Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se[Kašpar na samotce]
Výběr: Zlý_wětry_vod_řeky, martinez, jt, domin.go, Print
08. 08. 2007
31
56
7218
Autor
Abyss
56 názorů
Miroslawek
02. 10. 2007
provedení je originální ... výtečné... básnička zasluhuje pochválit a tip :) *
tohle je bezchybný
jednak je to skvělej text - funguje i bez grafiky - a funguje sakra silně
a ta grafika to ještě posouvá
ježiš to je psycho
hůůů
no...tak mně to přijde perfektní...koláže mám asi ráda...mám ráda ten styl tvořivosti, kdy sedíš, stříháš, skládáš...
JSI SKVĚLÁ, Beruško malá...
*
Bender Bending Rodriguez
13. 08. 2007Bender Bending Rodriguez
13. 08. 2007
Bendere.. Bitte se píše se dvěma t ... Bitte kiss mich meine železnou Arsch!!!
Dead psycho
09. 08. 2007tři_černí_mravenci
08. 08. 2007
romale> ha ha ha .. :-))
abyss> je výborná - potěšila mě moc moc ..
.. a máš tady pěkný povídání pod dílkem .. :-)
TIP + V
no a? preco by to malo byt nejak zlozito graficky riesene? v jednoduchosti je krasa :) fain basen...
hmm - dělaly jsme toťty věci v jakymsi kurzu -jakože- tvůrčí psaní nebo tak... rozstřihali jsme kotel knížek budovatelské poezie - ale přišlo mi to na hovno... teda až na pár absurdních pičovin, co z teho vylezlo... já nevim, řekl bych že to može byť dobré, jako že z teho budú zajímavé věci, ale ňák se to nepotvrdilo...
ale to Tvoje je etě celkem fajné, že jsou tam vtipné a pak ty zádumčivé momenty... stejnak se radšej budu těšiť na ňáké co si vystřiháš z hlavy...
pro Abyss - Já vím, že je to koláž:)
Jen jsem napsala svůj názor, to je vše.
Báseň se mi líbí.
pro chrousta - snažíš se sice dobře a vytrvale mě rozhodit, ale nedaří se.
Mysli si o mě co chceš. Je mi to nějak jedno.
A tvoje avíza abych si přečetla tvé mínění o mě, mě nechávají také v klidu. Mám toho za sebou trochu víc, než aby mě rozhodily podobné řeči.
Až bude redakce sdílet tvůj názor, jistě se to dozvím od nich.
Až dosud jsem na tebe nijak nereagovala a hodlám v tom pokračovat. Avíza od tebe jsou tedy zbytečná.
Bender Bending Rodriguez
08. 08. 2007
hai_mal :) ale vzdyt jde o to ze to je koláž
už jsi videla, ze by nekdo slepil z časopisu a novin kolaz a potom ji prekreslil zvlast na papir? :) vila la surréalisme!
Be Be zastaň se mě!
to bych uvítala
kdyby se ti chtělo
možná by se tohle hodilo dobře jako prolog a pak pod tím prostý text... (?)
Bender Bending Rodriguez
08. 08. 2007
hai_mal: je to vlozeny jako obrazek
vystrizky z novin prekopirovat do wordu nejdou, ale muzu ti to prepsat :)
Já bych se taky přimlouvala za obyčejný prostý text.
Takhle jsem až příliš ovlivněna něčím jiným.
Chtela jsem si text překopírovat a přečíst si to, ale bohužel to nejde bez toho pozadí.
I bez pozadí to vypadá na dobrou báseň *
Dero: nerikam, ze je to dulezite. jen me to napadlo. kazdopadne tohle dilko ma oproti ostatnim neobycejnym textum tu vyhodu, ze je (aspon na Pismaku) neprehlednutelne:)
Bender Bending Rodriguez
08. 08. 2007
To nepotřebuje komentář a bylo by to dobré i bez té grafické úpravy. Takhle to ještě získalo...
Abyss, já odhazuju kelímek od jogurtu do dřezu a lžičku do odpadkového koše.
Já to "když" vidím složené ze dvou částí "kdy" a "ž". Možná je to nějaká optická hříčka, ale pokud není, tak je to moc příjemný nápad. Dával jsem to do kontrastu s tím dlouhatánským úryvkem - líbí se mi ta dynamika, kontrast, proměnlivost.
(mj. = mimo jiné)
Dero, já jsem poslední dobou nějaká mimo, prosímtě vysjetli mi to s tím krát "když" a co to je "mj.".
Včera jsem odnesla pastu na zuby do postele. lžičky dávám do kalíšku ke kartáčkům. a nic nechápu.
Bender Bending Rodriguez
08. 08. 2007
fenkjů vám všem! wětrům, anyz, ultra a slečně Jade, BE BEmu neděkuju, poněvadž se mu to líbí, ale stydí se mi to říct
Jade: tohle ale není obyčejný text, proto není vůbec důležité, jak by to působilo. Jako by ses ptala, jak by Mona Lisa působila ve formě busty.
Abyss:
"řvoucích příšer zabíjejí tiše, krutě" x "když" (krása, mj.)
Mám z Tvého díla krásný pocit. *
Jade: myslím, že by si toho nikdo ani nevsimnul, dle tech kritik, ale je to jenom vystříhaný daný na knížku a vyfocený jeste ke vsemu s bleskem a to je šecko, žádný grafický řešení nevidím :)
Be Be: viď?
nevim, jak moc pusobive by to bylo jako obycejny text, ale takhle je to zazitek...* a ta Eliška...:)