Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProdej neprodej Písmáka
01. 10. 2007
1
132
5544
Autor
akredit
Doménové jméno | pismak.cz |
---|---|
Registrace od | 04.10.1998 |
Poslední aktualizace | 09.10.2006 13:25:00 |
Datum expirace | 29.10.2007 |
Držitel | SB:HORNEROVA Veronika Krištofová |
Administrativní kontakt |
HORNEROVA Veronika Hornerová
|
Dočasný kontakt | |
Určený registrátor | REG-GENREG GENERAL REGISTRY, s.r.o. od 08.08.2005 13:15:00 |
Stav | Doména je zaplacená a v zóně |
Podle serveru www.nic.cz k dnešnímu dni nedošlo k žádné změně majitele Písmáka. To je skutečně veselá podrobnost.
132 názorů
Luk_Malér_8
15. 10. 2007
jo, kde je Lyryk, tam to žije ! :-))
Stando, poezii.cz mám rád, na tu mi nesahej .. sice mi to asi 1/4 roku psalo chybu při přihlášení a vykopávalo mě to ... teď mi to pro změnu ignoruje přihlašovací údaje .. ale ten OBSAH ! a ty LIDI tam ! :-))
dass : než jsem dočetl tuhle diskusi, tak mě to opět vykoplo .. přimlouvám se za upřednostnění opravy tohoto velmi nepříjemného bugu a žlutím .. díky
ty hele, novej majiteli, a server poezie.cz tě nelákal? ten sis taky mohl za nějakou tu tisícovku koupit... ten patří (patřil?) Lyrdovi nebo Velle... a je to velmi nadějný projekt... samej erudovanej redaktor... :o))
pozorovateI
07. 10. 2007pozorovateI
07. 10. 2007Nicollette
07. 10. 2007
tak mladá, a už tak zkostnatělá
kde se to v tobě bere, nikol ? (...že by poslání?)
Nicollette
06. 10. 2007Úplně jiný člověk
06. 10. 2007
Dovolím si technickou poznámku, pokud to nebude rušit vaši zde debatu. A to k původnímu tématu příspěvku akredita. Přeregistrování a všechny administrativní úkony byly dokončeny (zbožňuji vyplňování formulářů).
Na okraj upřesnění pro toho, koho by to třeba v budoucnu zajímalo. Nový způsob správy domén, na který se v ČR přešlo 1. října, jak se ukázalo, již nevyžaduje úřední ověřování podpisů (!), došlo ke zjednodušení a vše lze vyřídit elektronicky. Pochod k notáři nebo na matriku včetně poplatku je minulostí. Promítnutí změn na nic.cz jsou nyní otázkou ne několika dnů, ale doslova několika minut.
-d-
Úplně jiný člověk
05. 10. 2007
on asi Zdeněk netušil, že se mu to tu zvrhne. ale ony ty různý vztahy nejevěj známku vychytanosti, takže se nedá nic jinýho čekat... já sem lezu jen ze zlomyslnosti, ze který zas tak velkou radost nemám.... a ty mý blemcy s přehnaně sebekritickým Míwou mi jsou taky docela ekl, ale co už...
Nicollette
05. 10. 2007
Já souhlasím s Nikol, ale trochu radikálněji: smazal bych celého písmáka.
Ale to se asi nepovede, protože nový majitel asi není mačo kalibru Lyryka a jeho veselé skupinky.
konec konců mě z toho tady všeho vyplynulo, že Lyryk vojebal Via, Lyryka a Via převezla Vella a Mirosláwek z toho uniknul nebezpečně bez šrámu, takže ho to teprve čeká... :o)))) doufám, že ne ze strany Neználka....
Nicollette
05. 10. 2007Úplně jiný člověk
05. 10. 2007Úplně jiný člověk
05. 10. 2007Miroslawek
05. 10. 2007
To je moje řeč, Zboro. Každej, kdo má, ať pošle. Čím rychleji se to pro Via sejde, tím dřív se vyhrabe z bahna a my se budeme moci začít skládat na Miroslawka a Standu.
