Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřísloví v programovacím jazyce KAREL
29. 05. 2001
27
1
9754
Autor
Danny
POLOŽ
ZVEDNI
(jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá)
KDYŽ NENÍ ZEĎ
KDYŽ NENÍ ZEĎ
KROK
(dvakrát měř, jednou řež)
POLOŽ
POLOŽ
POLOŽ
POLOŽ
POLOŽ
POLOŽ
POLOŽ
POLOŽ
chyba: není kam položit
(tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne)
ZVEDNI
chyba:není co zvednout
(kde nic není, ani smrt nebere)
1 názor
..skoro si ma dostal (este, ze som mal jednu ruku vo vrecku;)
..ale zabavil si ma a to je dolezite!
.. *
Anatol_Irhem
30. 07. 2005
public class karel {
public static boolean krok() {
if(!jeZed()) {
return true;
else
return false;
}
}
public static void main(String[] args) {
...
}
}
Kolik řečí znáš, tolikrát jsi člověkem.
No nazdar! Karel, hračka mého mládí. Musím se pochlubit, dokonce jsem ho učila i mladší kamarády v programátorském kroužku. Hezká vzpomínka na Karlíka.
Only_dream
08. 11. 2002
Jednoduse genialni. Malem jsem spad ze zidle. Puvabna lehkost Karla ;-) TIP
hehehe, hehehehe, hehehe, a jdu spát, po tomhle budu mít úplně suprový sny!
Přísloví v programovacím jazyce KAREL ??? Nechtěl jsem věřit... ale opravdu jsi to dokázal. Danny, fakt dobrý!!! :-) (tip)
Juuuuu, zlatej dobrej KAREL - s tim se natrapil! Dost dobry chlape! TIP!
Dlouho jsem přemýšlela, než jsem si to šla přečíst. Ale dostalo mně to...:-))))
ješkovy voči !!!!! by mě v životě nenapadlo, že je něco takovýho možný !!! třináctej *!!!
a 3lobyte a Ženatej a _Jiko_ :o))))!!!!
a 3lobyte a Ženatej a _Jiko_ :o))))!!!!
3lobyte, _JiKo_, Ženatej : :))))) za další přísloví
Mea: už se stalo (viz můj akrostich na jméno "Ženatej")
Teda to je dost dobrý. Nejradši bych dala jeden tip za nápad, že by něco takovýho šlo a druhej za realizaci.
Ale to asi nepůjde, že?
...
Tak aspoň ten jeden.
Ale zaslouženej...
Matyjustin
29. 05. 2001
Ježíšmarjá!!!!
Já bych nevěřil, že i do Karla se dají přísloví přeložit. Geniální. TIP
Albi**Reo
Albi**Reo
Monty_Python
29. 05. 2001
VPRAVOVBOK
chyba:neznámý příkaz
VLEVOVBOK
VLEVOVBOK
VLEVOVBOK
OK
kDYŽ TĚ VYHAZUJÍ DVEŘMA, PŘIJˇD OKNEM...NO EHM :-))
chyba:neznámý příkaz
VLEVOVBOK
VLEVOVBOK
VLEVOVBOK
OK
kDYŽ TĚ VYHAZUJÍ DVEŘMA, PŘIJˇD OKNEM...NO EHM :-))
co píše FILOZOFIE O djPsu , NEJSLAVNĚJŠÍ KYNIK BYL DIOGENES ZE SINOPY , ŽÁK ANTISTHENŮV A SOUČASTNÍK ALEXANDRA VELIKÉHO , ten mu chtěl splnit přání -on řekl- "USTUP MI ZE SLUNCE !"
TEN MU ŘEKL, KDYBYCH NEBYL ALEXANDER CHTĚL BYCH BÝT DIOGENEM.
DIOGENES ŽIL V SUDU NEBO V PSÍ BOUDĚ A JEDINÝM JEHO MAJETKEM BYLA MISKA K NABÍRÁNÍ VODY.kDYŽ , ALE VIDĚL, ŽE PES JE S TO SE NAPÍT I BEZ NÁDOBY, ODHODIL I TU. DOSTAL PŘEZDÍVKU "Pes" , ŘECKY KYON, I NAŠE SLOVO "CYNICKÝ" POCHÁZÍ ODTUD. PŘIPOMÍNÁ DRSNOST A BEZOSTÝCHAVOST S JAKOU KYNIKOVÉ MLUVILI DO SVĚDOMÍ SVÝM SPOLUOBČANŮM, KTERÉ DĚLILI DO DVO SKUPIN, NA MOUDRÉ A BLÁZNY.....D:-)))
Móc pěkný. S Karlem jsem se už dlouho nesetkala a vůbec by mě nenapadlo, že se to dá i tímto způsobem ;o)))))) ŤÍP.
Teda vy se s těma pseudojazykama vyblbnete, zachvíli v nich budete snad psát i poezii ...
TIP za Karlíka ...