Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCelej svět je jedna velká bouda
10. 08. 2007
3
7
2732
Autor
Muamarek
x
Celej svět je jedna velká bouda,pořád slyším, jakou máme kliku,už nás nikdo prej nebude poutat,mám bejt hrdej na svou republiku…Máme prej všechno, co jen můžem´chtít,nikdo mi nekáže, jen reklama,nemůžou mne už jen tak uvěznit,všechno je prej teprve před náma…Máme po krk kazatelů,konzum je naším svědomím,nechcem řetěz, ani celu,co však chtít mám, se nedovím…Zapnu bednu – a vidím čuníkyjak jenom chrochtají u koryta,ve chlastu možná hledám úniky,kolikrát pocit mám, že mi svítá…Nechci si nechat něco diktovat,honba za ziskem diktuje mi vkus,vždyť tohle jenom stroje vychová,a co stroj – to jen nepotřebný kus…
x
7 názorů
aleš-novák
10. 08. 2007
Tangentovi - diky moc za fakt dobrej rozbor - tesi mne, zes objevil vice tvari - to podle mne k umeni patri - je jich vic - a pritom jedna - sestavena z tech vice...
Pro Avox: Kdyz se koukam okolo (a nemyslim radovi lidi, ty jsou casto velmi fajn, a to mne drzi), na spolecnost jako celek, musi tohle ze mne ven, bez metafor v nejcistci podobe, neni to holt vesely, no...
diky i ostatnim za navstevu a nazory :-)
brcalovezelena
10. 08. 2007
Já ti snad rozumím, ale na to je jen jedna rada - stvořit si vlastní mikrosvět... jen dobře uvaž jaký, najdeš sám v sobě, ne ve sklenici :-)) */