Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZbloudilá
Autor
děravý ruce
Hledám sama sebe mezi zbloudilými akordy svých vzpomínek. Bez šance. Hudba, která lidem slouží jen k tomu, aby si uvědomili, jak moc jsou sami…
Ztrácím se v obrazcích, které kreslí dlažební kostky na asfaltových chodnících, které přece tak dobře znám. Píšu si inkoustem po těle vzkazy, které by se na papíru ztratily. Píšu si je na tělo a ty pak příjdeš a slíbáš je ze mne bez sebemenšiho porozumnění. Dost možná si ani nevšimneš, těch jizev, které mi tam pero vyrylo.
And I can’t cry!
Možná by pomohlo nečíst dlouhé knihy, ve kterých tě nacházím a přesto se od tebe na míle vzdaluju a nechce se mi vracet. Možná by stačilo nevymýšlet si vlastní světy a věřit jen křídě, kterou si děti na ulici kreslí panáka a pak si rozbíjí obě kolena až zakopnou při nějakém nepovedeném skoku.
Hledám sama sebe v tvých očích, v tvých vlasech a rtech a vždy ve chvíli, kdy na sebe můžu skoro dosáhnout, se probudím a zjistím, že stojím na prázdné ulici svých mozkových závitů.
Bojím se, že samotné je mi stejně nejlíp. Jsi tu, nejsi tu…