Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte severonika má dva životy
Výběr: Print, silence
19. 10. 2007
38
107
4236
Autor
martinez
x
x...a i kdyby jich měla jako kočkapořád jí bude jeden chybětkřehkáznějícítvrdá i ticháveronika přežíváve svých dvou životecha sník tomu třetímu nemá dost silpomaličku sbíránotu za notoua pěstuje si symfonieza oknem jí prší černobílé k/l/apkytančí bosápo střepech svých lásekpřežíváa sní o tom že bude žít...x
107 názorů
Stařec_007
05. 06. 2011
ty seš rychlík :o)
ne e - todle se mi nějak sepsalo pro sestricku.slunicko1 - a bylo to pod vlivem jednoho klipu.. včil už to nestihnu ale pak ti ho najdu :o)
jen doufám že Garay neavízovala všecky co tu kdy byli :o)
a pozdravení z Brna, Kami - aj od Elišky :o)
sestricka.slunicko1
07. 06. 2010sestricka.slunicko1
31. 03. 2008
zatím ne - ale klidně se možem seznámit :o)
nemělas někdy na stránce brno? v sobotu máme sraz...
...vidim to na polsku...veroniku...dufam...ja som ju mal totiz radsej... :) *
právě mě to překvapilo žes tu nebyla :o)
já jen aby ses tam o tu tak nebála ;o)
že má dva... životy
sestricka.slunicko1
25. 10. 2007sestricka.slunicko1
22. 10. 2007
obrázek hezkej... ale ty víš co se mnou dělá takhle vážná muzika, sestři :o)
sestricka.slunicko1
22. 10. 2007Miroslawek
22. 10. 2007
bajron, milý si ty :o)
vlad03 - tak ňák si to utrefil :o)
Miroslawku, problémů je povícero :o)
Miroslawek
22. 10. 2007sestricka.slunicko1
21. 10. 2007sestricka.slunicko1
21. 10. 2007
díky za nákuk aj pochvalu, Bossmane :o)
tož co nejmíň přežívání a co nejvíc žití ;o)
moc hezkyyyyyyyy.. a ta zaverecna slovohratka.. nechci prezivat, chci zit.. tu pouzivam slovne uz od devaty tridy, kdyz potrebuju neco vykousat-)))) *
s radostí, já ráda komentuju kraviny :o)
a nenaléháš... vůbec... a nikdy - možná bys občas aj měl :o)
napiš mi tam něco, já tam nemám moc komentů a potěšilo by mě to... tedy jestli moc nenaléhám kvůli kravině... :o)
Printe :o)
stanislave, děkuju, už je u mne oblíbených a zítra ju prozkoumám /tu stránku/ aj mimo půdu :o)
sestricka.slunicko1
20. 10. 2007
co bych tě neměla ráda - já se neztotožňuju s tvým názorem a ty s mým dílem - mně je jedno vcelku esi mi někdo k tomu tip dá nebo ne, pochválí to nebo mi vynadá, já si nebuduju literární kariéru - jasně že mě těší dyž mý slova někdo přijímá kladně... ale nezabije mě dyž se to někomu nelíbí... já jen přemítala obecně, o kritikách a kriticích - asi na to dnes prostě nemám... :o)
a omlouvat se za svý slušně vyjádřený názory nemusíš - mne vytáčí jiný "kritiky" :o)
a eště jednou dík :o)
sestricka.slunicko1
20. 10. 2007
:-)v jistém smyslu mi přijde legrační když jakoby jakýsi nedostatek, nebo cosi s čím se neztotožňuješ omlouváš tím že je to o tom co popisuješ :-)
přece jsi dostala šanci to v textu vyjádřit.. čtenář samozřejmě směšuje autora s textem a jeho postoji, pokud to vidíš jinak mohlas použít ironii, neříkám že hodnotím o čem mluvíš, cos jako autor chtěla říci..
jsme dalek tomu abych v kritikách psal o tématu básně.. to jsou směšné a zástupné problémy..
mě irituje a štve jistá ošoupanost a plytkost motivů a kombinací slov jež zde aplikuješ.. jako třeba
"tančí bosá
po střepech svých lásek"
to je promiň příšernej slepenec který by se nerozpakoval napsat kdejaký "autor" :-) po měsíci psaní.. je to sladké jak do Brávíčka..
