Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRáno po bitvě
Výběr: Print
08. 10. 2007
13
16
2926
Autor
Fairiella
Sežehnutou krajinou běžela silueta
beze stínu
prostá strachu
křehce
s tichem v patách
se propletla mezi labyrintem těl
stromů a budov
sfoukla lidské pohledy
a ty jako němé chmýří
vyletěly za sluncem
16 názorů
chci_slyšet_tvoje_ticho
11. 02. 2008
paráda,paráda,je NÁDHERNÁ.Některé ostatní jsou takové poetické,vysypané z rukávu, někdy jakoby poetické z donucení, ale tahle patří k tvejm...k tvejm šperkům!!!!
křehce s tichem v patách se propletla labyrintem těl
když budeš psát v týhle kvalitě, koupím jednou tvoji sbírku svejm dětem...
:)
****
Kamil Havránek
20. 10. 2007MorriconeTheGod
10. 10. 2007
první řádka mě rozklepala ... hned jsi dokázala navodit atmosféru (i bez toho proslovu ;o)
*t*
Der Totentanz napsal dávno před Sapkowským jeden německý klasik, jenže teď si zaboha nemohu vzpomenout kdo. Pro knihovníka v.v. ostuda náramná.
K napsání teto básně Ti blahopřeji, již první řádek navodí dokonalou iluzi smrtící reality. Nemusí to být nutně jen středověk, ale i skutečnost nejsoučasnější. *T
Petr_Fonvald
09. 10. 2007
Petr: vidíš, to jsem ráda, že ta báseň dokáže vyvolat i jiné představy, než jaký byl původní záměr. Od toho je to lyrika :) A možná že část mojí inspirace taky pochází z podobného polozapomenutého pocitu (poslední dobou spíš hádám, co mě inspirovalo, protože se mi prostě před očima objeví daný obraz a pak už jen vzít tužku a popsat ho...)
Petr_Fonvald
09. 10. 2007
Taky nejsem němčinář a Narrenturm jsem nečetla, jen Ságu o Zaklínači :) děkuji :)