam je osem cigariet uz fakt malo:))
dakujem vsetkym!:)
všetky moje darčeky
boli vopred
rozbalené...
-
Nejen za tohle *
Nevím, ale mě to zase tak radostné nepřijde. Já mít v kapse jenom 8 cigaret, tak jsem asi na prášky :))
Ale jinak fajn dílko
a mne sa páči že už konečně neprotestuješ proti diakritice :o)
je to fajn dílko, takový o radosti a pro radost...
:o)
páči sa mi po rozbalené... okuliare a oči boli už naviac a posledné verše mi tam nezapadli...
prvá časť však prevažuje, takže *
a ty maš červené
okuliare a
hnedé oči
chýba ti tam dĺžeň v mÁš.inak dobré. poznám ten pocit, mať osem cigariet a dvadsať korún a nič viac ku šťastiu netrba