Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezMENA MENA
30. 05. 2001
18
0
2238
Autor
Sýkorka
I.
Romanticky...
Držíš ma
hriešne nahú
od mena
zoblečenú
(okrášlenú (s)novú ženu)
Držíš ma
hriešne tvoju
v tvojom mene
zaodenú
(je to ako odmena)
Od mena
byť v mene lásky
zmenená
II.
Suma sumarum
Som od mena
zoblečená
celkom jasne
od - menená
tvoja žena!
V mene lásky
vymenená
v tvojom mene
ne - zmenená.
***
uuuzasne...prostee..prosto uzasnee.. take vaazne hraatky so slovami a myslienkami. Umenie. Tanec slov. Alebo skor ladne sermovanie. Vidno ze to vies - ako chytit a kam (nas) bodnut. V skutku nebezpecne dobre :)
***
... v mlčení, v šumění, ... já bych tak rád, ale nemůžu ... děkuju, děkuju moc ... kolik ti stačí? ... křidýlka lehounká, zobáček ptačí ..? ... tak málo, malinko ... zlatý lístku září podzimního slunce planoucí ... děkuju :o)
Mne ruzova nevadi, kludne...vacsina mojich basni je otazkou minut, :o))), nie je to urcujuce...len prad, tie tipy si zasluzis, :o)))
Zdravi moja sestricka pokrvna: alika...:o))) sme tu spolu :o)))
Bix: Aj ja mám pokrvnú sestričku :o)))), ale už som ju dlho nevidela :o(.
MTR!
Bix: :o))), veď aj Sýkorky môžu mať meno :o). Ďakujem, ani si tú chválu nezaslúžim, tá báseň bola napísaná za pár minút. Ale asi si chvíľku popradiem ako Naso, keď sme hladili jeho ego... Eeee, teda ako ten kocúrik v čajovni :o))))). Mne sa o čajovni snívalo, tento týždeň tam musíme zájsť znovu, aspoň na chvíľu.
Bixi, na mojej gotickej svadbe raz nesmieš chýbať. Ale nebudem ťa nútiť, aby si bola v ružovom i keď budeš družička :o).
Asi odpadnem !!!! :o)) Úžasné ! Toto je vyvrcholenie silvinkovstva !! ( pre mňa si Silvinka či tu, či tam, vždy abasta, :o)) ) Skoro si ma prerazila tými hrami - za prológ špeciálny tip !!! V pohode pohodená ( :o))) ) - vieš to !! Menenie mena je samo osebe dobrý nápad a Ty si ho rozvinula tak, že takmer odletel ako čarovný koberec, :o)) Gotická svadba ( ** ) - ja určite prídem v preoblečení!!! :o)))) Od mena zoblečenú - v Tvojom mene zaodenú...tvoja žena!! Žienka milá, šup to do Najobľúbenejších !! :o)) Tip ako Gerlach - úplne celistvý a najtipovejší !! Dostala si ma !!!
parádna hra so slovíčkami a význammi!
"Aj keď si nová od mena a tipík ti je odmena, básne sú tvoje doména"
T
:))))) v usměvu oblečená :)))))
nebo ve slunci? :)
jen.. slyším tam jedno slovo a utíkám :)
ne, nechytíš!
nebo ve slunci? :)
jen.. slyším tam jedno slovo a utíkám :)
ne, nechytíš!
Astalavista
30. 05. 2001
Naso: Vošla si mi do mena, je to tvoja doména :o))), tak to vymyslel práve môj gotický rytier inšpirovaný tvojou reakciou :o))))). Ďakujem, aj tebe :o)