Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBudou v něm prát i vaše děti?
24. 05. 2001
2
0
5080
Autor
JiKo
Již deset let trvá na našem trhu nadvláda Běžného pracího prostředku, který se neúspěšně z trhu snažily vytlačit firmy, které vyrábí takové prací prostředky, jako Colon, Tix, Palmex a mnohé další.
Jak jistě víte dodnes se jim Běžný prací prostředek z trhu vytlačit nepodařilo i přes skutečnost, že jej vidíme v reklamách různých výrobců pracích prostředků, v kterých se jej tito výrobci snaží nekale očerňovat a přesvědčovat lidi, že ten jejich prostředek je lepší, než ten Běžný. Sami jistě víte, že svými pracími vlastnostmi, Běžný prací prostředek vede na celé čáře. Je pravda,že pro normálního smrtelníka je doslova nadlidské, úsilí sehnat Běžný prostředek v obchodech, protože je po něm taková poptávka, že jej na pultech těžko uvidíte a pokud ano je okamžitě rozebrán. Takže, jako zákazníkovi vám nezbývá nic jiného než si zakoupit jeden z konkurenčních produktů. Další z příčin obchodního úspěchu spatřuji v designu jeho obalu. Zatímco ostatní výrobci se snaží obal pokrýt různými pracími siláky a molekulami, kteří mají za úkol přesvědčit o schopnostech těchto prášků bojovat se špínou, přišel výrobce Běžného prostředku s designem typu "v jednoduchosti je síla" a jednobarevnou plochu obalu (bílou), pokryl pouze nápisem "Běžný prací prostředek" (černé provedení). Musím uznat, že něco na tvrzení: "V jednoduchosti je síla", něco asi bude. Každého jistě napadne že černá barva textu znázorňuje špínu a bílá naopak čistotu. Toť vše. Jak jednoduché, jak účinné.
A nezapomeňte, že Běžný prací prostředek doporučuje šest z pěti pradlen.
Jak jistě víte dodnes se jim Běžný prací prostředek z trhu vytlačit nepodařilo i přes skutečnost, že jej vidíme v reklamách různých výrobců pracích prostředků, v kterých se jej tito výrobci snaží nekale očerňovat a přesvědčovat lidi, že ten jejich prostředek je lepší, než ten Běžný. Sami jistě víte, že svými pracími vlastnostmi, Běžný prací prostředek vede na celé čáře. Je pravda,že pro normálního smrtelníka je doslova nadlidské, úsilí sehnat Běžný prostředek v obchodech, protože je po něm taková poptávka, že jej na pultech těžko uvidíte a pokud ano je okamžitě rozebrán. Takže, jako zákazníkovi vám nezbývá nic jiného než si zakoupit jeden z konkurenčních produktů. Další z příčin obchodního úspěchu spatřuji v designu jeho obalu. Zatímco ostatní výrobci se snaží obal pokrýt různými pracími siláky a molekulami, kteří mají za úkol přesvědčit o schopnostech těchto prášků bojovat se špínou, přišel výrobce Běžného prostředku s designem typu "v jednoduchosti je síla" a jednobarevnou plochu obalu (bílou), pokryl pouze nápisem "Běžný prací prostředek" (černé provedení). Musím uznat, že něco na tvrzení: "V jednoduchosti je síla", něco asi bude. Každého jistě napadne že černá barva textu znázorňuje špínu a bílá naopak čistotu. Toť vše. Jak jednoduché, jak účinné.
A nezapomeňte, že Běžný prací prostředek doporučuje šest z pěti pradlen.