Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo na klub Ministerstvo vnitra?
Autor
Olda
Po necelých čtrnácti dnech jsem obdržel vyjádření od Ministerstva vnitra. Cituji jejich námitky:
- především, název OKAP již užívá jiné občanské sdružení. Je tedy nutné jej změnit
- statutární orgán je oprávněný jednat jménem sdružení ve všech věcech a toto jednání nelze omezovat. Článek VII bod 2 tedy není možné použít. Jde o bod který omezuje podpisové pravomoce, které zavazují sdružení finančně či jinak nad stanovenou částku.
- Je nutné vysvětlit postavení autorského klubu (jeho právní subjektivitu) a co je míněno projektem.
Vyjádřete se prosím, jak byste věc řešili. Jestli se znovu sejít, popř. se o další alternativě názvu bavili zde, atd.
Brr. Už mi z tý hantýrky jde hlava kolem J
Kdyz prijedete na metro Palmovka, je tam velka tramvajova krizovatka. Pokud se vydate po kolejich vedoucich smer Kobylisy (smer lehce z kopce), po prave strane zhurba po 100 metrech vedle divadla Pod Palmovkou rozklada se zminene zarizeni. Zacatek tedy v 18.00
Dik kdyz si udelate cas. O.
Miroslawek
30. 05. 2001UFO: to je přímo argument pro tuto diskusi...:-)
Jsem pro diskusi zde a pak se sejít. Ale ta diskuse zde by neměla být příliš dlouhá.
Co se týče statutárního orgánu, budeme se muset smířit s tím, že jeho pravomoci nejdou omezit.
Postavení klubu a vysvětlení projektu vidím na diskusi na místě setkání.
Jedná se o vynucený sraz, prosím podepsané, tedy členy toho zakládacího výboru a nejen ty, aby napsali (zde,zprávou) své návrhy názvu sdružení pokud se nemůžou stavit - budem na to samo brát zřetel.