Bože, to je nádherná kritika! :) A veliká pocta.
A to je tu ta báseň zahrabaná pod takovou vrstvou času a jiných básní...
Opravdu velký dík, Agáve. Nesmažu, ani kdybych moc chtěla. Jak říkáš: mám teď zodpovědnost.
tohle je jedna z mých zdejších nejoblíbenějších!:) nadherny text, tak výsostně napsaný a zároveň tak důvěrně blízký, ten závěr si vždycky znova úplně zamiluju, když to čtu:) nevím, jestli je to v pořádku, ale umím jí nazpaměť a tak jen abys věděla, jakou máš zodpovědonst!!:D hlavně ji nikdy na světě nemaž! poslední dobou všichni zanevřeli sami na sebe a já když se pak někdy znovu přijdu podívat, tak nic nenajdu!
Teda... děkuji Vám všem srdečně za návštěvu - po takové době! Mám radost.
skvělé, obratné, je za tím patrný příběh, jde o něco, co je do hloubky pocitově prožito a přitom velmi dobře propojeno s jazykem, přesvědčivě sdělujícím, jak dobře se lze slovy ve vázané formě vyjadřovat
Díky DŠ. Jak jsi sem, probůh, zabloudil...?
Co jen Ti budu...
šťastná, že se ptáš
Báječné ohalení ženskosti až na dřeň.
...tyhle verše bych vždycky dobře snášel, co ti budu povídat...
***
Ale joo, máš tu celkem uklizeno..:))
Teda... kdybych věděla, že se zastaví takováhle návštěva, utřu tu i prach!
Děkuju A.
jué, jste supravodiví..to je krásný nápad. Celá báseň hezky plyne, hurá vázanému verši, moc se ti povedla:)
Děkuji srdečně všem archeologům i náhodným návštěvníkům za zastavení! Vážím si, velmi. Y.
pěkné, pěkné......tipínek :o)
Zejména druhá sloka. Je z toho cítit něha a radost... Tip
Mně se strašně líbí poslední dva řádky, je v tom taková zmatenost, ale zároveň i radost - taky to takhle často cítím....
nic mne nepovidej - mam taky rad tyto snidane! /****
Děkuji. Zpříjemnila jsi mi svými verši večer. Dlouho jsem dnes na Písmáku hledala, co by mne oslovilo... Tip.
Moc hezké,tento styl mám velmi ráda,a moc se ti to povedlo,jen tak dál,a típek k tomu:-)
znovu a opět - a vždy - tak příjemné číst skutečnou poesii :)
velmi laskavá, jako jarní paprsky :-)
Kdybych já jen věděla, proč Tě vidím vždycky tak ráda... :)
Díky hermíte!
skvělé, yezuelo... asi sedmá básnička co jsem si za sedm let na písmáku přečetl, předala mi něco podzimního (že mám letos podzim celoročně?)
šťastná, že se ptáš - umíš čarovat s obyčejným obdivuju....:-)
a pozdravuji, jo :-)
Některé pasáže jsou výborné.
Ale... Děkuju, opravdu strašně moc děkuju. Myslívám na Tebe, to víš. Prohrabovala jsem tuhle takové ty skrýše a schovávačky s všemožným i nemožným a nemohla se nezasnít nad melodiemi, nad tichem. Život má lepší a jasnější smysl, je-li poslepovaný z něčeho takového.
Tobě i všemu, co je na cestě k Tobě, držím strašně moc palce.
Pá
...v zubech držels´lžíci
do deště, co se lísal o silnici
spouštěl jsi po ní půlky lesklých vět
aby jen stěží bylo rozumět... LUXUS!!!
Ahoj Yeziii. Mám rád tyhle virtuální návštěvy u Tebe. Je to balzám na duši. Vždycky Ti chci napsat něco pěkného, jenže.... všechno hezké už bylo řečeno (v Tvých básních). Takže tu vlastně zase jen tak očumuju, no. Tak aspoň Děkuju...a zase někdy. Pa. (*Tip*)
Hm, tak se k tomu dostávám až teď... Ale je nádherná. Jako všechny...
Křehoučká a jakoby samozřejmě napsaná, jak když teče potůček dolů kopcem... kdybych měla širák, odhodím ho v dál. *
zase jsem se musela vrátit - ona je totiž tak opravdová. díkes ještě jednou.
jak říká moje babička: "Milost sama:-)"
t
Perfektní, prostě a jednoduše, mluvíš mi holka z duše *
Tedy - hnal ho všechen lid!!! :)
To je jak útržek z Princezny se zlatou hvězdou na čele ;o)
Opravdu píšeš krásnou poezii..opravdovou..od Tebe si vždy ráda cokoliv přečtu..piš dál! (kdybych vedela, kde mam na klavesnici hvezdicku, tak jich tu mas ted ode mne cely radek :o) proste Tiptiptiptiptiptip a jeste jeden
Ale jen povídej!:-) Je fajn tě poslouchat!***
Líbí, právě proto že to je rýmovačka, obě části líbí!
v první části jsem docela tápala ... ale ta druhá mě dostala na lopatky ;o) takže celkově *t*
Co Ti budu povídat....moc hezké!
Kolik tak může být na světě shluků šesti písmenek, které vidím tak ráda, jako tohle...?
:)
Děkuju a nechávám se znamenati!!! :)
letos asi první moje kritika zde.... moc mě potěšily tvý veršíky.... a že zdravím:-)
*
T.
