Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOtroci emocí
Výběr: Print, , Miroslawek, Rivka
30. 05. 2001
31
1
5732
Autor
Vio
Čelní temenní i týlní
kosti
a z nich lebky
marnivost bezmoci
tak trochu neomylní
v úzkosti
bez kolébky
otroci emocí
Korouhve ve vášních
lásky i zlosti
prorostlí do citu
v sobě kořenem
cokoliv hledáš v nich
spletou Tě bez milosti
nejasní v meritu
stále bořeném
1 názor
Miroslawek
07. 07. 2014člověče, tohle je dobré i po těch letech... stále mi nějak vadí slovo merit... a to já míwám cizí slova rád...
jak promyšlené...
tuhle mi před pár měsíci někdo napsal, že mu (jí) v mých básních chybí něco... tak se to možná zbytečně snažím nenajít i u ostatních :)
Zasloužíš si lízátko, ale nemám žádné po ruce, tak musí stačit aspoň tip * :-))
Jo, moc pěkné. Jako otrokyně emocí si musím tipnout...
Cokoliv hledáš ve mně, spletu Tě, Vio. Ano.
ježkovy voči, ty zatracený os frontale, os parietale a os occipitale už se procpaly i do básniček!! :o)) Polehčující okolnost je ale to, že je to dobrá básnička.
Miroslawek
31. 05. 2001
Teda....Vio, Violku... Rozťal jsi mě a myslím, že jsi obnažil mý ledví, řečeno archaicky... Vidíš do mě...a já tvůj pohled moc potřebuju...!
Děkuju, to je jasný...v tom šeru ve mně...
*!
A pro tebe: #!!!!!!! Ty tomu rozumíš....
Matyjustin
30. 05. 2001Ostrovidka
30. 05. 2001
V*I*O:-)))
vybroušená,
vycíděná,
vyleštěná
poznačená >slovíčka ti v dlaních leží.....
ptačí peří prší z věží.....
s duhou očí vidíš málo....
to zlé...se ti jenom zdálo....:-)))
BL.:-)))
Tip
Miroslawek
30. 05. 2001Astalavista
30. 05. 2001
Chceš něco říct...? Ale já vážně nemám slov...:))) Odpusť... ani tentokrát... (ale to slíbené pošlu...):))) *!