;-))
yah - mno - vydařená akce - i když - přišel jsem o escape placku + klíč od baráku .. ale - to už je fuk .. jedu do brodu - měj se + těšim se na příští akci .. ;-)
měly - jak si pak zmizel s tou páskou, tak já sem tam chvíli seděl na tý sedačce a voni si pak ke mně přisedly a mlely něco - to byl děs,já sem na ně vůbec neměl náladu - tak sem musel po anglicku zmizet /akorát už nevim kam.)))/
.. já myslim, že tři, ale - vůbec bych nechtěl kecat .. fajkn - co sejde na květináčích, když se lidi zabíjej v autech - hej ? pouštim to z hlavy ..
a holky měly radost .. ;-)
jj já taky ne - stáli tam ještě odpoledne, ale kvůli nějaký bouračce...
řek bych že sme rozmlátili dva květináče a ty kytky pak darovaly nějakejm holkám, ale moc si to nepamatuju...neodvažoval sem se druhej den kouknout.))))
to hej - cestou na vlak jsem jen čekal, kdo si na mě ukáže prstem a bude chtít ublížit + bál se, když jsem zahlíd policejní auto. bohužel si nevybavuju, jak to tam vypadalo, ta benzínka ..
ty seš dobytek.)))))))))))))
jj,paráda,nestěžuju si - v acčku si na nás budou ještě dlouho pamatovat,)
já se tam zabalil do tej pásky červený a šel do města nějako a ztratil se a nakonec se po spoustě telefonů dostal k martinovi .. ale - byla to skvělá akce teda .. ;-)
je to dobrý...žiju.)) /šel sem spát někdy kolem čtvrtý...diario byli na pohodu.../
kde si to nakonec zapích ty?
tak jsem přežil, i když jen tak tak .. co Ty ?
ok...já vyrazim z domu po obědě
a sezvoníme se tam...pojedu teda busem
ještě malá technická...budeš tam spát aji? nebo jedeš ještě v noci dom?
ok - super super. jeden kámoš možná půjde s náma - je mu nějak 30, ale - je to muž činu. já jedu dneska skotačit se ségrama a vrátim se k ránu - nicméně chci vyrazit už před desátou tam. kdyby to vyšlo/vstal jsem, pak bych byl v hk už někdy před obědem - rád bych někam zašel s eileen ( možná půjde taky ) + tim martinem + nevim, jak to máš s tou kámoškou - každopádně - až budeš v hradci, dej vědět a nejdýl v pět se tam někde budem muset potkat, protože to sám jinak zaživa nenajdu .. :-)
jesi pojede ta hanka, tak ta je místní takže nás tam zavede /čili najdem.)/
a začátek je myslim v šest...
a v kolik to začíná a .. najdem to ? ;-)
právě teď to vidim tak, že to spíš dopadne, ale - teď jsem byl 38:30 v kuse v prac. nasazení a dělal a nespal a jsem nějakej kašlací - zejtra budu vědět, jak to bude, myslím, že to určo dopadne - chci si zaskotačit + vidět Tě + taky eileen hlavně .. ;-))
no hele já sem z busů vždycky akorát nasranej,kór když jedu daleko
takže bysme možná mohli z pardubek spolu /se ještě uvidí/
důležitý je abys vůbec jel.))
ok - věřím, že to vyjde - v kolik tam tak dorazíš ? potkáme se asi spíš až tam - já pojedu přímym z brodu/ždírce do pardubek, jeden přestup a jsem v hradci ( aspoň doufám ) .. :-)
jesi nepojedeš tak mě nasereš.)
nevim...já mám ze svitav přímý spoje busem /a je to levnější/,ale zas kdybysme jeli vlakem dva tak to vyjde nastejno...bysme se ale museli potkat někde,ideální by bylo v český /i když to máš asi moc daleko.../
jinak si kup dva litry vína za pade a máš na večer vystaráno...))
jedině absinth ..
jinak - zatim je to pořád tak nějak nejistý z mý strany - momentálně mám asi dvacku - ale - počítám se zlepšenim situace nejdýl během zítřka. v kolik chceš vyrazit ?
flošna nebude poblitá ani poprvý ani naposled.
a rum je základ!
ee...jesi můžu tak vodku....)
flošna nebude poblitá ani poprvý ani naposled.
a rum je základ!
flošna nebude poblitá ani poprvý ani naposled.
a rum je základ!
domingo už poblil pokoj na korsice a nadělal tím škodu za 500 euro, na kterou se naštěstí nepřišlo
takže ho už nic nezaskočí.))
/ale stejně radši vodku...ono to pak nevypadá důstojně...lidi si ukazujou...smrdí ti z pusy...a tak....))/
nn já z rumu bleju
na to pozor
.)))
mám svoji hrdost ne
tak vytáhnu dvacku a koupim si svýho
ale budu u toho brblat
a stejně ruma nepiju.)
..ale uznej že by bylo lepšejší dát si každej panáka.)
mám taky kořalku grátis?.)))
okej - stopade ujde - áve honzovi - vyjádři se,chlape.))
/já jakože bych jel/
ale jo, chlast tam bude levnej, přihlaš se na báru a máš ruma u mě grátis.....
.................vstup je 150, bohužel níž jít nemůžeme.
tak to by letos mohli zopáknout
moje peněženka by to uvítala.)
teda teda .. mno - ještě se dodomluvíme - přeci by to nešlo, abysme na sebe neměli ani chvilku - hm ? ňuf :-)
jt - tak ja se tam jako muzu zastavit, nebo spis, vy muzete vybehnout, pozdravime se a ja zas popadim... v nedeli taky pracuju:((
tak až to em jedenáctka napíše,tak budu vědět víc.))
teda perzóna říkala že víc než dvě kila by to bejt neměly
tak to by se snad dalo zvládnout...
jinak právě sem se vrátil z koncíku airfare...naprosto skvělý to bylo.)) doporučuju...pro ty co maj rádi rychlej rock'n'roll.)) ti kluci maj budoucnost.))
jj - to by vědět opravdu chtělo ..
jj uvažuju o tom
peníze by (snad) bejt měly,ale stejně bych rád věděl kolik za to chcou.)
muzika vypadá pěkně
eileen> a třeba v neděli ?
dominik> zajedem ? zatim ale nevim, jak na tom budu s prachama - ale - zajet bysme mohli .. ;-)
dik za avi, ja jsem do deseti v praci a pak si to hasim do ac kvuli necemu..nehodi:(
hola hou - to je kvalitní výběr .. chystal jsem se do prahy, ale - do hradce už nějakej čas ne a ne se dostat a tohle by mě mohlo pokopnout kousek .. pošlu avi a uvidíme, jestli zajdem .. :-)