Tyhle obrazy se mi moc nelíbí... Nesednou mi slova ani verše... holt jsem víc na jinej styl. :-)
Tak už bych zase chtěla poděkovat. Všem a opravdu moc...
Dostal mě úžasnej, jakoby bezelstnej konec. Píp!
hmm, no nevim, tak napůl cesty mezi Ortenem a leporelem bych to viděla, první půlka druhý sloky se mi líbí, zbytek ani moc ne...
jojo, tohle se dá sjíždět..
na tohle se moc toho napovídat nedá - moc se mi to líbí - pro svoji obyčejnou jednoduchost (snad se za ten výraz nebudeš zlobit) ale taková pro mne je - a já mám obyčejné věci moc ráda. Díkes za zážitek :c)*
ta druhá sloka je super, v té první mi něco nesedlo - škoda ...
Vyčnívá, jen co je pravda.
V těchto časech a v těchto vodách skutečně malý ametyst.
Nostalgicky připomněla doby, kdy podobné kousky byly na Písmáku k nalezení i bez sonaru :-)
T.
Jee, někdo to vážně prostě umí:)
Teda...Uzasne*
To jsem tedy zakapřil - sbaštil jsem to i s navijákem.... (:-D)
Aale.... hloupý vtípek jen. Psal jsi "mažu dál", no. :)
Já vím, "muhahaha".
Yezi - co nesmazal, proč nesmazal, kde nesmazal ? nevím nic o nějakém mazání
Díky...
Oldjerry - jsem ráda, žes mi to nakonec přecijen nesmazal :)
Vše už tady bylo napsáno, co bych buď napsal sám, nebo s tím souhlasil... takže jen tipnu a potěšen mažu dál....
Vůbec to se mnou nehlo...sem asi na vodstřel...
krásné
(můj poslední výběr stojí za to) :)
A Jiří... zobrazil ses mi až teď! Díky, mápoklona. Tvého času zde stráveného si moc cením.
Fakt.
Děkuju všem, moc.
Sestřičce - nápodobně, co Ti budu povídat. :)
NePoe - ahoj můj milý, ne, nedívala. A snad že to není jen zem pod nohama, která mi v tom brání...
Sapro - ano, v tom místě mám vážně arytmii, pravdu díš. Ale přísahám, věděla jsem o tom. :) A jinak, není to říkanka se zakukleným významem, ale přesto chápu, je-li k nechápání...
Armi - neblázni!
Znovu moc díky!
konečně jedna krásná báseň a současně velmi dobrá i formálně. Mám-li být hodně přísný, pak bych trošku vytkl dvojverš:
že nemám líčka jako z dětské knížky
dívat se na mě dá i nedá z výšky
a to proto že trošiču klopýtne o rytmus a mám u něj pocit, že není tak spontánní jako ostatní.
Například u tohoto dvojverší:
Co právě tobě, v koutech zšeřelých?
(v otázce prosté přikázaný smích)
je také mírně cítit arytmie, nikoliv v počtu slabik, ale ve zvuku délek slova - přikázaný - ale vůbec to neruší, neb je silný myšlenkou, obsahem, ten okamžině v mysli dominuje. Podobné je to ve druhé sloce u dvojverší:
Jenže my oba - příbor blyštivý
z krve či kovu, jsme supravodiví
Zde druhý verš má dokonce o slabiku navíc, ale znovu je tam bezvadná dminance nápadů, použití krve, na kterou jsem v textech velmi ostražitý, je zde neotřelé, expresivní a to nejen v kontextu tohoto verše, ale celé básně.
Je to dobrá báseň, plná exprese a odpovídající dynamiky a srozumitelných myšlenek. Někdo z místních fajnšmekrů třeba namítne, je dopovězena, nemá tajemství, apod. Existuje ve vědomí mnohých takovéto vnímání jako to nejsprávnější. Určitě bych žádný způsob nepreferoval, zvláště pak, když báseň nabízí tolik pocitů, za kterými se můžeme snadno mnozí vidět
velmi krásné, místy až něžně dětské, jako když se dýchá do peřin*
Udělalas mi ohromnou radost! ... číst od tebe novou báseň a navíc zase a znova tak prostou a krásnou! :) Ty si sice yezinka veršotepecká a pěkně prohnaná v lstivém veršování, kterým se smolíčkům umíš vmodlit do přízně, že ti i celou rukou potřesou, ale pro mě si zároveň jedním z Titánů Písmáka... kteří když se probudí, tak to pohne zemí.
"do deště, co se lísal o silnici"
*V*
avi
Vyloupla, ... jako vyvařená z Tvých vod.
-t-
PS: Už ses někdy dívala na člověka z ptačí perspektivy?
Krása, nádhera!Takovou "poezii všedního dne" prostě miluju. (Opovaž se tomu ještě jednou říct "rýmovačka")Už jenom takhle piš! Četla jsem několikrát a čistá radost, v básni utajená, naplnila i mne. T**********
(Jsi poklad, sestřičko)
mně teda obsah i způsob podání k sobě perfektně pasují a líbí obojí, t.
Omlouvám se za obé. Rýmovačku jako takovou už asi nepředělám, ale tu vodivost můžu opravit! :)
K takovému obsahu a doela zajímavým obrazům vyloženě nesedne říkankový způsob rýmování. Jinak ne supervodivost ale supravodivost.
hezky to při čtení plyne
líbí*
pro mě je to víc než milý
hodně se mi líbí, prostě hodně *
je to milý, jen mi nesedí ta otázka s přikázaným smíchem, ale ne zas tak, že bych nemohla típnout :o)