Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se..záhada
17. 08. 2007
16
30
5250
Autor
Rabb
.
.
.
malá holčička
po pruzích zebry skáče
najednou zmizí
.
.
.
.
.
malá holčička
po pruzích zebry skáče
najednou zmizí
.
.
.
30 názorů
Tak to se mi líbí....., citím v tom napětí .Několika slovy to vytvoří málem dokonalou filmovou scénu.
T_613, děkuji převelice za rozsáhlejší kritiku.. to jsem ani nevěděl, že se ty tři řádky dají takhle vědecky rozebrat.. :-)
opravdu díky..
Snoopy, toť otázka..
..v podtatě tady nikdo nepřišel na řešení, které jsem měl celou dobu já na mysli.. ale to je tajný.
Playwithfire
13. 09. 2007
tak jsem se rozhodl, že by nebylo od věci odpovědět všem těm, co měli tu práci a přečetli si moje výplody méchoré mysli a zanechali třeba jen pár slov..
..joyce, připadá ti to opravdu milé? co konkrétně? jaký obraz to u tebe vyvolalo?
..playwithoutfire, mi uniká pořád něco, nic si z toho nedělej.. :-)
tahali, i to je možné vysvětlení.. a možná právě tohle je to správné.. v tom je právě to kouzlo "haiku". To, že si jeden obraz může každý přebrat po svém..
..mio, co říci, snad jen: děkuji! :-)
Hesio, další možné vysvětlení, ani mne samotného ale tahle možnost nenapadla..
..jerry, i kurňa, dík! bubububu! :-)
Scampe, díky, jsem rád, že se tady občas ukážeš, jakože u mne na stránce.. :-)
..nepotrebujem, díky..
..sestří, kam zmizela? to je právě ta záhada
..host na útěku, možná v náklaďáku, možná..
..Paulart, ochich, móc pěkné? no děkuju převelice, od tebe to potěší obzvlášť.
..pájo, to bych teda rád viděl, jak malá holčička skáče po zebře v africe.. :-) těžkej týden? japato?
..darmošlap.. tajmeství? taky myslím.. pěkné? to nevím.. :-)
..Zvrhlíku, a já myslím, že pravdu nemá! ne bo jóó? :-)
Darmo-šlap
28. 08. 2007
Jej, on to má být jako přechod! A já magor si představila zebru jako zvíře :-))) A pak jsem vydedukovala s naprostou jistotou: Nj, shodila ji a zadupala. Měla jsem těžkej týden...
To je móc pěkné. Zmizela - ne v náklaďáku, ale za náklaďákem. Nic brutálního. Korba ji zakryla, jak jela kolem.