N: pravda...a nešlo by, že bych na ten účet poslal teď peněz jakoby víc, dokud je mám, a až se budem skládat na někoho dalšího, že by tam byly už jakoby dopředu? Nerad bych někoho ošidil!
na standu a miroslawka se můžeme složit jindy. netahal bych z lidí najednou moc peněz - někteří se kousnou a nedaj ani na via..
zbora: bezva, ale skládáme se na via!! pokud máš alterniky, tak za každý deset korun. třeba já tu mám deset děvět alterniků, takže jsem si na účet poslal kilo. člověk by měl být čestný..
UKáčka jsou studenti Univerzity Karlovy? Tam jsem se už hlásil, ale řekli mi, že se přihláška vyplňuje hůlkovým písmem, tak jsem šel do čínského bistra a už jsem tam zůstal jako servírka.
Miroslawek
05. 10. 2007
M: Chápu to dobře, že Ty sám uvolníš Viovi 50 000 ze svých prostředků? To je ovšem šlechetný čin hodný lidumila. Mimochodem, nedávno jsem koupil od Michaila Chodorkovského nějakých 51% akcií Jukosu, ale napsal to radši na dědu, no a on to někam zabordelil a umřel. Myslíš, že bys mi pomohl? (Ne hledat samozřejmě.)
Miroslawek
05. 10. 2007
Narvah: až potkám miroslawka a Stanislava dám každému z nich pětikačku. Počítají se i alternicky, nebo čistě hmotná osoba?
Nicol, nevím, jaká další slova máš na mysli. Bavím se s lhářkou a zlodějkou, jak si zaslouží.
Nicollette
05. 10. 2007
Narvah, ne, prosím, Nicol ne... Ona by ten účet smazala, protože na něm jsou neřestné peníze, které by nikdo jiný než ona neměl vidět...
vio: to nemusíš. já to pro tebe rád udělám i bez toho "díky". jen bych možná vyměnil miroslawka se stanislavem pro kampaň. spíš než narcistní sklony totiž k úspěchu povede důslednost. oslovím nikol.
Nicolette,
možná by se obsah téhle diskuse mohl zobrazovat až po 22té hodině jen pro pár VyVolených s tajným heslem, ne? Můžeš mi říct, proč by tzv. běžný uživatel (mimochodem kdo to vůbec je??? jsem to já? nebo ty? nebo každý, kdo není redaktor? nebo Jan Tleskač?) nemohl vědět, že je Vella (Sonatina) zlodějka? Jistě, souhlasím s tebou, že je to nechutné, že mi ukradla 50 tisíc.
Narvah,
výborný nápad... a já pak zorganizuju sbírku pro tebe jako výraz díků. Samozřejmě poskytnu číslo svého účtu, ze kterého ti pal čestně veškerý takto vybraný obnos převedu.
Miroslawek
05. 10. 2007Miroslawek
05. 10. 2007
bych uspořádal pro via sbírku. kdyby dal každej z písmáka deset korun, tak by se to určitě nějak sešlo. kampaň by mohl vést miroslawek a stanislav. pokud by někdo souhlasil s touto úžasnou myšlenkou, dejte vědět a já sem šoupnu číslo svého účtu, na který mi budete peníze posílát a až tam bude těch padesát litrů, tak já je přepošlu viovi. myslím to upřímně.
Obludný_Neználek
05. 10. 2007
začínám si opravdu myslet, že dassler (?), s vellou nic společného nemá, a to je dobře
(jen se hádejte, kluci, když vás to baví)
btw: milá nicol, že ty bys včecky informace chtěla jenom pro sebe?
Akční výprodej Pismáka započat od chvíle, kdy zde zahnízdila nedůvěra; nesejde na tom kdo z (po-)mazaných ji na motouzku zpoza root sektoru přitáh.
Vidím, Nicollette, že je Ti idea mazání stále blízká. Mazat, cenzurovat, předžvýkávat. Jako by "běžný uživatel Písmáka" bylo tupé zviřátko, které na rozdíl od moudré Nicollette nevidí, co o sobě každý z přispěvatelů píše mezi řádky. Jako by byly věci, které jsou příliš nechutné na to, aby se o nich mluvilo na veřejnosti. Díky bohu za tu změnu režimu, díky bohu.
