Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNarodeninové haiku
31. 05. 2001
5
0
2756
Autor
Sýkorka
Víla priateľstva!
V srdci mi blízkosť rastie -
tak nosíš šťastie :o))
no a veru obohaťme sekciu haiku v našom klube. Málo je tam (dobrých) dielok... :-)
Bixiiii :o)))), že nezaslúžila, ty si ale trdielko, na tom kedy dáš radosť predsa vôbec nezáleží :o)))). MTR! Vieš čo? Si tá najlepšia kamarátka akú mám :o))), a to nie je iba fráza. :o))).
Jéé, ďakujem, všetkým, vy ste úplne zázrační !! :o)))) Mám radosť !! :o)))
Silvinka, sestrička, šťastíčko !!! :o)) Ďakujem za krásny darček, vôbec som si ho svojou nedbanlivosťou nezaslúžila, :o)) Si mi stále bližšia a bližšia!!!*******MTRVVVVR!! Budem Tvoj amulet, dobre ? :o) Tiež Ťa nosím na srdci, :o)) jediná, jediná sestrička !! :o))))))) Ďakujem !!
Mythus - nevadí, ja som si to predstavila, :o))))**
Díku spadlému Písmákovi se to bohužel dovídám až dneska, ale přesto: Bixinka, patrí ti ozrutná kytica jarných kvetov za všetky pohladenia, ktoré svojími básňami rozdávaš.
Naso_kritik
01. 06. 2001
!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!!*!*!*!*!*!*!*!*!*!
HAPPY BIRTHDAY BIXÍ
!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!!*!*!*!*!*!*!*!*!*!
P.S.: Malo to vyzerať ako tie veľke transparent y z amerických filmov, keď sa snažia prekvapiť svojho priateľa.......