Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa věky věků - Příležitost pro mladé autory
26. 09. 2007
0
16
1853
Autor
Murtis
*pozn. Server Sem-Sem je stále ve výstavbě
16 názorů
miro> prečo ?
a neprzni prosím moje jméno a jméno mý nejmilejší vesnice - dík
Miroslawek
01. 10. 2007
miro> nemám rád otázky bez odpovědí, takže tak. nemyslím, že bych se sral do osudu Tvých veršů a bůh je mi stejně tak ukradenej .. :-)
nemusíš se držet - lidi dneska nečtou poezii, protože přestala bejt zajímavá - a když, čtou tu z dob, kdy ještě za něco stála - 60. léta, kdy to mohlo bejt něco jako protest - ale - dneska to je jen masturbace rádobyintelektuálů - an to normální lidi serou a radši si pustěj pojištovnu štěstí - to dneska uspokojí spoustu potřeb, který dřív naplňovalo čtení ( sžít se s někym, kdo vyjádří jeho pocity/myšlenky a tak ). ať žije rictus, i když už je mrtvej a eco hlavně .. ;-)
Miroslawek
01. 10. 2007Miroslawek
30. 09. 2007Ingastatlatla
30. 09. 2007
miroslawek> ne - určitě jsi k tomu měl důvody - každej podle svýho gusta ..
cherubinka> ne - kdyby mladý ( nebo i starý ) lidi psali takovou poezii, která by byla dost dobrá na to, aby se dala prodat, určitě by to takhle nebylo. kolik sis koupila v knihkupectví knížek s poezií žijících básníků ?
jinak - k sborníku .. souhlas s miroslawkem. bez peněz to nemá ten správnej říz - ztráta času a žádný prachy z toho .. ale - každej to má jinak ..
Miroslawek
29. 09. 2007cherubinka
28. 09. 2007Miroslawek
27. 09. 2007Úplně jiný člověk
27. 09. 2007
Další podmínky:
V textu se smí maximálně 3x (výjimkou jsou spisovatelky těhotné ženy ve věku mezi 22,15 - 22,33 lety věku píšící s jednou nohou přehozenou přes druhou) vyskytovat souvětí delší než tři věty, a to pouze, jedná-li se o souvětí souřadné, popřípadě obřadné. Bližší informace na www.cimvetsiprudatimmensinuda.cz/stejnetonikdynevydame
Úplně jiný člověk
26. 09. 2007
to tam jako bude na každý stránce fotka, jméno, nějaká hláška typu "rád po večerech sbírám ovoce a nejradši jím nízkotučnej jogurt" a pod tím ta báseň?.))