Nicollette
05. 10. 2007Úplně jiný člověk
04. 10. 2007
já se přeťuk, šlo o odpuštění ne o omluvu, sorry, už jsem celej den u písí, a nějak mě to zmáhá, za chvilku jdu domu, bude klid...
není důvod, Míwáčku, se omlouvat, jseš prostě vůl, byl a budeš, ať děláš co děláš, že já jsem na budku, je věc jiná, že? :o)))
jo a eště avízo Neználkovi, že se Míwáčka zastala, že se mu ta vobludka líbí... to ji šlechtí... :o))))
fakt argumentůch nemám, neni proč... slaďoušci fungovali, vo to šlo...
Miroslawek
04. 10. 2007
proto ta avíza, už ti to dochází? já se namahám, a ty s nějakejma pakárnama furt, jsi eanej hošan!
jsem tady dnes proto, abych ti udělal radost, Míwo, chápeš to? nebo jsi v dialektice mírně nekovaný? Já myslel, že ty máš za ušima, když LiPo pro tebe nejsou jen bombóny... :o)))
Miroslawek
04. 10. 2007
Míwo, tak naposledy, jsi skvělej, ale co já s tim? furt se sem připojuju dnes, protože mám času habaděj, ale asi si už tady spolu moc užívat moc nebudeme, doufám, že tě to moc nemrzí, kašpárku slaďoučký...
Úplný jináč: dobrá, spokojím se s pivem a přítomností Tvé ženy!
Lama: Pištovi se nesmí baštit všechno. Chce to selektovat. Ne všechno co uvaří je k jídlu :o)
Miroslawek
04. 10. 2007
Zboro.. jen mu to secko zbasti.. aspon pak f klubu nenavidenych nebudu sama.. ach..:-))
Úplně jiný člověk
04. 10. 2007
http://www.literra.cz/moduly/diskuze/php/tema.php?tema_id=624
zde budu pokračovat se zájemci, ten odklik je žůžo, jsem na něj hrdej, na své debilní já, co to vykoumalo, zkuste si to... a Neználku, nebuď labuť, ten tvůj Míwa je mi fakt volnej, jen se prostě rád po čase jsem se zas s tim vembloudem viděl (virtuelně, lajf nemusim), to je celý....
Proč mám avi? Mám snad přijít na filé, pivo a brambůrky? OK, ve 20.00 jsem tam.
Obludný_Neználek
04. 10. 2007Úplně jiný člověk
04. 10. 2007
kurva kurva, rád bych sem taky poslal choť, ale ona sem už asi ani nepáchne... :o))))
Újč: Nikam nechoď, nahoře v lednici se ti lední filé od severské tchýně! ;-)
prdel to je, jenže hlavní slovo má Vella a Vio, ať si to hezky mezi sebou vyřikaj.... mně to je fakt pumpička, já si jen tak lehce zaprudil... :o))))
Neználku, vrátils mě do hry. koukni, co mi řiká ten tvůj mazlik, něco vo duševních poruchách... :o))
kam se na toho nactiutrhače seru... :o)))))
Úplně jiný člověk
04. 10. 2007Obludný_Neználek
04. 10. 2007
Miroslawku, jen tak na okraj, ty jsi pro mě typicky nechutný stvořeníčko, ale dost o tom. měl bych komplex, kdybych vypadal jak ty, to je celý... a dost o tom... mě to už tady neba...
Sonatino, klidně se těmi penězi udav. Já svou rodinu umím uživit počestně... Já krást nemusím. A jsem na to patřičně hrdý.
Sonatina, nelži tady a nevyvlíkej se. Dobře víš, že jsi byla u společných jednání a já na to mám svědky. Bylo dohodnuto, že polovinu zaplatím já a polovinu Lyryk a tak se také stalo. Mohu doložit výpisy z účtu a rovněž mi to může dosvědčit Míra s Oldou. Lyrykovi jsem žádné peníze nepůjčoval. Pouze jsme se dohodli, že pokud mě vyplatí v plné výši mého podílu, bude Písmák celý jeho, jenže k tomu, jak ty sama dobře víš, nikdy nedošlo. Kromě toho jsem Tě na to upozorňoval hned v okamžiku tvého "převzetí" Písmáku. Jdi lhářka a zlodějka.
Ta chyba vznikla v době, kdy jsi byla Lyrykova manželka a my ti důvěřovali. Proto taky Lyryk nechal Písmáka napsat na tebe, jelikož měl majetek v exekuci a tenhle fakt víš taky dobře a opět to může doložit Míra, který u toho od začátku byl. A já hlupák jsem přistoupil na to, že Olda si vynutil kvůli jednoduchosti transakce podepsat smlouvu jen s jedním člověkem. To je celá pravda.