šmarjá ty mě nebudeš mít ráda.. prostě to tak vidím
s omluvou..
L
můj dotaz nepramenil z tvý kritiky, to sem řeklaj jen ses mi tu připlet jako jeden z kritiků co znám, proto sem se zeptala tak nějak :o)
já se taky nebojím říkat co si myslím já, co cítím - ale jde o to tvrdit že vím "co chtěl básník říct" a hodnotit jak se zvládl vyjádřit - docela rozeznám dobrý rým od horšího a esi ta věc má rytmus nebo ne... občas mám názor aj na formu - to všechno klidně řeknu...
já věděla že se nevymáčknu
a k mý "veronice" vzhledem k tomu pro koho a o čem je, je myslím vcajku - není o mně a mým světě - proto je taková jaká je... to jen dovysvětlení
jo někdy není špatný být za blba.. :- hlavní je se nebát něco říct bych řekl :-)
kritik, nekritik :-) je to tak že ti napíšu jak to cítím svými slovy, jak mi zobák narostl, někdy se to povede sofistikovaněji, nekdy méně.. můj pocit z toho je jistá dávka naivity.. nemyslím to zle, napíšu všem co si myslím - co si z mé reakce vyzmeš je jen tvá věc.. já si také beru k srdci jen kritiky lidí kterých si autorsky vážím.
hezký večer
dlouhý a rozvláčný text? nepřijde mi to nijak extra dlouhý... ale to je hodně subjektivní při čtení... mně taky někdy pár řádků přijde něekonečných a sou knohy u kerých si přeju aby nikdy neskončily... no tak ses s tím mým dílkem nepotkal... teda lépe řečeno, minulo tě... nejde psát pro potěšení všech, já to napsala "veronice", a ta JE velmi dívčí, dybys ju znal... a ona to přijala v týhle podobě... myslím že vycpávky tam nejsou - víš, dycky se tak ptám kde kritici berou tu jistotu pro svá tvrzení - co je dobře, co je vycpávka - jak vědí, co chtěl kdo říct a jak se mu to povedlo... rozbory básniček ve škole, co tím chtěl básník říct - nechávaj básníci vysvětlivky ke svým dílům aby bylo možný je jednoznačně rozebrat a ohodnotit?
to není proti tobě a tvý kritice nebo názoru, ani nechcu rýpat nějak škodolibě - todle mi fakt vrtá hlavou - já třeba nedokážu dílo cizího člověka rozebrat s jistotou že nakonec nebudu za blba já... nevím esi sem se vymáčkla dost srozumitelně... snad mě někdo pochopí :o)
a dík že ses tomu věnoval :o)
mi to přijde takové dívčí ..
"křehká
znějící
tvrdá i tichá"
hodně vycpávkové... třeba ty klapky , kapky jsou hezké a osa básně založená na myšlence první druhá třetí..(..)
mám dojem že na tak dlouhý a rozvláčný text slabá pointa.
já už si to předevzala, ale zatím nemám jak a kde - čekáme že ježíšek přinese dívídí - pak se uvidí :o)
těch v kápích se odjakživa děsně bojím...
Ingastatlatla
20. 10. 2007
Zuzu, je jiná... nejsou to mý pocity ze mne a kolem mne... děkuju
Ingastatlatla, no pravda - ale já ten film neviděla, jen ten klip... a bylo to :o)
přimluv se za mne, že su v tom nevinně...
