Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřání
24. 09. 2007
16
15
2683
Autor
Houmeles
byla plná hvězd
košile od Ježíška
poblíž kanálu.
15 názorů
sníh chalcedonu
29. 06. 2009
Ano, je to také možno chápat takto, ale stejně se domnívám, že slovo byla tam není zbytečné, protože tomu dává dvojí časový rozměr - mohla být plná hvězd při koupi, mohla být plná hvězd u toho kanálu - případně v obou časech... je to jen otázka úhlu pohledu.
Darmo-šlap
26. 09. 2007
No kdo ví, třeba se ozve, odkud vlastně je. Ten kontrast tam cítím i bez pomlčky, jako by si někdo v dětství přál košili s hvězdičkami a pak ji našel u kanálu, protože - se mu TENKRÁT přání nevyplnilo?
Ten požadavek od Dera je hodně obtížný, ač by skutečně zvýraznil rozhraní, přechýlení, spíš tentokrát souhlasím s Duchamami - na první dílo zde uvedené je to fakt velmi zralé a dobré. Sám autor může být bývalý Homeles, ale spíš jenom zná prostředí a někoho konkretního, s nímž život předpažil. Tip
jj, už jsme to četli, ale ted podruhé, to se nám to líbí nějak víc. Myslíme, že není třeba to vnímat jako rozhraní dětství a dospělosti, jak to žádá dero. Naopak, ten romantický až mystický úvod setře tvrdá realita, tedy překvapivý konec jak má v haiku být.
Jo, smutné, ale vidím v tom i trošku "dětského" vnímání, které nalezá radost tam kde my ji často přehlížíme. Líbí. *
První verš by měl být konkrétnější a výrazově neutrální, aby lépe vyniklo rozhraní dětství (druhý verš) a dospělosti (třetí verš).
Pokud opravdu jde o dílo člověka bez přístřeší, chci jej poznat.
Jo jo, je to smutný. Pěkný docela. Pošlu avi, že je tu nový. A ty buď hodná, Ša-gej, nebo skončíš taky pod mostem.