Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVěříte?
24. 08. 2007
7
39
4781
Autor
JiKo
Byl jsem takhle jednou v podvečer na hradě, už bylo docela šero to přiznám a tak mohlo mírně ovlivnit moje vizuelní vnímání.
Trochu tísně ve mě vyvolal už fakt, že kolem poletovali netopýři. Vím, že netopýr není upír z hororů a nebylo proč se bát, ale přeci jen - z přírodopisných filmů vím, že v čechách tyhle jevy (výskyt většího počtu netopýrů) jsou spíše výjimečné. Ale to nebylo vše. Na pozadí poměrně dobře slyšitelného hluku ksem zaslechl cosi jako zakvílení vysokým mužským hlasem. Být dítě, řeknu si - to je hejkal. Toto české strašidlo v našich pohádkách dnes už téměř není. Chlapík co žije ve větvích lesa a straší pocestné. Náhle těsně předemnou přejela jakási šmouha, bylo to tak rychlé, že jsem byl jak přimrazený a nebyl jsem s to identifikovat o co se jednalo. Hejkal - musel to být hejkal říkám si dodatečně, když se probírám z úleku a vzpomínám, že ne ten stín ale pronikavé pisklavé "chachacháá" způsobilo můj strach.
Uf, to jsem se tedy někam dostal říkám si a raději pokračuji dál. Náhle ze s ještě většího šera vynořilo rezavé ostří. Smrtka, smrtka! Zpanikařil jsem vzpomínaje na pohádku Dařbuján a Pandrhola.
Infarkt byl na spadnutí.
Protože chápu, že mi to mnoho nebudete věřit, uvedu, že ten večer jsem ještě potkal muže bez hlavy, oběšence, úplně zetlelou mrtvolu a tři divoženky. No a potom už se mnou vozík vyjel ze strašidelného hradu ven. Dnes mám k temným hradům trochu jiný přístup... už se tolik nebojím.
39 názorů
Nežádoucí2
29. 08. 2007
Každej toho neunese 1000% - a já sem z tohodle věčnýho trochupopichování a náznaků (ze všech stran) prostě celkově nasratej už hodně moc mnoho dost.
Taky :-(
Nežádoucí2
28. 08. 2007Nežádoucí2
27. 08. 2007sestricka.slunicko1
25. 08. 2007chytrá_jak_radio
25. 08. 2007
Jednou v noci přišel ke mně
strašidelnej duch
zeptal se mě jestli je tu
správně u Maškůch
Než jsem stačil odpovědět
přišlo strašidlo
vlezlo pod mou deku že prej
strašně nastydlo
To už si to ke mně chrastí
fešák kostlivec
žere mýho papouška
a s ním i celou klec
Už jsem strachy bez sebe a
padám z baráku
když tu v temné chodbě potkám
partu bubáků
Pak zazvonil umrlec a
to už jsem to vzdal
naštěstí ten strašnej horor
se mi jenom zdál
-
Ráno jsem se probudil
no měl jsem vážně dost
z klece zdraví papoušek
a v drápech drží kost
:)))))
sestricka.slunicko1
25. 08. 2007
zadek?
tak to bylo určitě někde v čechách
u nás v Pejřimoujě si z lidí děláme PRDEL
:-)
chytrá_jak_radio
25. 08. 2007Umprdentální_Kandelábrdelismus
24. 08. 2007pozorovateI
24. 08. 2007
... a ještě to podstatné, co zůstalo někde mezi židlí a klávesnicí; proč zveřejňovat díla v kategorii 'Diskuse':
Protože tam je sleduje (i komentuje) nejvíc čtenářů :-)
O ty je totiž jinak na Písmáku docela nouze.
Začínám si říkat, že od teďka už budu všechna díla zveřejňovat v kategorii 'Diskuse'. Alespoň ta humorná, pokud se nějaké povede. Ono totiž napsat něco pro zasmání není až taková sranda (tahat ze čtenářů slzy je snadnější). Tohle se docela povedlo. Snad je to trochu variace na anekdotu, kterou bývá zvykem vyprávět s rómským přízvukem, anekdotu o tom, jak Deža srazila tramvaj, pak lokomoTÝva a potom LAbuť... a potom teprve ten kolotoč vypNUli.
Ale sranda to je a zasmát se v pátek už v poledne je docela příjemná příprava na konec pracovního týdne.
Dík a TiP
Bezprizorný
24. 08. 2007střeva prvokova
24. 08. 2007
nemohl ses rozhodnout? (netopír/netopýr - b je správně!)... je to vzpomínka z dětství? :-)) Tip ti dám, až opravíš tu hrubici!
sestricka.slunicko1
24. 08. 2007
Navazuji na dílko http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=256022