Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se. . . ženě
27. 08. 2007
1
10
437
Autor
Pim
které u kotníků právě teče
velká řeka
bos v modře
kostkované košili
nesu svůj
záchvěv
ta žena si totiž nejdřív oči naplnila
úžinou
co čeká na křišťálový
příběh zatímco někde jinde
možná tam dole
v podkroví zklidněného těla
ta žena s duší
zkušeně
a beze slova
krčí rameny
proboha přineste už někdo pro to zvíře
aspoň
trochu
sena!
(14. 11. 2002 večer v Ústí nad Labem)
10 názorů
Díky za připomínky.
...k počet děl: Chtěl jsem poslat najednou celou sbírku. Tak kdybyste někdo našli chvíli přečíst ji celou... taky bych se rád orosil. Zdá se, že písmák s tím moc nepočítá? Dává důraz na díla. Nebo ne?
...k endifům: Omlouvám se za komplikace vloženého textu. Nechal jsem se zmást tím, že jsem to na svém monitoru měl v pořádku. Zkusím ty texty nějak vložit znovu. Snad to pomůže. Kdyžtak řekněte, kdyby potíže zůstaly...
martinez: no já to nevidím ani u jiných třeba, kteří to tam mají; a jestli ty to vidíš, tak máš "správnej" prohlížeč a ani u tebe se to nezobrazí :D :D
já to vím v čem je problém, tak zhruba - myslela sem si ale že je to tím že máme - autoři co to u nich vidím a já - různý prohlížeče... no ale nevím teda esi mi to dělá taky bo jak si správně napsala u sebe to člověk nevidí... snad ne, nikdo mi nic nepsal eště :o)
No počkej počkej, mně to dělalo při kopírování z wordu a i když tam ty příkazy byly, JÁ je neviděla, ale někteří z čtenářů jo a pekelně mi za to nadávali. Jenže to je tím, že někdo, kdo zařizoval na Písmáku tady ty příkazy(mi to vysvětloval přítel-informatik) , se vykašlal na některý verze windowsu nebo tak něco (už přesně nevim co to bylo) a tyhlety verze (tedy i tvá)pak ty příkazy vidí. Chm je to složitější, už jsem se snažila psát někomu z vyšších pozic- bez odpovědi (stejně taky asi nevěděj, co s tím, jenže do určitý doby to tu tak nebylo, že)...
martinez: no tak jako to je technická chyba písmáka, i když teďka už to taky přímo nekopíruju raději z wordu...
a navíc u mne zas převládají html zkratky nad textem a to se nedá číst vůbec :o(
Je to dobré, ale nevkládej sem těch milion děl najednou, to tě nebude nikdo číst, kčemu to je? Max tři dílka denně lidi snesou od jednoho autora, ne-li dvě. Kdo by čet celou stránku děl od jednoho autora? Lidi jsou zvědaví i na jiné.
No já si přečetla tohle a tipnu si, ale pak kliknu o stránku dřív a podívám se i na jiná a aakhle to asi udělá spousta dalších lidí :) *