Na co si tady hraješ? Na neviňátko?
Miroslawek
04. 10. 2007Miroslawek
04. 10. 2007
Mě se nezdá, že by těch 50 musel někomu vio pučovat... on je prostě zaplatil za polovinu písmáka Oldovi. Lyryk s tím nemá nic společného. Ty peníze jsou zmotněné v písmáku. Tvrdit, že se k nim nehlásíš znamená tvrdit, že se nehlásíš k polovině písmáka. Což ty ovšem děláš. Tím se tedy hlásíš i k těm penězům. Čestné a sportovní by bylo nehlásit se k polovině písmáka právě proto, že jak říkáš nevíš nic o penězích a transakcích všemožných, které za touto polovinou stojí a nechceš s tím mít nic společného. Nedalo mi to, abych se téhle dialektiky nezůčastnil, pardon.
ne ne, jsem už vzhůru, to jen když jsem viděl pohromadě klučíky (jeden s s kašpárkovskou čepičkou - krásná vzpomínka na Míwáčka na Kampě), nezbylo mi, než jim po ránu říct něco hezkýho.... :o)))
Miroslawek
04. 10. 2007
se mi zdá, Miroslawku, že neumíš číst, jak jsem již podotkl, mně je to celý ganc egál, nevím, že se v tom šťouráš, když si odmyslím, že tady necheš bejt a tímto jaksi dáváš najevo, že už tady nejsi. co je mi po Lyrykových a Velliných majetkoprávních žertech, člověče?
odpovím si sám: prd!
:o))))
Miroslawek
04. 10. 2007
vy jste se nespikli, vy jste prostě jen úžasný nešťastníci, to je celý, mně je to celý uplně ukradený, jak to koulíte.... jen tady plakat, jak tě Vella připravila o padesát tisíc, je holt smutný. takový tragikomický. já ti to nepřeju. nic proti tobě nemám, co bych měl, že. jen že jste dokurvili písmák, to je celý...
já žádný křiváky neadoruju, jen že vy tři jste pěkný pitomci, to je celý...
Olda důvěřoval Lyrykovi, což od něj nebylo nejchytřejší. a vy dva (Vio, Míwa) jste s Lyrykem kámoši, takže jste to koumali všichni tři, že vás Vella převezla, je vaše blbost.... jak to máte s prachama, je jen a jen vaše věc...
byl takový sraz nedlouho před změnou majitele, Olda ani Lyryk nic necekli. což nebylo košér, co si budem namlouvat...
Stando, máš z toho radost? Holt taková je naše společnost... adoruje zloděje a křiváky. Buduješ si věru pěknou image... Vrána k vráně sedá...
Miroslawek
04. 10. 2007
Vio, s mísama zas tak neoperuj, já o padesát litrů nepřišel... :o))))
Stando, ty jsi úplně mimo mísu.
Za prvé: Olda oslovil sám Lyryka jako právoplatný majitel a nabídl mu odkoupení Písmáka. Bylo to jeho právo a nemusel nikomu nic říkat.
Za druhé: Písmácké združení nemělo žádný vlastnický vztah k Písmáku a bylo zde jen pro podporu aktivit spojených s Písmákem.
Za třetí: Jediný rozdíl mezi Oldou a Vellou byl ten, že ona to oznámila dopředu. Nikdo však s tím v obou případech nemohl nic dělat. Bylo to vždy rozhodnutí majitele serveru, které uživatelé prostě jen vezmou jako fakt. Mohou s tím nesouhlasit, ale to je tak jediné, co mohou.
nezbývá mi než znovu připomenout drobný rozdíl: mezi Vellou a novým majitelem je poměrně jasno, dokoce to řekli měsíc dopředu. Milá smutná trojka Vio, Lyrda a Míwa koupili písmák od Oldy a nikomu nic dopředu neřekli, natož pak to, že majitelkou je v podstatě Vella. Že hoši nyní trudně naříkají, dobře jim tak! Obešli úplně jakýsi písmácký sdružení, něco si upekli a holt jsou to popletové, tak jim to nevyšlo....
