Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČtení povídek nejen z Totemu, Literry a Písmáka v podkroví Jindřišské věže a ve druhé části večera povídání o Indii
07. 08. 2007
0
31
5017
Autor
Zbornik
Čtení povídek nejen z Totemu, Literry a Písmáka v podkroví Jindřišské věže a ve druhé části večera povídání o Indii
v úterý 4. září od 19 hodin
Ahoj!
Po létě si udělejte chvilku na povídky a vyšplhejte se po schodech deset pater až do podkroví Jindřišské věže v Jindřišské ulici v Praze:-) Mnohem větší vzdálenost totiž urazil Tworbo (Jan Turnovec), který dojel na kole z Prahy až do Indie. O své cestě Vám bude povídat ve druhé části večera.
Autoři povídek - vezměte si své texty samozřejmě s sebou!
Odkaz na Tworbův blog, http://tworbo.blog.cz/
Těší se nejen
Petula a Martin
31 názorů
tak my prý dorazíme s Celebrian
StvNe: bude Mlha?
Natálko: doraž, konečně tě zase ráda uvidím :)
tak já se taky stavím a když mě nikdo včas nezastaví, tak bych přečetl nějaké svoje povídky
jo, a kdo by chtěl vidět moji čerstvě vydanou sbírku haiku, tak bude mít příležitost :o)
Stavím se a klidně zařídím i přespání u sebe doma nebo v podniku. Bydlím a mám podnik hned v ulici vedle Jindřišké věže (Jeruzalémská 13), takže daleko to neni a ač ještě neni dostavěný, přespat se v něm vklidu dá. rozhodně mi ale dejte vědět předem, mám doma 20 denní děcko a tak nechci stresovat rodinu akcemi na poslendích 5 minut.
bližší info pro ty, kdo by chtěli přespat na jiri@altior.cz
Dorazim...teda pokud se mi něco nestane....třeba by mě mohla cestou zaject tramvaj, žejo.
Wiski:Fošna na přespání tam bohužel není:-), jedině se domluvit s někým...aby se všici postřídali,jsou takovým nepsaným pravidlem dvě stránky povídek A4 maximálně na každého, když zbude čas, dát se pak číst dál:-)
dok: Jinak Prahu jsem oddtučnil:-))
Se mi doneslo, že v Jindřišké zase straší. Tedy autoři? No, člověk se už musí zařídit tak, aby ho jen tak něco nepřekvapilo. Ale bylo by na dlouhé povídání z pavlače, jak jedna paní povídala ...
a kdo si to povídání potažmo sebečtení odskáče? bych rád vědět, ... kromě StvNa?
Mohla by ses prijet podivat a koupit si MLHU. Navic to cteni je fakt super. Vzdyt tam cut i ja.
to snad nemuzes srovnavat.. to bylo jednou a vyjimecne navstevy prahy mam uz pro toto ctvrtleti vycerpany...:)
chrouste, vykřičník je za větou:) debile
sidonia - jo, ožrat se do Prahy, to neni dálava:)
ultrainfernal - večer se stejně učit nebudeš a s literátama se neožereš, tak se neboj a přijď.