Tak to je fakt uplne bomba.....*****************************************
tak tebe chci k smutecni reci...aby vsichni prestali rvat a koukali,
jak se to dela poradne..:-))))) tipuji taky poradne...:-)
co jsem to chtěla.........
"I seem to recognize your face,
haunting familiar, yet I can't seem to place it..." (PJ)
*******!!!
Tak todle se mi líbilo dost, Falko. :- )*
Mimochodem, vlašťovko, ...jen v dobrém... :-) ... není falco latinský název pro sokola či jiného dravce?
P.S. nemůžu ověřit, nemám tady slovníky.
Zhasíná třetí oko uprostřed čela. To mě dostalo.
co jsem to tu vlastně ....
aha...říct ti že tohle je pro mě....!!!! jo...a...bžíí tam dal strašně jednoduchý akordy takže se to spolu můžem naučit na kytaru...:o)))
...ale už mě to nebolí...a slůně si začíná protahovat nožičky a chobůtek... a pořád se toutá a ve vočíčkách otázku: gy a gy a gy... a já ? no počítám...že ho tu dlouho nenechám přešlapovat:o)!
kuju!
...taky už bych to moc chtěla slyšet... ale jestli tam bráška dal ještě něco mimo cikánské géčko (nebo to bylo déčko...?), tak si to asi spolu nezahrajem... :o)
...podrbej za mě slůně na bříšku, až se zase potěšeně převalí... až mi ho odvedeš, bude se mi děsně stejskat... a no, já vím... já vím... těch slůňat se tam musí odvést celý stáda... a to bude chvíli trvat... s jedním přijdu i já...
a jak chceš prosimtě těm našem dvoum slůníkům rozplíct chobůtky? dyť voni se naučili papat z jedné mističky....uši nosej taky ouplně stejně překládaný.... to prostě nepůjde... dyť to víš:o))))
géčko tam je!!! a pak ještě déčko a áčko a..... ale....kdyžtak to můžeme hrát jenom s géčkem...dyť vono je to vlastně JEDNO:o))))
Falči .... děsně mě mrzí, že jsi si nemohla převzít splněný úkol - :c) - doufám, že bude záhy příležitost a že Ti alespoň Wopi zahrál výsledky svojí práce .... a ...řekl jsem Ti vůbec, žes se do mě strefila ? a....... a vlastně .......hmmm ....... ty vlastně do toho máš taky konec konců co mluvit - jedno už jseš autorka ..... takže ...- ehm - no - mírně jsem ten text upravil - zlobíš se moc ? :c)
Tebe to mrzííí? Mně to mrzííííííííí, bráško, jsem se těŠíla :o)))
A na příležitosti už se pracuje, kamkoli jdeš, ber si s sebou kytaru, pro jistotu i do horolezeckého tlumoku ;o))))
A když už do toho koneckonců mám taky co mluvit.... pokud jsi mi ze slona neudělal ochechuli... tak se jenom děsně těšííííííím, až to uslyšííííííím :o))))))))))))
Nojo, já vim, že bych po ránu neměla tolik křičet.... ale copak to jde? To je od radosti a nemůžu to zastavit... :o)
ze slona ochechuli:o)))))))))))))))))) a nemůže a nemůže a NEMŮŽE SE TO ZASTAVIT..................... fájo pozor ať si nenabiješ....pozor ať si nenabiju....ale...pokud si nabijem spolu... tak jak nás znám...stejně se tomu budeme děsně řehnit.
sourozenečci....já vás prostě ...... a nemůžu jinak!
ech, právě jsem byl slona vyvenčit (ale že sousedi vždycky tak blbě koukaj... :o))
a za chvilku půjdeme prohánět dráčky, jen co to okýnko... břink, a je to!
tak pa a frrrnk...
:o)))
...jé málem jsem zapomněl:
ﻮ čeníšek a děkuju
a fíííííííííííííí
A musí fšechno zhudebňovat Břííííííí?? Nenechali byste taky někdy něco dalším kámošom??
Někdy něco nechali... určitě... :o)
Mimochodem, myslím, že už jsi měl i vybráno, ne...? Dopadlo to nějak...? :o)
No, víš, dopadá to dobře... ale není, komu předvést... takže zaprášené melodie jsou schoulené v koutku se zaprášenými harmoniemi a drcajíce jemně do sebe snažej se spááááát...
P.S. když už někam picnu NEJ, tak je muzika zaručená...
Falčí....teď když už u toho necedím krev;o) tak....chtěla jsem se zeptat.... to si psala na nějakou hudbu? Já v tom totiž slyším nějakou písničku...skladbu.... napadlo mě.... pokud ta písnička už není ...bříííííííííííííííííííííííííííííííí tohle plosím plosím plo sestřičky zhudebnit. Slyšíš to tam?
Falčííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí íííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí íííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí já prostě nemůžu...
Jo :c) ..... až zase začnu cítit ruce - po tom nabodnutí na hák mě zatím jenom brní .... ;c)
Vojtku... * ... a stejně se musím usmát... na tebe... :o)
otevře se okno, aspoň jedno malilinký okýnko, aspoň jedno.... když si sednu do trávy, mezi tu vodu, co právě teď napadala, a budu čekat, jestli se otevře...?
Ne Silly... budeš muset vstát a dojít k němu a otevřít je vlastníma rukama... neotevře se, když budeš čekat v trávě...
a zase shlížím ze svýho vlastního háku....*!!!!!!
vau, vieš, to je niečo neopísateľné. asi sa do toho nikdy nedostanem..... ďakujem... t
boli, me boli, i tebe boli, asi kazdyho "neco" boli....
basen nadherna ***********!!!
fíííííííííííííííííííííííí....
nebejt včerejška, truchlil bych
nebej mateřidoušky, sýpal bych
nebejt čaje, možná bych...
nebej slunce, nebyl bych (tady)
nebejt Vás, cink cink cink
je to krásný Falko
aůůůůůůůůů sestřičkoooo a stěny tak ukrutně blízko...
jsou noci v kterejch se nějak blbě polyká... a nechty se lámou v omítce.....alespoň jedinej pták....ten uvnitř....sakra nespi!!! neni mrtvej...že neni mrtvej sestřičko...
SESTŘIČKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
už jenom chvíli....
Bože.....*****************!!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah,,,,do duše
Neni mrtvej, sestřičko... za bouřky ho slyšíš tíkat ze spaní... neni mrtvej, dokud tohle bolí!!!
nádhera, Falko......
promlouváš.....*!
A treba tomu ver, tomu uprostred cela..
Co vlastne jsi.. a co chces ?
jsi tim, co byt jsi chtela.
A TIP je samozrejmosti.
chytá za srdce
a můj malý slon
neklidně podupává....
*
nebolest
ze střídky chleba
uhnětený slon
vidličkou honím
cibulku po talíři
frnk
koukám se z okna
nahazuji obličej přemýšlejícího opolida
téda...
nebolest
ze střídky chleba
uhnětený slon
vidličkou honím
cibulku po talíři
frnk
koukám se z okna
nahazuji obličej přemýšlejícího opolida
téda...
Jůůů, koukám, že nejvíc rozumu má ta cibulka, Harku.. že udělala frrrrnk... .o)
FALKO!!!!!! Básníku...***************!
Hmmm, tak toto, toto něco říká... *!
Strnulé návyky
ospalých postav
shlížejí ze svých háků
*!!!!!!!