Díky, ráda tě poznávám. Ještě ty dopisy mám v takovym tom šuplíku pod postelí, jsou v naditejch papírovejch deskách, omotanejch asi padesátkrát izolepou, aby do nich nikdo nemoh. :) Ne všechny, ale jsou tam... Dopis klidně pošli, když budeš mít chuť :) Díky za zastávku, pěknej večer.
Nelze nenapsat, že něco tak upřímného jsem dlouho nečetl ... samozřejmě nevím, jestli je to opravdu tak upřímné či pouze tak krásně píšeš ... no prostě mě to uneslo. Převážně pak ta část o dopisech, ale kdybych se o tom chtěl rozepsat, musel bych Ti nějaký ten dopis poslat. Tak prozatím alespoň tip.
Díky vám i tady :) Těšilo mě
Dobře se čte, vtáhlo mě to *
Nemám slov, moc hezký deníček. Jak jsem Ti už u jednoho dílka napala, v tomto se tak trošku vidím. *
potešenie je skôr na mojej strane, že som si mohla niečo tak pekné prečítať :) len mohla by si sem toho dať viac..
díky za zastávku, i slová, Non...
velmi pekne napisane.. vystizne, toto sa musi stat snad kazdemu, taka nostalgia. a velmi chytlave. tip
no dobrá...můžeme to tak nechat :)
ty jo, díky :) za obě zastávky, těšilo mě !!
( ps. některý holky co se zdaj jako úžasný často nejsou :) )
od kouře budeš mít zamlžený brejle :)
ano, tati :)
ae kouřim málo ( třeba když se s někym opouštim nebo mi někdo umře anebo je nějaká taková duševní níže )
V první strofě jsem se plácal a přemejšlel, že tomu soukolí chybí nějaké zuby, pak se to rozjelo do civilních šatů obléklo a už podruhé to má pro mě příjemný konec... asi začnu číst jen ty pointy, nesou v sobě nějaké zvláštní kouzlo normálního s nádivkou jak se teď říká faktoru X :)
ps: a nekuř:-)
vTip
diki za návštěvu, tanečník :)
jsem velmi potěšena, děkuji...
ó, bylo mi ctí, milý lístečku !
ó, bylo mi ctí, milý lístečku !
Nad jídlo není, když je hlad:)
teď po obědě je to už lepší:)
Ach jo, to mám teď zasejc náladu:)
ohooo, taky moc bezva, snad si tě dám i do oblíbených, asi vážně jo, už sis mě získala...
není zač, líbilo se mi u Tebe :c)
díky za všechny návštěvy u mne, milá bestijko !! ráda se seznamuji :)
melancholicko nostalgická - taková, že má člověk pocit, že už všechno krásné prožil a že do konce života bude už jen "trpět" - naštěstí tyhle nálady nikdy dlouho nevydrží- moc pěkně napsané. *
Já taky ne ( někdy snad bohužel )
Díky
ten konec se mi líbí bejvíc:) řeka...
Kritiku psát nebudu.Cítím něco podobného...proto t
Ahoj Kapitan
Vítej na Písmáku...teda jestli už tady nejseš ještě jinak...Kap
kdes ji sehnal ? do tisku jsem ji ještě nedávala :)) nějakej paparazzi, sviňák :))
těšilo mě, díky vám...
Ay'Le...jj, je to jiný, já vim...
plyne pekne..jen skoda ze na tebe mi prijde takova dost neuhlazena
kazdopadne je v tom neco co rezonuje a nektery mista jsou moc fajn
proto*
takovy lehoucky, jako kdyz mrholi do uschlyho listi.. prijemne podzimne vzpominave*
takovy lehoucky, jako kdyz mrholi do uschlyho listi.. prijemne podzimne vzpominave*
... by vytržená z objetí ramen Gangy.
Chladné prameny pod střechou světa. Vy se však necháte unášet. Řeka je dlouhá, krásná a mocná.
Lekníny ve vlasech.
