Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekdyžžvejkambarevnýžvejkyapíšukřídounachodníky
10. 08. 2007
9
71
4033
Autor
thx1138
cpu si do pusy
barevný žvejkačky
skoro jí už nemůžu zavřít
hladim černý břicho
svýho velkýho psa
a čtu stohy knih
moje sladká pusa
otráví ten blbej večer
co teď mam
měla bych zvednout zadek a jet
ale já nemam auto
sem šíleně šíleně líná
všude lepim ty vyžvejkaný gumy
lidi chytaj běsy
píšu křídou na chodníky
že mi chybíš
a přemejšlim jestli ty vzkazy čteš
je to jednoduchý
poslouchej
poslouchej
poslouchej
protože
.
.
každej páteční song tupě ječí co chci
tak se mi stýská..
71 názorů
Ingastatlatla
09. 11. 2007The_MaRtinečka
09. 09. 2007
jojo,svet je malej:)...no,tak to ja si ho musim nekde najit..dik za echo:)
je skvělý, a určité prvky v jeho projevu jsem našel u tebe. svět je malý. viz čr.
nemucej me..to znamena,ze me proste nemucej a hotovo:)...budit ze sna..no to se muzu,ale nemusi to bejt z muceni..:)
no jestli me treba nechces kamenovat...aby me bolel i zvejkaci sval...jezis,tu sosku mi posli:)
no jo..musim si to nejak pozanemnat...abych nezapomnela..bude se mi teda ti to hodit..uz to mam..hele,kdyby ses me zeptal jestli je to pravda a mam plnou pusu zvejkacek (spis nez na ty kridy),tak by to byla vetsi sranda..boli me celist:)
no ja vim..bez srandy to nejde..dyt rikam,ze se dneska bavim:)..kdo by taky chtel ucu:)...ne,tak dost uz s tim..ja to treba ani delat nebudu..hele,sem desna..no jo,tak treba te pak budu uhanet ja:)
dneska je fakt sranda...ty vis...pisem si o tom..a taky...sem starsi!!:D
jo...vyskov je az za brnem...tak kolik myslis ze to asi je..?...no vidis,kdyby me tam vzali na veterinu,moh si mi nadbihat:D :D :D
jasny,uz si ho zapisuju...bacha,mozna budu uca:)takze je to zavazny!!!!:)))))))))
no jo no...tak...ale zijem v cr..melo by se to brat tak,ze ses sek vo velkej flak..:)...ne,ja zlobim..je to v poho...
no,kdyz si vezmes,ze nase republika...je od ase po frydek dlouha 570km...tak ses sek vo pulku republiky....tak nevim..to je dost,ne???
no,pisu mu po zahrade:)...ted tu mama jeci,ze po ni lez pavouk..jee,te sranda...tata ho ma vyhnat,ted je ten spravnej cas,jit pomalovat placek kolem baraku..:)