satannáši - to se taky opravdu stalo a vzpomněl jsem si na to na 38. výročí události....
Palino 8 - ty ses odvolal na jt - já se dovolávám na odpověď, kterou jsem mu napsal. To není negace kritiky, chci jen, aby byla forma i obsah chápána jako jeden celek. Představ si chlapa v této situaci - neprožíval by to právě takhle ?
Prvoočko - nejdřív k této : ne, nebo jen velmi částečně, je to složený příběh ze tří segmentů. Ovšem je pravda - měl jsem k nim blízko ... je to o mých o něco mladších kamarádech...
Tady ti děkuji i za ostatní návštěvy a stopy, které jsi u nich zanechala. Drž se, děvče !
i takový je život...
znám
***
IVO, Smrťák, avox, silence, vesuvanko, Romane - dík za tipy i připomínky - je to na hraně a já si toho byl vědom od začátku, ale takový je život...
jagaro - to jsem zestručnil - on řekl : Kurva, já už jich mám deset a eště nejsem ožralej.
Chyba - už byl a nevěřil mi to...
Do totohle jsem občas spadl, naštěstí z jiných důvodů. Teď už jsem nad věcí, haleluhah! *T
takový únik... nic neřeší, ale asi pomáhá... na chvilku... */
mmm, nesedla mi prostredni strofa, spatne se mi cetla :( Skoda ji ... Jinak si ale dilko * zaslouzi, alespon dle meho nazoru :)
Ostrej - skoro bych řek', že je to psaní o autě. Tak to mne bere, protože jsem chtěl napsat o jednom dobře přiožralém známém a také o příčinách toho, že ač je zdrželiý, přesto... No - asi se mi to nepodařilo, nakonec to potvrzuje i jt...člověk musí být rád, že si ho někdo všimne.
jt - chtěl jsem, aby to bylo takový, jaký to je. To je téma, které se nedá česat...Možná že by se ta dalo zpracovat líp - ale řeklo by to to, co jsem chtěl říct já... možná i jo, ale teď zrovna nevím, jak. Dík za připomínku.
Romane - ď, to je pro lidi, kteří znají život dole. Škoda jenyka, ten tomuhle rozuměl....
jsou v tom fajn příběhy, se kterjma by se určitě dalo pracovat líp - přijde mi to tak nějak zmatečně poslepovaný a i když to třeba prolog jako že trochu omlouvá, lepší dílko to z toho rozhodně nedělá ..