Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoděkování Velle
Autor
Zly
1. Děkuji Veronice Krištofové, že se jí podařilo názorně prokázat, že v prostředí literární komunity je literární marketing a manažerský dirigismus brutální omyl.
2. Děkuji jménem komunity, že nás poměrně hladce spojila v potřebě odmítnutí sdílet s ní společný prostor. Že odradila od psaní tolik lidí nevadí, stejně z nich většina byla a zůstává grafomany. Problémem je těch deset patnáct lidí, kteří uměli psát a dnes nejsou k nalezení.
3. Děkuji ji za jeden z největších exodů z Písmáka. Zatímco její ex-manžel, Lyryk, inicioval exodus zvící velikosti úprku starozákonních Židů z Egypta, způsob jejího řízení dokázal jako morová rána vyhubit poslední rezidua tradičních vztahů a zároveň umrtvit jakékoliv nové vztahy.
4. Děkuji Veronice Krištofové, že nevytvořila VŮBEC NIC. Jen znovuvybudovala a přidržela při životě to, co již stálo na nohou.
5. Děkuji, že alespoň našla nového majitele. Nechápu sice, kdo by tuhle duchovně mrtvou a otrávenou krajinu chtěl oborávat a hnojit a zavlažovat, ale budiž. Buď vítán třebas blbé komerční hovado, který zde bude umísťovat reklamy na porno, buď vítán tyran a hrůzovládce, nebo grafomanský mamrd, neb vše je lepší pro obveselení davu než vůdce, který je jako leklá, mrtvá ryba.
6. Charlie Chaplin jednou řekl: snažím se, aby mé filmy byly dobré, protože je uvidím u posledního soudu.
Přeji Veronice Krištofové, aby u jejího posledního soudu nebyl žádný básník, žádný povaleč a žádný polykač hvězd, protože by to měla moc kruté.
s úctou
Zlý