Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo ví dřevorubec
02. 09. 2007
29
33
2458
Autor
Duchové
Z podťaté vrby
zbyla jen nakrájená
malá tajemství
Z podťaté vrby
zbyla jen nakrájená
malá tajemství
33 názorů
Predrag_Tomič
16. 06. 2008
zde naopak oceňuji nápad v textu i jeho lyricou odezvu, ačkoliv podle mne slůvko - malá nemá v textu opodstatnění, zjevně chce jen doplnit počet slabik, dubluje již použitý výraz - nakrájená, nicméně hezký, moc hezký text.
to je mi panečku výklad hajkuku!
ta asociace na Pythony je bezva, to tomu dává hned jinej rozměr.
Dík :)))))))
Hehe, vždycky se mi vybaví dřevorubec z Monty Pythonů (ten co zpívá o tom jak se obléká do dámského prádla)a je to vlastně holič, ale chtěl by být drvštípek, jako ten váš z tohohle tohohle.. haiku
Asi to umíte a máte rádi slovo krájet, tak jako já. Mě se líbí že si můžu představit co chci a málokdy budu za kreténa (smích).
Nevím co tam má být, já tam vidím stáří a letité zkušenosti starého stormu, ty však padnou na zmar, protože ho kadeřník, teda dřevorubec, který se převlíká za slečny (ano to asi záměr nebyl) pokácí, nakrájí (jako blesk tlačenku (smích)) a spálí.
Navíc mi to příjde úsměvné
Jo, už chápu. Díky. Některá haiku opravdu potřebují výklad, proto však nejsou špatná.
brcalovezelena
03. 09. 2007brcalovezelena
03. 09. 2007
Podle mého "nakrájená malá tajemství" je příliš abstraktní spojení. Tajemství - alespoň v haiku - nemůžeš krájet. Tajemství musí být skryto v textu, jde-li o ně.