Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seI Smrt se utne
14. 10. 1999
3
0
942
Autor
Count
Kouř se pomalu vznášel k nebi, spolu s posledními steny umírajících. Temná postava procházela bojištěm, zbytky zátarasů, i těly padlých vojáků. U každého se zastavila s neodkladným poselstvím. S depeší, která se nedá odmítnout a která bude časem doručena každému. Postupně, voják za vojákem, muž za mužem, duše za duší, odcházeli tak, jako odejde každý, poklepe-li mu na rameno a s větou "Je čas jít.", máchne svou věčně nabroušenou kosou. Ona není zlá. Přežila časy a věky. Zná vše a není věc, která by ji mohla vyvést z míry.
A i tentokráte se sklonila nad mladíkem, v kdysi lesklé zbroji a s ledovým klidem ťala. Vydechl, ale Smrt zpozorněla. Dýchal dál !
"Že by vedle ?", pomyslela si. Ťala znova. Kosa prošla skrz, aniž by se jakkoli zpomalila, ale muž dýchal dále.
"Stárnu." a tentokráte si dala opravdu záležet. Čepel se vnořila do stále tepajícího srdce a projela jím, jako horký nůž máslem. Voják stále dýchal. Jeho hruď se trhavě zvedala a zase klesala.
"Buď máš z pekla stěstí a nebo nevím. Ale nemám čas se s tebou tady zaobírat. Čekají další a až skončím, tak se pro tebe vrátím.", pravila a vykročila k dalšímu.
"Stejně mi nikam neutečeš." V duchu se zasmála, ale hluboko v její mysli vyklíčila pochybnost.
...co kdyby ?
zkumavinka
19. 10. 1999skvele... :-))
Jako poslední bude přemožena smrt. Není zlá? Pro ty co milují život skoro úhlavní nepřítel. Jen se ohlédneš a fik, soudno před očima... pokud si nevztáhneš zdarma vysvobození a nepřejdeš "ze smrti do života", tak ještě jedna...to je ta druhá smrt, definitivní s tečkou - nápis pozůstalým - zemřel duchovně MRTVÝ.
Count!!! Umíš se dívat jinak a díváš se skvěle! Srefuju se do tvýho pohledu!:-) Dík!