Koa, díky aj tobě :o)
Ingastatlatla
20. 10. 2007
tohle je nádherné...něčím jiné než obvykle...a enbo jen já jsem jinak naladěná, nevím....*
Ingastatlatla
20. 10. 2007
kontrolní komise ku klux klan nebo kmochův kvartet kontrolora korespondečních kurzů? každopádně bojim! :o)
Ingastatlatla
20. 10. 2007sestricka.slunicko1
20. 10. 2007
leda by ses tu oldíku motal v noci mezi jedenáctou a půl dvanáctou... jinak ne :o)
někerý veroniky sou nenápadný... :o)
sestricka.slunicko1
20. 10. 2007
vy ste se m tu rozšoupli teda - díky moc všem, myslím že má radost aj "veronika" :o)
hrbol jediný
20. 10. 2007
marti,aspoň po mne nezostalo +- 300.000 mŕtvych;)
občas sa proste zduplujem..no..
sestricka.slunicko1
20. 10. 2007
kočko?
já vím že nenutíš, já jen vysvětlovala, a eště jednou dík :o)
/ps. kerou mám třetí sloku? /
chlape! zuzanko... já totiž nejsu kritička, víš... takže mračení nebude :o)
jinak díky za rozbor a pochvalu... to dílko se napsalo asi před 80 minutama hned po spuštění toho klipu... já nic, já muzikant :o)
tím chcu říct, že vymazlování se nekonalo a úpravy nebudou - je to jak to má být asi... neumím tvořit :o)
nemáš zač kami :o)
jo to je ten klip, já ho asi eště dám hned do dílka, aby se neodsunul s kritikama...
a tu sou teda ty ztracený kritiky ;o)
19.10.2007 23:36:55 avox
moc pěkné, i k jednomu životu je třeba dost síly, někdy, ale čas je léčivý a sny se plní :-) */
19.10.2007 23:24:36 martinez
redaktor
jeden průlet, dvě bomby, kam se hrabe enola gay, fajo :o)
díky, pali :o)
19.10.2007 23:20:04 fajo
nooóó..vlastne ma to len tak v letku zaujímalo..;)
a už tu zas nie som..
meep meep.. .. .. .. .. .. .. ..
19.10.2007 23:19:53 fajo
nooóó..vlastne ma to len tak v letku zaujímalo..;)
a už tu zas nie som..
meep meep.. .. .. .. .. .. .. ..
19.10.2007 23:19:12 palino8
pekné, fakt
19.10.2007 23:10:03 sestricka.slunicko1
fakt pro mne??a proč jsi to tam nenapsala...,mi to lidi dělají,jen mi to pošeptají,jakoby se styděli..../snad před ostatními/
Děkuji moc,Haničko,já to tedy správně cítila...,jsem to já,přežívám a sním o tom,že budu žít a pak ty symfonie...dojalo mne to moc,děkuji
19.10.2007 23:04:47 martinez
redaktor
sestři, šak je pro tebe přece :o)
fajo, mám čím dál míň ráda velký písmena... ale esi budou reklamace, spravím to :o)
díky všem a dobrou přeju :o)
19.10.2007 23:03:00 fajo
paráda na x-tú (vo variáciách)!
jedna technická-veronika schválne s malým?
*!
19.10.2007 23:02:47 sestricka.slunicko1
to je krása...jakobych viděla sebe,představ si,Hani *TIP*
19.10.2007 23:02:30 Jarmila_Moosová
***
sestricka.slunicko1
20. 10. 2007sestricka.slunicko1
19. 10. 2007
díky avox, já to dílko po vložení furt nemohla najít... chodily mi kritiky a já ho mezi novýma dílama neviděla, až sem toho chudáka našla na druhé straně zašitýho, tož sem vzala spravedlnost do vlastních rukou :o)
Jarmilo, díky, už s tím kejklit nebudu, maximálně přidám klip co mi to napsal :o)
byla to chvála, co jsem tam psala, ale ta slova nezopakuji, tak jen tip a vzkaz pro veroniku, že čas je léčivý a zase bude líp... a sny se plní! */
Jarmila Moosová Kuřitková
19. 10. 2007
omlouvám se těm co tu už byli - napoprvé se mi to vložilo na druhou stranu jako druhé dílko dnešního dne - včil je to kde sem to chtěla :o)