-t-
óóó to mě tedy pekelně těší :)
díky oběma...těšilo mě...já už si snad brzo napíšu do profilu, kdo jsem :)
mm, mooc hezky plyne, je nesmirne realna, takova k uvereni, atmosfera je tam taky jasna, moc povedene dilko * V O
i když teda žeo...záleží na tom, kerou TU myslíš :)
jojó TO jsem já :) další díla budou...nějak...
jo tak to máš pravdu, kamaráde...ale znáš to...i ženy mají své dny plné sentimentu :) díky...
jj, tak dík
ať nežerem !
hezkou noc...
jj,nic převratnýho
ale napsaný to je...sakra dobře
takhle v noci hlubší kritika nebude...
a výběr...ať se pomějem
tak to mě sakra teda těší :)
to sakra nemáš za co, bo potěšení je na mé straně :-)
je to napsaný sakra pěkně
*
ha...takže nejsem sama :)
( díky )
tak podezřelá, to teda jsem :)tos teda odhalila :) taky dobrou...
seš mi podezřelá, jak si rychle odhalila koníka a mne... sice to není tajný, ale někeří si toho nevšimli kolikrát... a asi zalehnu, tak případně dobrou, Ty_Audrey :o)
né, počkéj, tak jsem to nemysleláá :) jsem úplně obyčejná Audrey...a když mě nenapadá, co si vymyslet, aby to bylo zajímavý, tak dělám zagorku nó :)
sem se ptala a už nebudu... zvědavostí neumřu... :o)
viď :) Ale zeptej se, já Ti odpovím :)
katugiro: jaj, díky za chuť se rozepsat...řekla bych, že vysílané se s přijatým shoduje... :) Jsou dny, kdy se na lásky ( více či dávno ) minulé vzpomíná tak nějak hořce, ale právě proto že to byly lásky a právě proto, že jsou minulé, je potřeba si to s nima nějak ujasnit... A název je poměrně odbytej, to máš pravdu, bejvám na ně dost líná :) Díky a těšilo mě...
no tos mi toho prozradila teda :o)
martinez: Jsem Ta_Co_Chová_K_Rozličným_Koníkům_Sympatie :)
Čím déle ji čtu, tím víc se mi líbí a nutí mě to k tipu něco připsat, i když letos častěji zůstávám zticha. Přišla mi smutná, až lítostivá, a přitom používá civilní jazyk, což dohromady z pozadí vyznívá trochu cynicky, nebo s nadhledem, možná, a přitom text sám pořád připomíná, jak je osobní. Někde mezi chutí dát najevo pocity a zároveň ukázat, jak na nich člověku nesejde. Závěr to převážil spíš do té první roviny, zpátky k otevřené melancholii z minulosti, která tu už nemá místo.
Taky mě kolikrát už napadlo, co se vlastně stane se vší tou jedinečnou láskou, která jednou byla skutečná; asi to přijímáš dobře. Líbí se mi moc, jen název, ten ne, nehodí se k ní, naznačuje spíš, že přijde egocentrické fňukání, ale co už. Tak.
*
no není zač... a kerá seš Ty_Audrey? :o)
tak takovýhle dílka mám nejradši... dyž vím o čem sou, nemusím si lámat hlavu ani jazyk... plyne si to, vzpomíná si to a dovolí mi to aj vlastní vzpomínky a pocity...
díky za zastávku...ráda si tě pročtu, až bude chvilička...s pozdravem, TA
...nemám slov...anebo se jich z úst dere tisíc, milion, protože tohle je opravdu pocitová průtrž duše a přitom je to tak lehoučké, jednoduché a pravdivé...
ráda se vrátím a budu se těšit na další texty!
tím spíše si toho cením...
...ji rovněž vyvolaly pocity... :)
děkuji...
. ... jo, rádo se stalo ...
nebo .. ť, ... nikdy nepíšu komenty ... nejsem literát ...
píšu pocity ...
... a tahleta ... pocity vyvolala ..
... očistná kůra v řece Ganze ...
vlastního podvědomí ....
... kolik jich ještě za život podstoupíme ...
*- ... kdyby tak šlo sloupat sny a představy jako kůru pomeranče a dostat se přímo k sladké dužině ....
... .... před tím než nám před očima ... shnije ...