Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak to jen říct?
29. 05. 2001
16
0
1995
Autor
Zasněná
Jak to jen říct?
Hluboko ve mně
Uvízl hlas
Kdy to jen říct?
Hluboko ve mně
Málo je krás
Komu to říct?
Hluboko ve mně
Chladno je zas
-
Letící ptáky
K obzoru sleduji
Nikdo mě neslyší
Já také miluji!
My tě slyšíme ... a obdivuju básně, které málem znamenají moc
a taky lidi toho rázu, kteří vykouzlí z ošuntělého klobouku liliovou zahradu i se zahradníkem. :o)
My tě slyšíme ... a obdivuju básně, které málem znamenají moc
a taky lidi toho rázu, kteří vykouzlí z ošuntělého klobouku liliovou zahradu i se zahradníkem. :o)
premenlivosť počasia,
alebo náladovosť citov?
muselo a musí byť v tvojom srdci
svetlo :-)
Konstantinidisová
23. 06. 2001
***** tip
jak to říct? básní. povídkou. obrazem. pohledem. slovy. - možností je nekonečně mnoho
jak to říct? básní. povídkou. obrazem. pohledem. slovy. - možností je nekonečně mnoho
Tak se kolem sebe pořádně rozhlédni a určitě najdeš toho, který Tě poslouchá a kterému by jsi to ráda řekla...:-)))
ani písmenka , ani hlásek, ani hlas, ani křik, jen smrt to někdy bude lidem rozdávat za korunu ...
Jak si čtu (a tipuji) tuhle básničku, nevěřím, že by v Tobě bylo málo krás. To bys něco takhle krásného nenapsala. Možná nejsou navenek moc vidět, to nevím, protože Tě neznám, ale uvnitř se jich musí tajit spousta.
Albi**Reo
Albi**Reo
Sú dni, keď je ozaj všetko prázdne. Ale ver mi, všetko prebolí, nech je to čokoľvek, aj nenaplnená láska, ktorú musiš väzniť vo svojom vnútri. Život je krásny a slniečko svieti pre všetkých, tak sa naň usmej, uvidíš, že ti bude lepšie... :)
*
SlečnaMezková
29. 05. 2001
Jak, kdy a komu ... komu většinou vím, kdy taky, ale jak, na to snad nikdy nepřijdu (ale co je vám po tom :) ... )
TIP!