Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekosí mokrá
27. 08. 2007
4
12
2443
Autor
Dáša
Je po kapkách
a kosi
jsou smělí
jako chlapci z gymnázia
s chmýřím pod nosem
Je po kapkách
a kosi
jsou bosí
jako děvčata, kterým
vykukují cůpky
zpod deštníků
A chmýří
se čepýří
kosi...
12 názorů
Ad Martinez: právě proto jsem tam také vymezil to "skoro"; ovšem na straně druhé, alespoň ty miniatury se kterými jsem se tady dosud setkal já, měly v naprosté většině opravdu něco do sebe. Ovšem to může být prostě a jednoduše tím, že já naprosto nečtu všechno, nýbrž "své" autory si dosti restriktivně vybírám...
esi si ju měla v konceptech a dala ju až dnes ven, tak se objevila 27.8. ... to je vada konceptů... a nebo si nezatrhla doporučit, to by byla chyba v tobě :o)
je to milý :o)
Jopol: ne každá miniatura je automaticky dobrá a hluboká... sou jich tu mraky... a ne vždy potěší :o)
Jopol: ty umíš potěšit ;o)
Gagi: díky
avox: děkuji za reakci,znova jsem ji nepsala a tipů tedy moc není ;o))
mám pocit, že toto jsem už četla a tipovala, nenapsala jsi ji znova? nebo jen neprošel můj tip? mám na zahradě kosí bratry, to je podívaná! :-)) */
protože se mi nevím proč neobjevila na úvodní straně, dovolím si pár aviz ;o)
Kdo se pustí do poezie miniatur, ten má téměř automaticky u mně dost velký bonus: skoro vždycky je tu - pod zdánlivě jednoduchým, až banálním povrchem - skryto něco hlubokého, něco nevyslovitelného...