Pěkné takhle po ránu. Každopádně ať se stalo, co se stalo, dassler je nyní majitel a je na něm, jak s písmákem naloží. A vzhledem k tomu, že komunikuje a chce znát názor těch, kteří na server chodí, tak to vypadá, že je to na dobré cestě. To ostatní je už jaksi "over"..
Miroslawek
03. 10. 2007Miroslawek
03. 10. 2007
jak může někdo dát vklad 50 000,- jen tak bez papíru.. o co si asi koleduje?:) ste se pod to měli podepsat všichni zúčastnění a být spolumajiteli běžnými, ne běžnými + pseudotichými. a byl by klid. totoť nesmysl. ušatí ste:) a vůbec celá tato historka
pobavilo, tip*
Miroslawek
03. 10. 2007
Sonatino, z principu mě nezajímají vaše předchozí majetkové poměry. Faktem je, že jsem zaplatil půlku Písmáka a ačkoliv jsem se v jistou chvíli vzdal jeho spravování ve prospěch samotného Lyryka, neznamená to, že jsem se vzdal samotného podílu na Písmáku, dokud tento podíl nebude splacen. Jelikož podíl splacen nebyl, předpokládal jsem, že jsem stále spolumajitelem, byť tichým. Pochopil bych tedy, pokud by sis přisvojila Lyrykův 50ti procentní podíl z jakéhokoliv důvodu, ale mírně řečeno byla celková "konfiskace" Písmáka tvou osobou nemorální, fakticky to je krádež, i když "papírové právo" bylo na tvé straně. Bylo to pouze tvé rozhodnutí, že závazek splatit můj podíl si převedla na Lyryka a sama si dobře věděla, že na to nemá prostředky. Já na veškeré platby Oldovi mám doklady. Nikdo nemá ovšem doklad na to, že by mě vyplatil. Sprostě sis vzala něco, co ti fakticky nepatřilo a dobře si to věděla. Jenom si zneužila faktu, že jsi podepsala smlouvu s Oldou ty bezskrupulózně si porušila naši dohodu.
To, co tady popisuješ je jistě politováníhodné, ale neopravňuje tě to nikterak ke krádeži mého podílu.
Ušpinila ses sama. Já to jen napsal.
Je jistě fajn, že nový majitel na tomto prostoru měl možnost poznat bývalé vztahy a poměry na P., jenom doufám, že nebudou mít pro jeho další vývoj moc velký význam. Teď taknějak nezbývá než počkat, máli cenu se vracet. Na nic.cz by ovšem bylo asi záhodno občas juknout, jestli už změna proběhla. Stalinovými slovy: důvěřuj, ale. :o)
Georgi, jistěže si leccos pamatuju a raději to dobré. O své nepostradatelnosti si nedělám iluze, ale jak správně podotkl Míra, všechno je jinde. Já třeba mám dva malé kluky, ze kterých mám velkou radost a kteří spotřebují prakticky všechen můj volný čas, jestli se o nějakém dá mluvit, takže souhlasím s Mírou, že o nějaké větší angažovanosti nemůže být řeč, a to nejen z tohoto důvodu.
Jinak já jsem zde nehodlal plakat na nějakém hrobě a ač nemusím souhlasit se způsobem Lyrykova vstupu, tak se mi rovněž nelíbí, jak se do něho okamžitě někdo pustí a tlachá něco o ublíženosti a podobně. Jak opět správně podotkl Míra, některé věci tady nebyly a nemohly být řečeny a ani já jsem k tomu většinou neměl chuť, jenže mě některé reakce vyprovokovaly a tak opět říkám, že to, co provedla Vella, je svinstvo. A dovedu pochopit některé Lyrykovy pohnutky a neodsuzuju jej paušálně, jak to činí většina "zasvěcených". Doufám, že si Vella těch ukradených peněz "ve zdraví užije".
Tož tak.
Miroslawek
02. 10. 2007
I když jsem s Lyrykem v mnohém nesouhlasil a do celé záležitosti tak úplně nevidím, tak způsob jeho "odejití" z Písmáka rovněž nepovažuji za čistý.
Tajemná pan Dassler mi zatím připadá - no prostě tajemný...
Nicméně doufám, že nebude pokračovat v praktikách posledních let a tuto diskuzi nesmaže...
