Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDítě
14. 09. 2007
8
29
4744
Autor
macecha
Když mámu máš a otce taky,
myslíš si, žes vyhrál,že máš všechny karty.
Jeden z nich však odejde.
Objímat už nebude tě,
ty víš, že nevrátí se víc.
Myslíš,že o to více lásky budeš mít,
ale, to je špatný klíč.
Všechny naděje jsou pryč.
Zhroutí se ti celý svět,
vše chceš zase zpět,
ale táta rodinu jinou má
a matka - k nenávisti se upíná!
Dítě?
Nic pro ně neznamená,
že těžce nese svůj osud,
nikoho to nezajímá,
chtějí žít svůj nový život
a nic víc!
29 názorů
Vampirelord
25. 04. 2012
Vampirelorde, to byly moje začátky. Tak nějak jsem tu "vyplivla" své pocity a vlastně to dělám pořád. Nějak se nemohu ztotožnit s radostí. Je fakt, že to asi má počátek v dětství a pak se to s člověkem táhne celý život.
Vampirelord
25. 04. 2012
+ano, ide o obsah...ten je velmi smutny...ked sa dieta stava sirotou zijucich rodicov...
Agnesko, to jsem ráda, že to někomu něco přináší. I když, já skutečně píšu hlavně pro sebe, abych dostala myšlenky, které mě trápí, z hlavy :-)
Agnesko, skončily i vztahy mezi mými rodiči. Je to už 50 let, co se rozešli a je to ve mně stále. Bohužel.
koloušku, nejhorší je, že to v nás zůstává a možná proto se dopouštíme chyb ve výchově vlastní dětí ...
Děkuji. Ano, všechny své věci píšu pod okamžitým dojmem, nebo vzpomínkou. Neumím si vymýšlet. Jsou to bohužel všechno věci z mého života. Jsem ráda, že mám možnost se takto vypovídat. Když je člověk sám, je vděčný za každý, byť ne zrovna příjemný ohlas.
Manuamanua
19. 12. 2009Manuamanua
19. 12. 2009
renegátko- to máš tedy pravdu. Je zajímavé, že to člověk pociťuje více, čím je starší.
Yeziiinko - určitě všichni dobří lidé. Přeji ti to!
To zraněné a opuštěné dítě v nás nikdy nedospěje, zůstává tak, jak jej zranili a opustili
pro tebe a všechny, kteří někdy boleli... opuštěním:
v čase roztržení
jsi tkanička
od obou bot
"Na tebe spoléhám"
řekl Bůh,
"Na mě?" zeptala ses.
Mlčel.
v srdci máš prostor
jen pro bolest druhých
ale žádnou si nesmíš ponechat
nic si nesmíš ponechat
žádný kámen
netíží víc,
než ten který neseš v ruce
Je tvůj vlastní
stín
co vždy kráčí poslušně
po tvém boku
Zeptej se Enocha
co spatřil, než o něm napsali
že chodil všude s Bohem
a nebyl více viděn,
neb ho vzal Bůh.
Zrcadlo, zrcadlo,
kdo je na světě ... kdo je tu na světě se mnou?
Fredo, já od určité doby mám jen kamarádky, proto si přece nemusí nikdo myslet, že jsme lesby. Muži mě hodně zklamali a tak žiji sama. Je to ale i pozůstatek z toho dětství. Člověk si ty křivdy, i když si to nechce přiznat, nese celý život v sobě.
Verše moc povedené nejsou, přiznávám. Byly to mé začátky na "Písmáku," byla jsem ráda, že to mohu ze sebe někde dostat a tak jsem to napsala, jak jsem to zrovna cítila. Nad tím, jak to bude znít, nebo zda to má rytmus atd., jsem vůbec nepřemýšlela.
Děkuji za krásná slova. Moc mě to potěšilo.
Jarmila Moosová Kuřitková
29. 01. 2008
Oh, no, jak říkal silence, k ventilaci pocitů posloužila, ale jinak ne. Beru na vědomí, že je to tvůj kanárek.
Každý vidí hranice někde jinde, ať o pohledu, nebo v prezentaci. Za mě ***
Snad pomohla alespon ventilaci pocitu. Co se tyce nazoru na dilko jako takove, shledavam az drzosti, klast na nej tihu doporucenosti.