Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seList pre Scarlett
29. 05. 2001
5
0
1671
Autor
lubi
mil
á priateľkaz čias
keď svet bol iba gombička
a sliepňajúc pri nočnej lampe
som s tebou
v zelených šatách ušitých zo závesov
(ktoré pristali i k mojim mačacím očiam)
pobláznila všetkých mužov
ľúbila i vzdorovala
dokázala nemožné…
povedz mi
kam si sa stratila
(na televíznej obrazovke to už nie si ty)
a s tebou všetka romantika mladosti
sny a dávne lásky
ba aj ten osí driek
však niečo zostalo
pár tvojich nezabudnutelných slov
tak ako tebe
mi dajú silu prežiť
BUDEM NA TO MYSLIEŤ ZAJTRA…
Monie... aj ja som kedysi mala Scarlett rada, vlastne aj mám, hoci jej televízna podoba ma nenadchla, kniha dáva väčší priestor fantáziám...
Miroslawek
17. 07. 2001
Mě sa to naozaj páčí!!! ŤIP***
(Sorry, má slovenština, naozaj slovensky nezní.... :((( )
Mňa kedysi dávno očarila kniha, filmové podanie na ňu ako vždy nemá... dokonca som to ani poriadne nevidela. Hoci Taru som si predstavovala veľmi podobne. Milujem do červena sfarbenú zem, a biely dom obkolesený gaštanmi... to je jednoducho nádhera.
Tara už možno zapadla prachom, ale vízia vzdorovitej a romantickej Scarlett v podaní Vivien Leigh očarí ešte mnoho generácií. A básnikov.
T
Jojo...
Zase mi po dlouhé době o duši zavadila krásná, voňavá, bohatá a obrazná Slovenština...
Děkuji!
(-_-) «*»
Zase mi po dlouhé době o duši zavadila krásná, voňavá, bohatá a obrazná Slovenština...
Děkuji!
(-_-) «*»