Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO čtení
04. 09. 2007
6
23
3875
Autor
zzlatý
O čtení
23 názorů
Dnes je ještě k mání "Pěkně podle abecedy", jen nevím kolik jich ještě je, ale jsou po celém světě, od Cile, USA až po Austrálii, což vím od babiček, co ji tam poslaly. Další na webu určitě zveřejním...
Držím palečky! Tvorba pro děti je významná, hlavně pro ty dnešní. Až Ti ji vydají, vydaří-li se, neváhej se ozvat, určitě koupím do budoucna, nebo alespoň v ruce obrátím. Krásný den
Nádherný prolog, tedy ať Ti knížečku znovu vydají, zkusím schválně popátrat, zda Tě někde najdu :) Miloučké...
Je to úžasná předmluva, jen se obávám, že není moc pro děti - spíš pro dospělé dospělé (to není zdvojení omylem, tak to míním) t****
Jo a tvůj záměr je více než úctyhodný :-)
Jarmila Moosová Kuřitková
24. 09. 2007
ano, je to vstupní předmluva,(je to napsané v prologu), jen se mi tam nšjak neobjevilo motto...
takové trošku "mravoučné" mentorování, ale jestli je to úvodní báseň té avizované sbírky, beru :-))
zzlatý: Jasně
Tangens: Asi tě to překvapí, ale i mezi dětmi se najde dost knihomolů:-)
O to je psaní pro děti náročnější, děti nelze ukecat, rým, rytmus, logika, .....
zzlatý, já to chtěla říct tak, že i v jednoduchém rýmu se skrývá hluboká pravda:-)
Možná jsem se nesprávně vyjádřil. Ne tedy hloupoučké, ale velmi jednoduché, snadno pochopitelné. Nakonec - děti si to sami těžko napíší knížku a čím je budeme "krmit" takové budou. A proto snad nezačnou hledat po loukách "fialové krávy"...hi
zzlatý, já mám tedy Slabikář hodně dlouho za sebou, ale není to ani tak hloupoučké, jako spíš miloučké:-) A je to pravda.
Ať už čteme pohádky nebo Remarqua (toho miluju).
Děkuji, píši hlavně pro děti a toto je pro děti, které zrovna odloží Slabikář. Je to čtení malinko náročnější, než Slabikář, ale dostatečně polopatisticky "hloupoučké" (v tom nejhezčím slova smyslu), úměrně jejich věku, aspoň doufám...