Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senáladová.../ pro jednoho chlapíka
Výběr: Print
04. 10. 2007
20
64
3442
Autor
martinez
xtemně je ve mněnehrozím nikomumně nikdo nehrozíani láskakdopak to zpackal?pradávní všebozi...už nemůžem jít domůdo ráje... to hadí pléměnám to překazilobrzy bude bílože bylo tuze jablečnoeva hrála roli nevděčnoua z ráje je zemělíto Mu?podzimní korozíreziví světa maskaledová fackapradávní zloboziblesků či hromůstůj pevněpřes zimu k jarua jablko svárunektar svůj vydávšechno se pořád střídá...x
64 názorů
bohužel co? nejsu úchyl? nebo nevím... a zapisuju jak to ze mne leze - někdy aj pravidelně vázaný verše... ale pravda, tady, bohužel, ne e :o)
a z tebe mám taky radost velikanááánskou, otrkánku... :o)
název, no tady sem ho neřešila, takhle to je podle mne optimální :o)
Otakar Hlas
20. 10. 2007řeknihůhůhůsemtojárazdvatři
14. 10. 2007
jen se drž, 3lo
to by bylo
abys to neustál s pevností...
podzim k jaru přemostí
nám zima...
a na světě zas bude prima :o)
a du pod peřinu bo je mi fakt kosa... a dík :o)
tak s tím nemám žádnou zkušenost, já jen hledala kde by mi Norsko jedno mohl zavázat pohorku :o)
mylenko, hlavně se nenech do ničeho nutit :o)
vrgulníku, no líto Mu, Bůh je přece On, tak Mu, komu čemu třetí pád :o)
Printe, tys ale musel mít absťák! sem nečekala že to vemeš tak od podlahy hnedle :o)
díky, všem třem
líbí se mi hlavně ty přechody od prosté každodennosti k symbolismu stvoření. jen prosím o vysvětlení "Mu" ...
Marcela.K.
08. 10. 2007
díky, nějak se to vyvrbilo
a z kritiky bylo dílo
u klávesnice nemám stání
furt k psaní mě cos pohání
a nutí...
šak aj chlapi znaj to pnutí
a tu úlevu
dyž je nám potom po tom do zpěvu ;o)
no, já vím, radši pudu spát :oD
Petr_Fonvald
05. 10. 2007
Romane, matróna? no dík teda :o)
pali, jejku, tak snad příště... já nevěděla že bys byl rád pověnován... a vďaka :o)
lístečku, dík :o)
tak průvodcové kecaj? no ale mně je to vcelku jedno kde si mě Norsko uváže... teda zaváže :o)
jenže tohle je zámek Miroslava, tady se věnoval svýmu zahradnickýmu hobby pro sebe, Krasomila se přistěhovala až po svatbě :-)
no jasně že martinez z žádnýho takovýho rodu není, tím vítězoslavným mám sem myslela že už sem ho našla a mám si kam jet nechat zavázat tkaničku :o)
sakra - to jsem nevěděl, že jsi z rodu Podstatských
ale máš smůlu - tvůj děda se dal za války k Němcům, takže s tím zámkem v Telči teda utřeš :-)
na fotku malou se všecko nevleze... todle je náhodou ten originál zámek... a zítra si kupuju nový tkaničky na pohorky, tak se už necukej :o)
a nic nemusím! zavaž mi střevíček!!! :o)
fakt to často neovládám - a ani nechcu :o)
Zuzu, esi to nebude tím že ta předešlá nebyla nebyla básnička :o)
avox - ne každý přísloví je pravdivý, jak vidno :o)
Norsko1 - já to neovládala :o)
Jarmilo, Maasku a milovanko - a předešle jmenovaní - všem díky :o)
Jarmila Moosová Kuřitková
04. 10. 2007
máš pravdu, avox, na starý artritický kolena trajdat po světě, nevědět, kam hlavu složit, jestli na hradě či na zámku, vyšetřit čas na tenis, na milenky, na psaní memoárů o tunelizaci - ani bych se na to nevykašlal ještě znovu kandidovat ..
avox - dík za vysvětlení s tím úřadem :-)
škoda, že jsem měl u něj málo plusových bodů a žádnou takovou "trafiku" jsem nevyfasoval .. :-(
Pěkná, taky doufám, že se ještě pár jar vystřídá - tolik k básni. */ K diskusi si dovolím jen přísloví - komu dal pánbůh úřad, tomu dal i rozum - přece... :-)))
ó, Ó - ty ses mi tu rozohnil při podzimku... díky a ať si splníš všechna ta předsevzetí... :o)
...taky někdy klekám... kam nemám... a až kleknu úplně...co po mně zbude?...raděj budu stále klikat a sem tam můžu pokleknout a rozdávat * přidělovat...nadělovat...poděkovat...oslavovat...pomilovat...
PecKeréééééé! nerefreshuj furt už himbajs! já už to víckrát neudělám!!! :oD
hele a proč tu kritiku jednoduše nenapíšeš na jeden řádek a nutíš ji do (od)skoků?
stanislave, de to aj odkliknout, víš? ;o)
guy - no právě, takový kousky humorný má bránice dost těžko snáší... a někdy protestujou aj jiný orgány jak ta bránice... :o)
PecKer, právě že je to úplně vymknutá kritika... ty taky klikáš kam nemáš, jak ten stanislav... kdy vy se chlapi poučíte... :o)
hele a proč tu kritiku jednoduše nenapíšeš na jeden řádek a nutíš ji do (od)skoků?
hele a proč tu kritiku jednoduše nenapíšeš na jeden řádek a nutíš ji do (od)skoků?
taky mám rád jiný lidi, ale když ňákej bejvalej účetní se na půdě OSN montuje do problematiky globálního oteplování planety, tak to zas úplně nepřehlédnutelné není ..
já vůl si dal takovým klikátkem avíza na tvý díla, no, co naděláš... :o)
no ty už optimista seš... a pana prezidenta ňák výtazně nesleduju... nedokážu sledovat politiky... mám nějak ráda jiný lidi :o)
jo jo, doufejme, že se to ňákej čas ještě střídat bude ..
buďme optimisti, jak náš pan prezident :-)