Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehádenečka
Autor
jeindaline
několik příběhů, které mají říct že nezáleží na tom jak člověk žije, ale jak SE MU žije.
RUDolf
narodil se v chudé rodině, v 18 ho vyhodili ze střední, a začal pracovat jako přidavač. každý den vipil 12, i 15 piva avykouřil 60 cigaret...
nikdy nezažil lásku, ale ani starosti. zemřel ve věku 51 let na rakovinu.
PAVEL
OD 13 LET PIL. chodil po barech, diskotékách a jiných klubech. v patnácti začel kouřit trávu... v sedmnácti po rvačce v klubu nevidí na levé oko. od 21 je HIV pozitivní. přesto se nechává dál unášet kouzlem drog a nezávazného sexu. v 28 letech umírá na podchlazení. zdrogovaný ležel 19 hodin nahý ve sněhu.
JARDA
od 12 let kouří. občas pije s kamarády. v 15 se zamiluje do dívky snů. přesto se otočí za každou sukní. pije víc a víc, však jednoho dne se rozhodne se vším skoncovat kvůli ženě kterou miluje. našel si dobrou práci, měl dvě krásné děti... ve 37 letech zjistil že jeho žena má léta milence. den na to spáchal sebevraždu. v rychlosti 140 km\h vjel do protisměru. zabil další tři lidi.
MICHAL
dobře se učil. nikdy nepil ani nekouřil. oženil se, však nemohl mít se svou ženou děti. přesto mu zůstala věrná. ve 24 letech spadl ze schodů a poranil si páteř tak, že už nikdy nevztal z invalidního vozíku. žena ho opustila a on žil zbytek života v pečovatelském středisku. dožil se 72 let. zemřel přirozenou smrtí.
čí život byl nejšťasnější?
bonusová hádanka:::
kdo má doma psa žeryka?