Georgi, není kam se vracet... není tady atmosféra, nejsou tu lidi, co by něco opravdu dělali... a v neposlední řadě já nepíšu a nemám čas...
BTW Proč bych měl nechat Lyryka být? Já se do něj nestrefuju. Naopak mám skoro stejný důvod k hořkosti jako on. Proč bych měl podporovat něco, co mi bylo ukradeno?
LaM, Ty se klidně můžeš oprostit, ale pro mě má už drahnou dobu slovo Písmák takovou divnou pachuť, nehledě na to, kolik pěkných věcí jsem tady zažil.
neaviso - že jsem to tady dole v tom "Aviza" neoznačil? Tedy, jestli se tě to nějak dotklo, tak na to teď klepnu. Doufám, že ostatních ne, protože na to fakt běžně neklikám.
-d-
Úplně jiný člověk
02. 10. 2007
no.. ja bych si mots prala.. by se to ceba pro Tebe, Vio, zasejc zmenilo k daleko lepcimu ten postoj.. pac sem Te tu videla mots rada.. :-)
Miroslawek
02. 10. 2007
LaM, Ty se klidně můžeš oprostit, ale pro mě má už drahnou dobu slovo Písmák takovou divnou pachuť, nehledě na to, kolik pěkných věcí jsem tady zažil.
Vio.. ja todle vim.. mno.. Ja sem to, co sem napsala, myslela spis jakoze woprosteni wod vsech vztahu a nevztahu.. jako dybych sem prisla neska ouplne nova.. a neznala sem o historii pismaka ni prt. Vim, ze pismak stoji a pada pravje na lidech, kery dycky byli ochotni dat netso navits.. a jak rikam.. patri jim me diky.. Kazdopadne je mi mots lito, ze takovoudle zkusenost mas.. a to tak, ze dost mno.. Cili doufam, ze se mas aspon jakoze jinac desne mots fajn.. a ze zdrafim drahou polovicku a pusinku rostoucimu skvrneti..:-)
Úplně jiný člověk
02. 10. 2007
Dlouho jsem mlčel, ale tady je třeba říct jednu věc. Fakticky jsem koupil Písmáka od Oldy já s Lyrykem napůl. Bohužel jsem spoléhal na čestnost Velly, stejně jako Lyryk, tehdy její manžel, a z důvodů, které mi nepřísluší komentovat, jsme nechali napsat smlouvu na Vellu. Bohužel zanedlouho došlo k rozvodu Velly a Lyryka a ona usoudila, že Písmák bude dobrou rozvodovou kompenzací a nehledě na čestné slovo a na to, že do něj nevrazila ani korunu, se rozhodla si celého Písmáka ponechat, jelikož měla v ruce cár papíru se svým a Oldovým podpisem. Fakticky mi tedy Vella ukradla 50 tisíc korun, což byl můj podíl. Nejsem žádný miliardář a i pro mě je to dost peněz, ale o peníze až tolik nejde. Pro mě je Vella zloděj a neviním z této ztráty Lyryka.
Tolik jsem chtěl říct. Je to hlavně reakce na papoucha, LaMouettku a taky pro dasslera, aby věděl, s kým a za jakých podmínek obchodoval.
Přestal jsem sem pravidelně chodit z důvodu ynechucení předchozí "majitelkou", tak omluvte mou pozdní reakci.
S pozdravem
Vio
LaMí to řekla
jsou holt lidi, kerý budou krafat a rejpat furt
a kazit náladu
aniž by pro věc sami hýbli malíkem u levé nohy
akredite, jenom doplnim aktualni informaci z dnesniho e-mailu:
...........................
Dobry den,
dnes nam byly pozemni postou doruceny formulare pro potvrzeni vyseuvedene zmeny. Bohuzel, v dobe mezi vygenerovanim zmeny a prijetim formularu se zmenil system centralniho registru a probehla migrace dat a my nejsme v tuto chvili schopni zajistit kontinuitu mezi starym a novym systemem. Z toho duvodu nemuzeme potvrdit zazadanou zmenu.
Prosim, vygenerujte zmenu novou na tomto linku:
http://www.domainmaster.cz/cz/zmena-vlastnika-domeny
Jeste predtim, si na nasich strankach muzete vyzadat zaslani noveho hesla kontaktu:
http://www.domainmaster.cz/cz/nastroje/nastaveni-hesla-kontaktu
Autorizaci zmeny pak provedete tak, ze do zmenoveho formulare vlozite heslo puvodniho i noveho kontaktu a zmena bude po odeslani dokoncena.
