Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrásna hlúposť
20. 10. 2007
7
41
3889
Autor
Elyon
Dvaja milenci
zovretí v objatí
Nevnímajú svet
41 názorů
HERO IN BLOOD
04. 08. 2010
Je to tak krásné, jako krásná dívka... o které si myslíte, že ji znáte již stovky let... dávám TiP
suhlasim .-{*Azazel*}-. s teboiu az nad tou udajnou poravdivostou srdca, je mnohokrát "zradne a hlupe, kto tomu mu porozumie?" (tak nejako sa to pise v biblii). maj sa pekne
Vymyslela som to vo vlaku. Môžeš si domyslieť na čo som celou cestou zízala a čo ma nevnímalo ;)
Je smutné, že lidé se snaží za každou cenu hodnotit podle pravidel a ne podle skutečné hodnoty. Pravé dílo vychází ze srdce a nezáleží, zda podle pravidel. Ústa říkají i lži, to srdce nedělá.
Usmáty_autor
16. 12. 2007Krutejbalvan
07. 12. 2007
jasně, Paulart, trefilas to - hanihaiku je má vlastní moravská varianta haiku - založená čistě na mých pocitech... a Hanička mi říkavali někdy před 30 centimetry a nejmíň třiceti lety :o)
Elyon - chceš-li hodnocení haiku jiných autorů, není nic snažšího, než si je najít v kategorii haiku. Tam je u každého dílka kritik spousta. Já si nejvíce cením názorů, které občas přiloží Dero. Ten to bere vážně a rozumí tomu. Jsou tu i jiní, kteří rozumí, ale málokdy se vyjádří (třeba jorel).
Martinez, to by mě taky zajímalo, co je to hanihaiku. Myslela jsem nejdřív, že to má na svědomí nějaká Hanička, která si říká Hani. Takové hladivé to je, ten název :-)
Oldíku, su ráda že tě to pobavilo, eště pamatuju jak se mě někdo ptal cože hanihaiku vlastně obnáší a jak se liší od haiku :o)
Elyon - až uděláme úkoly a naplníme bříška, tak mrknu :o)
Nechcem chválu, chcela by som len zhodnotenie aj iných diel. Som si sama vedomá toho, že toto nie je dostatočné...
Ale jo, Elyon, já se tu už denně koukám dva roky... tady nepíši o jiných, ale o tvé práci. Chceš abych tě chválil proti svému přesvědčení ? To nebudu... a mohu-li : zkus si nejdříve přečíst něco z teorie a historie haiku. To pomáhá...
Zadej si do vyhledávače na Inetu wikipedia haiku. Je tam opravdu jen minimum, ale pro první orientaci to ujde. Už ti to pomůže i cedit práce jiných ( názory na haiku se různí a každý z teoretiků má pravdu - jak jinak ?)
marti - tys mne rozesmála, ale děláš dobře. Já si asi místo třířádkového příběhu, což mi teď připadá velmi suché udělám oldjeraiku, nebo dědekaiku... ale prd, nechám to při starém.
Jako pokus se to dá uznat, ale do haiku to má daleko. Kdyby nic jiného, tak tomu chybí typické přechýlení....
Tradiční zkušební otázka pro haikuisty: "Jak to víš, že nevnímají svět?" Pro tebe je rozhodující jen jediné, že dva milenci jsou sevřeni v objetí, to je skutečnost a tamtudy vede cesta k haiku.
CrawlingChaos
20. 10. 2007
No tak...ehm...na obranu tohto chúďatka poviem: Je to trivialne, ale aj to sa musí písať. A klišé je klišé preto, lebo sa to opakuje v rôznych formách :-D Vďaka, že ste sa zastavili, skúste pozrieť aj niečo vydarenejšie odomňa
CrawlingChaos
20. 10. 2007
Prééééésne tak, zveršované klišé... Ja som vravela, že to je blbosť... :-P