S pozdravem
Filipkova Ilona
GENERAL REGISTRY, s.r.o.
Skuherskeho 14
371 07 Ceske Budejovice
Czech Republic
http://www.domainmaster.cz/
info@generalregistry.cz
.............................
Takže výlet na úřad znovu.
A jěště takhle, nevidím nic divného v tom, že když jsi se podíval na nic.cz a tam žádná změna, že ses ozval s dotazem, jak to tedy je. Vždyť proč ne, otázka to byla logická.
-d-
tak mam tak nak pocit.. ze z teho mluvi zavist.. a zahorknuti.. Musim rict, ze mi coby wobyc uzivateli nejak nende na rozum.. co ma co delat mylyjony nadsenych minut.. popr posledni.. predposledni.. stopadesata wosma koupje pismaka s chodem Pismaka jako takovyho. Bud to funguje.. a vim, kery lidi se na ty funkcnosti podili.. a sem za to prestastna.. a patri jim moje vdecnost.. bo to nefunguje.. a ja su nabrblana a furt nekoho wotravuju, ze ci by se to zmenilo. Takze mi ani tak ne todle dilko.. jako jedna z Tvych krytyk, akredyte, prijde jako vykrik ukrivdenyho malyho chlapecka, kerymu rodice to auticko proste ne a nekoupili.. Le tak urco si tu par lidi vyplaca jatra.. a nebudou zlopit.. cili k necemu to rozhodne je..:-))
Úplně jiný člověk
02. 10. 2007
a pročpak jsi, Zdenku, ty koupil blahé paměti písmáka od Oldy a nikomu o tom jste ani nepípli? tehdy nikdo nešátral v nějakých záznamech na finančáku, v obchodním rejstříku, nebo kde, to jako bylo oukej? se pak nesmíš divit, že jsi časem vostouhal, když vše bylo tak ukrutně čisté a legální...
že von je akredit Zdenda Horner, Lyryk úžasný, známej odplevevovatel, který ve finále odplevelil tak maximálně sám sebe?
akredite.
Ano, komunitní server, u kterého to tak bývá, že mu řada nadšenců věnuje zdarma tisíce hodin. Anonymitou jistě nemyslíš oficiální údaje, které máš k disposici tam, kde mají být - v menu: Pismak - Kontakt (přeskakuji tedy to vleklé neštěstí, jestli mohu).
A akredite, nejsem šílený filantrop a ani nejsem mistr projevů, tak mi promiň, že odpovídám jenom takhle suše. Tak asi budu suchar.
akredite - závidím ti tvůj pesimismus .. nechceš mi ho trošku přenechat?? Potřeboval bych ho .. abych konečně mohl (vzhledem k tomu číslu, co mám v občance) říci "všechno už je v p*deli, nic už nemá cenu..." a konečně se přestal snažit o to, o co se 3 roky snažím...
:-P
Koupil sis server, kterému řada nadšenců věnovala zdarma milióny minut. Koupil sis server, který byl získán posledním držitelem hrubě nečestným způsobem. Tvoji anonymitu vnímám jako pokračování vleklého neštěstí původně čistého nadšeneckého projektu. Akcie se zřejmě budou obchodovat dál, ale to by byl úplný konec, milý -d-
Vůbec si nedovedu představit důvod tvojí koupě. Budu však prozatím doufat, že jsi snad neuvěřitelný filantrop, který má smůlu a pouze nakupuje od lhářky, za jejíž etický prohřešek nenese žádnou odpovědnost, a možná o něm ani není informován. Kéž by.
já se domnívám, že nový majitel tady tomu dá konečně docela rozumnou tvář. jak jsem to tak postřehnul, Vella už se neozývá. což je pěkné.
Ano akredite, zápis na NIC.cz zní stále takto.
To je jednoduché. Nevím, jak dlouho ten přepis v registru trvá, ale je pravda, že čas zajít na matriku a nechat si potvrdit podpis na formuláři jsem měl teprve minulou středu. A posílal na General Registry až ve čtvrtek, takže ono to celé ještě asi nějaký den takhle bude uvedené, jak to tam teď vidíš.
-d-